Ponykamp gezocht!! Veel buitenritten & gevorderd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xlaraax
Berichten: 20
Geregistreerd: 13-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-23 13:52

Hallo iedereen,

Als iemand nog een leuke update wilt van deze thread, aangezien ik hem eigenlijk geopend had:

Ik was uiteindelijk in 2018 niet op kamp geweest. Ik zat met een best erge blessure door een val tijdens het springen :(

In 2021 ben ik daardoor gestopt met paardrijden. Ik merkte dat ik interesse verloor door mijn blessure. Des te meer ik bezig was op stal/aan het rijden was, des te erger het werd.

Echter na veel fysiotherapie heb ik in 2022 stiekem toch wat gereden bij een vriendin van mij. Dit verliep verbazingwekkend goed.

Nu is het inmiddels 2023 (time flies) en ben ik heel blij aan te kondigen dat ik weer (zonder pijn) ben gaan paardrijden! Ik ga dit jaar naar de jongerenTRECtocht van stal Reelaer! Van 30 juli - 5 augustus :)

Esmeeac
Berichten: 1
Geregistreerd: 25-08-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-23 14:32

hallo medebokkers,
ik ben opzoek naar een leuk ponykamp voor gevordende. ik heb al bij een paar manege's gekeken.(manege laarbrug, manege hazelhorst, duinmanege van poelenburgh, manege de bongerd) heeft een van jullie misschien ervaringen met een of meerdere van deze manege's. ik rijd nu 3 jaar en ben 14 jaar. ik hou veel van crossen springen en lekker keihard galopperen op buitenrit. alleen kan ik bij de meeste manege's niet vinden hoelang je daar rijd per dag en of je ook in rengalop gaat. als jullie nog andere leuke manege's weten met de dingen die ik net heb benoemd. alvast bedankt!

SandraWierda

Berichten: 1408
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-23 17:28

Esmeeac schreef:
hallo medebokkers,
ik ben opzoek naar een leuk ponykamp voor gevordende. ik heb al bij een paar manege's gekeken.(manege laarbrug, manege hazelhorst, duinmanege van poelenburgh, manege de bongerd) heeft een van jullie misschien ervaringen met een of meerdere van deze manege's. ik rijd nu 3 jaar en ben 14 jaar. ik hou veel van crossen springen en lekker keihard galopperen op buitenrit. alleen kan ik bij de meeste manege's niet vinden hoelang je daar rijd per dag en of je ook in rengalop gaat. als jullie nog andere leuke manege's weten met de dingen die ik net heb benoemd. alvast bedankt!


Geen enkele verantwoorde manege zal op buitenrit (vooral) bij kinderen “rengalop” toestaan. Teveel risico op ongelukken!