Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

parkeerplaats Mastbos trailer en veewagen

 
Profiel   

Hallo,

Ik google me helemaal rot, maar ik kan niet vinden waar ik een trailer en een veewagen makkelijk zou kunnen parkeren bij het mastbos. Ik zag iets van een haventje bij de oude postbaan, maar met streetview lijkt dat erg klein en moeilijk parkeren. En ik las ergens een artikel dat je niet meer mag parkeren bij de Kogelvanger? of toch nog wel.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 10:44 



 
Profiel   

Je kunt bij de Galderse heide parkeren. Het heet parking Galderse heide dan zit je bij het militair domein recht aan een ruiterpad. Of bij de boschwachter.

Je zou ook nog bij de Galderse meren kunnen parkeren en dan zo naar het mastbos kunnen rijden :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 10:49 



 
Profiel   

Dayanara schreef
Je kunt bij de Galderse heide parkeren. Het heet parking Galderse heide dan zit je bij het militair domein recht aan een ruiterpad. Of bij de boschwachter.

Je zou ook nog bij de Galderse meren kunnen parkeren en dan zo naar het mastbos kunnen rijden :j


En weet je het adres van de parkeerplaats of aan welke straat het zit? Als ik google op parking galderse heide komt er niks boven behalve de galderse heide algemeen

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 11:05 



 
Profiel   

Marellenweg

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 11:42 



 
Profiel   

wij parkeren altijd bij bouvignedreef, mooie doodlopende laan. Net voorbij het speelbos daar ligt ook een ruiterroute. Hou wel rechts aan met de ruiterroute. Links kan ook maar die loopt de eerste 10 minuten // aan een wat drukkere weg.
Deze foto is beetje aan het einde van deze laan genomen.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 16:57 



 
Profiel   

Dayanara schreef
Je kunt bij de Galderse heide parkeren. Het heet parking Galderse heide dan zit je bij het militair domein recht aan een ruiterpad. Of bij de boschwachter.

Je zou ook nog bij de Galderse meren kunnen parkeren en dan zo naar het mastbos kunnen rijden :j


Galderse Meren heb je veel plaats, alleen moet je wel onder de A16 door naar het bos en die geeft best wel wat geluid. Galderse Heide kan ook als er plaats is, zit je wel gelijk aan een mooi pad.


Laatst bijgewerkt door 00000000 op 07-11-18 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-18 22:04 



 
Profiel   

Ik weet zo niet welke parkeerplekken wel geschikt zijn maar wel dat de parkeerplaats van de kogelvanger afgesloten is! Dus die is niet meer te gebruiken helaas..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-18 22:07 



 
Profiel   

SuperZodiaX schreef
Hallo,

Ik google me helemaal rot, maar ik kan niet vinden waar ik een trailer en een veewagen makkelijk zou kunnen parkeren bij het mastbos. Ik zag iets van een haventje bij de oude postbaan, maar met streetview lijkt dat erg klein en moeilijk parkeren. En ik las ergens een artikel dat je niet meer mag parkeren bij de Kogelvanger? of toch nog wel.


Parkeerplaatsen Mastbos die geschikt zijn voor trailers staan op de routeplanner weergegeven. Soms is een foto op te roepen door op het geel gekleurde symbooltje te klikken.
https://www.ruiterenenmennen.nl/stap4.p ... =953#stap4
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-18 14:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen