(vrijwilliger) werken op farm Amerika (voorkeur veldwerk)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
20513

Berichten: 75
Geregistreerd: 03-01-13

(vrijwilliger) werken op farm Amerika (voorkeur veldwerk)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-18 13:07

Hoi!

Momenteel volg ik (naast huidige werk in zorg) opleiding (HBO) Dier en Veehouderij..

Het lijkt mij erg interessant om in de toekomst ervaring op te doen op een farm in amerika/canada. Mijn voorkeur heeft het veldwerk, zoals oogsten en werken met paarden, geiten en schapen, ect.

Heeft er hier iemand ervaring mee? Of is er iemand die weet hoe ik in contact kan komen met een organisatie of eigenaren van een farm?

Vriendelijke groet,

WillBokkers
Berichten: 1192
Geregistreerd: 13-06-11
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 13:23

Via je school kan lijsten opvragen als het goed is.
Ik doe zelf ook Dier- en Verhouderij en er zijn bij ons lijsten aanwezig. Veelal vraag je dan recensies bij je klasgenoten over hoe de boeren zijn. Bij enige ervaring in het werkveld is een vergoeding voor je werk trouwens wel normaal hoor. :)

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Re: (vrijwilliger) werken op farm Amerika (voorkeur veldwerk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 13:24

Als je het leuk vind om op een jacht ranch te werken dan weet ik nog wel een mooi plekje voor je in Nevada.

Equisync

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Re: (vrijwilliger) werken op farm Amerika (voorkeur veldwerk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 13:52

Zoek eens op workaway of helpx! Hier kun je zoeken waar je heen wilt en zien of de beschrijving van de farm bij je past.

Christel1

Berichten: 600
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: noord-holland

Re: (vrijwilliger) werken op farm Amerika (voorkeur veldwerk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 13:59

Ik ben erg te spreken over workaway, ik ben nu net een aantal weken thuis vanuit canada waar ik een hele mooie ervaring heb gehad op een farm met vleeskoeien en paarden. Ik deed dit voor mijn stage en werd ook niet betaald, maar de ervaring is het zeker waard!