Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Buitenrit 16,17 of 18 oktober Cantharel

 
Profiel   

Bovenstaande 3 dagen ben ik met mijn paard bij de Cantharel en ik vroeg me af of er toevallig dan nog een bokker met paard is :D

Ik rij in principe de ritten altijd alleen maar een keer met iemand anders lijkt me erg gezellig :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-18 14:11 



 
Profiel   

Ik woon er toevallig erg dichtbij maar ben die dagen niet in de gelegeheid met je mee te rijden...de routes zijn daar wel echt prachtig. Haal in de blokhut nog even een polsbandje met knooppunten!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-18 15:40 



 
Profiel   

Ldenboer72 schreef
Ik woon er toevallig erg dichtbij maar ben die dagen niet in de gelegeheid met je mee te rijden...de routes zijn daar wel echt prachtig. Haal in de blokhut nog even een polsbandje met knooppunten!!

Ik ben zo jaloers :o
Ben er afgelopen weekend geweest en zo onwijs genoten van de prachtige ritten.

Ts de polsbandjes met knooppunten zijn inderdaad erg handig! Zo kun je korte en lange ritten uitkiezen en omdat je oplet bij de paaltjes ben zelfs ik niet verdwaald :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-18 16:39 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Ldenboer72 schreef
Ik woon er toevallig erg dichtbij maar ben die dagen niet in de gelegeheid met je mee te rijden...de routes zijn daar wel echt prachtig. Haal in de blokhut nog even een polsbandje met knooppunten!!

Ik ben zo jaloers :o
Ben er afgelopen weekend geweest en zo onwijs genoten van de prachtige ritten.

Ts de polsbandjes met knooppunten zijn inderdaad erg handig! Zo kun je korte en lange ritten uitkiezen en omdat je oplet bij de paaltjes ben zelfs ik niet verdwaald :D


Dat is een geruststelling want ik verdwaal werkelijk altijd!!!

De polsbandjes had ik al gehoord, ga ik zeker doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-18 09:32 



 
Profiel   

Hoe waa het?? Je had er heerlijk weer bij, mooie ritten kunnen maken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-18 18:20 



 
Profiel   

Ldenboer72 schreef
Hoe waa het?? Je had er heerlijk weer bij, mooie ritten kunnen maken?


Ja onwijs!!!
Moet wel zeggen dat ik persoonlijk de paden vanaf Human & Horse prettiger vind omdat je dan meteen op de hei zit.
Vanaf de Cantharel zit je best een stukje in het bos en de paden waren hier of heel zwaar of het was hard met kiezels.
De routes waren wel echt perfect!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 08:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen