Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 4 [ 78 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ponykamp gezocht!! Veel buitenritten & gevorderd

 
Profiel   

kamer indeling geldt hetzelfde voor. je hebt kamers van zes (3 stapelbedden) en nog twee blokhutjes.
hier wordt je ook op leeftijd en ook wel op niveau ingedeeld. de jonkies samen, de wat ouderen samen...

dus zegmaar hoe verder t rijtje op hoe ouder meestal. ja lastig uit te leggen mast als je t niet eens bent met de kamer indeling kan je t ook gewoon zeggen. ik heb n keer in 1 week op drie kamers geslapen :’) en niet omdat we gingen keten maar gewoon omdat ik de andere kamers niet fijn vond. je kan ook niet echt keten want er word wel gecontroleerd natuurlijk zodat je niet om 1 uur s nachts nog rond rent. de ouderen mogen dan wel wakker zijn maar gewoon zacht praten en niet dat je heel erg aan het keten vent want zeg nou eerlijk op ponykamp moet je niet al de eerste dag doodmoe zijn.

vind t wrl grappig dat gasselte juist heel veel doet met de waterbak qua online ‘en ook door de waterbak op eigen terrein!!’ en dat je t dan niet wist.

weet niet of je facebook hebt? ze zijn meer actief op facebook dan op de site en reageren ook een stuk sneller en uploaden er elke dag fotos van de kamp kinderen zodat de ouders ze kunnen volgen ook. zo krijg je ook b beetje n indruk van de manege en de sfeer!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-18 22:39 



 
Profiel   

Wij bij Les Chevaux hebben ook speciale trektochten voor de jeugd van 14 en ouder. Waarbij we 3 dagen trekken door de omgeving.

Veiligheid en plezier staan hand in hand bij ons op het bedrijf. We kiezen dan ook liever voor safe dan sorry, ouders zien je graag heel terug aan het einde van de week!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-18 22:48 



 
Profiel   

Trui schreef
kamer indeling geldt hetzelfde voor. je hebt kamers van zes (3 stapelbedden) en nog twee blokhutjes.
hier wordt je ook op leeftijd en ook wel op niveau ingedeeld. de jonkies samen, de wat ouderen samen...

dus zegmaar hoe verder t rijtje op hoe ouder meestal. ja lastig uit te leggen mast als je t niet eens bent met de kamer indeling kan je t ook gewoon zeggen. ik heb n keer in 1 week op drie kamers geslapen :’) en niet omdat we gingen keten maar gewoon omdat ik de andere kamers niet fijn vond. je kan ook niet echt keten want er word wel gecontroleerd natuurlijk zodat je niet om 1 uur s nachts nog rond rent. de ouderen mogen dan wel wakker zijn maar gewoon zacht praten en niet dat je heel erg aan het keten vent want zeg nou eerlijk op ponykamp moet je niet al de eerste dag doodmoe zijn.

vind t wrl grappig dat gasselte juist heel veel doet met de waterbak qua online ‘en ook door de waterbak op eigen terrein!!’ en dat je t dan niet wist.

weet niet of je facebook hebt? ze zijn meer actief op facebook dan op de site en reageren ook een stuk sneller en uploaden er elke dag fotos van de kamp kinderen zodat de ouders ze kunnen volgen ook. zo krijg je ook b beetje n indruk van de manege en de sfeer!

Heb wel fb, maar heb echt al vet lang niet meer ingelogd op mijn account :D
Ik zal eens kijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-18 22:50 



 
Profiel   

moet wrl zeggen dat ik dus nog geen ponykampen of trektochten heb gedaan TS bij les chevaux, alleen losse buitenritten maar deze waten zeker niet geslaagde had achteraf dan toch liever naar gasselte gegaan (waren op vakantie in de buurt). volgensmij reed ik toen op n tinker die abby heet. eentje met n maanoog.. heel lief hoor maar gewoon wel saai.. (en dan niet saai alsin makkelijk maar saai alsin is niet voorruit te krijgen :p)

maar goed he TS t is natuurlijk aan jou!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-18 22:51 



 
Profiel   

Ik zou absoluut voor 't Reelaer gaan als ik jou was! Ben er nu 4 keer op JT geweest en het is echt geweldig :D De paarden worden super verzorgd en de leiding is elk jaar heel leuk! Verder heb ik elke jaar een hele leuke groep gehad en er hangt altijd een goede, positieve sfeer :)

De paarden die er staan zijn allemaal ook heel erg leuk <3

Mocht je een impressie willen van hoe zo'n week eruit ziet, dit jaar heb ik een filmpje gemaakt van mijn week: https://www.youtube.com/watch?v=NHlDd8udFKo

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-18 22:55 



 
Profiel   

‘t Reelaer is inderdaad leuk!

(Weet niet waarom maar ik stoor me een beetje aan “afgedankte manegeknollen”. Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt, en dat je het niet per se slecht bedoeld, maar hey, die paardjes doen ook maar hun best toch...)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-18 22:58 



 
Profiel   

Fris schreef
Ik zou absoluut voor 't Reelaer gaan als ik jou was! Ben er nu 4 keer op JT geweest en het is echt geweldig :D De paarden worden super verzorgd en de leiding is elk jaar heel leuk! Verder heb ik elke jaar een hele leuke groep gehad en er hangt altijd een goede, positieve sfeer :)

De paarden die er staan zijn allemaal ook heel erg leuk <3

Mocht je een impressie willen van hoe zo'n week eruit ziet, dit jaar heb ik een filmpje gemaakt van mijn week: https://www.youtube.com/watch?v=NHlDd8udFKo

Had al best veel filmpjes gezien, maar meesten waren of vlogs waarop je de lessen/ritten niet echt goed kon zien of heel schokkerig/slechte kwaliteit beeld. Dankjewel voor het sturen, gaf mij echt een goed duidelijk beeld in van wat je er zo ong allemaal doet ( vooral op de buitenritten) :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-18 23:43 



 
Profiel   

n_love_qwert schreef
‘t Reelaer is inderdaad leuk!

(Weet niet waarom maar ik stoor me een beetje aan “afgedankte manegeknollen”. Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt, en dat je het niet per se slecht bedoeld, maar hey, die paardjes doen ook maar hun best toch...)

Sorry, ik snap best dat je je er aan stoort.

Ik bedoel met ‘afgedankte manegeknollen’ niet paarden die niet fijn rijden (als die er überhaupt zijn?), maar paarden die zo’n beetje verpest worden door sommige ruiters, die dan erg in de mond trekken, steunen aan de teugels ipv manen/zadel vastpakken etc.

En natuurlijk heeft iedereen dit waarschijnlijk wel gedaan toen die net begonnen was, maar sommige mensen (die dan al wel langer rijden) blijven ermee doorgaan, ook al wordt tegen ze gezegd dat ze hiermee moeten stoppen. Ik stoor mij hier best wel aan eerlijk gezegd, aangezien het bij sommige paarden gewoon permanente littekens achterlaat. Ben een keer op een andere manege dan degene waar ik nu op rij wezen kijken, en daar ging het er dus zo aan toe... Vind het gewoon echt zonde van de paarden.

Bij de manege waar ik rij hebben ze gewoon een vaste indeling paarden voor beginners, gevorderden en ruiters die hier tussenin zitten. Beginnerspaarden zijn vaak paarden die wat meer kunnen hebben.

Gelukkig zijn er tegenwoordig steeds meer maneges die ruiters eers gewoon een goede zit in stap aanleren en goed leren omgaan met het paard, voordat ze verder gaan op draf/galop/figuren rijden etc.

En als je hierdoor denkt dat ik zo’n iemand ben die helemaal tegen sporen/zwepen/wat duidelijker of strenger zijn bij je paard is, nee, dat ben ik niet. Zolang je goed met sporen/zwepen om kan gaan, weet wanneer je moet stoppen/het te veel is, vind ik het wel prima.

Trouwens: ik had het inderdaad wel iets beter kunnen formuleren. Had het waarschijnlijk zo gezegd omdat ik een aardige hekel heb aan ruiters die hun paard op die manier(en) hinderen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-18 23:56 



 
Profiel   

Kleine toevoeging over 't Reelaer aangezien ik hier wat las over zwemmen/waterbak bij Fjordenpaard en Gasselte. 'T Reelaer heeft ook een waterbak. Hierin ga je lekker zonder zadel zwemmen met de paarden. Heerlijke verkoeling op warme zomerse dagen!

Ik heb trouwens ook een filmpje gemaakt van mijn week afgelopen zomer:

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-18 07:30 



 
Profiel   

Het reelaer is inderdaad erg leuk. Ben afgelopen 2 jaar met heel veel plezier geweest, maar ik begrijp je twijfel qua geld inderdaad ook wel. Ik vind het in de afgelopen 2 jaar ook wel erg duur geworden. Hierdoor twijfel ik ook erg om weer te gaan. In de herfstvakantie ben ik bij poelenburgh op instructieweek gehad. ik dacht eerst ook dat het erg populair en massaal was. Ik vond dit heel erg mee vallen. De meeste mensen waren uit de buurt wat bij het reelaer niet echt aan de orde was. Ook was het erg goed geregeld en werd er goed voor je gezorgd. je rijd meer buiten dan ik dacht, en verder krijg je op je eigen niveau les. ook doe je andere activiteiten, bijvoorbeeld toiletteren en naar de drafbaan. ik neig er nu zelf naar om weer naar de poelenburgh te gaan want het scheelt bijna 100 euro. het reelaer is erg leuk maar ik vind de prijs nu wel erg hoog oplopen, het is logisch dat het duurder is, maar ik vind het verschil nu erg groot worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-18 10:07 



 

Ik ben zelf 2x bij het Fjordenpaard geweest, je rijdt inderdaad met zo'n 20 in ene groep maar daar heb je echt geen last van, waarom zou je dat niet willen?
Als je een kamp wilt waar ze buiten rijden kan ik je deze echt aanraden, je doet niet anders namelijk en het zijn prachtige ritten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-18 10:10 



 
Profiel   

ik ben ooit bij Manege de Bongerd op ponykamp geweest, vond ik erg leuk! prijs valt wel mee. in de zomerkampen schijnt het vaak best druk te zijn, rond de 40 man maar in de mei vakantie toen ik ging waren er ongeveer 25. je krijgt de hele week een eigen paard maar als hij niet bij je past mag je wisselen. elke dag een buitenrit, vrijdag is een dagrit van ongeveer 6 uur. in de avond breng je de paarden zonder zadel naar het weiland een eind verderop, dat is een ritje van ngeveer 15/20 min, zo haal je ze de volgende ochtend ook weer op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-18 17:02 



 
Profiel   

Er is trouwens in die week 1 springles, en op donderdag zijn en wedstrijdjes, hierbij kan je kiezen voor springen, dressuur, behendigheid en allemaal leuke andere spellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-18 17:03 



 
Profiel   

noakim0203 schreef
Er is trouwens in die week 1 springles, en op donderdag zijn en wedstrijdjes, hierbij kan je kiezen voor springen, dressuur, behendigheid en allemaal leuke andere spellen.

Had een heel stuk tekst geschreven over hoe het mij een leuke manege leek, en ook binnen mijn budget viel... Even wifi weggevallen, moest refreshen omdat het niet verstuurde, en hoppa, tekst weg... :')

Zat ook al een beetje met het in de mei/zomervakantie gaan, aangezien mei mij rustiger lijkt en misschien ook wel leuker, zo n weekje tussen school etc ertussenuit.

Kan iemand anders ponykampen aanraden waar ze zelf heen zijn geweest (behalve de al genoemde maneges/stallen/ponykampen) en een leuke ervaring hebben gehad? Hoeft niet aan eisen van buitenrit, crossen etc te voldoen.

Ben gewoon benieuwd naar waar iedereen zelf heen is geweest, puur om te vergelijken. Ik ben nu namelijk vooral aan het vergelijken tussen prijs en kwantiteit/qualiteit.



Laatst bijgewerkt door C_arola op 16-11-18 09:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Berichten samengevoegd


Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-18 21:48 



 
Profiel   

xlaraax schreef
n_love_qwert schreef
‘t Reelaer is inderdaad leuk!

(Weet niet waarom maar ik stoor me een beetje aan “afgedankte manegeknollen”. Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt, en dat je het niet per se slecht bedoeld, maar hey, die paardjes doen ook maar hun best toch...)

Sorry, ik snap best dat je je er aan stoort.

Ik bedoel met ‘afgedankte manegeknollen’ niet paarden die niet fijn rijden (als die er überhaupt zijn?), maar paarden die zo’n beetje verpest worden door sommige ruiters, die dan erg in de mond trekken, steunen aan de teugels ipv manen/zadel vastpakken etc.

En natuurlijk heeft iedereen dit waarschijnlijk wel gedaan toen die net begonnen was, maar sommige mensen (die dan al wel langer rijden) blijven ermee doorgaan, ook al wordt tegen ze gezegd dat ze hiermee moeten stoppen. Ik stoor mij hier best wel aan eerlijk gezegd, aangezien het bij sommige paarden gewoon permanente littekens achterlaat. Ben een keer op een andere manege dan degene waar ik nu op rij wezen kijken, en daar ging het er dus zo aan toe... Vind het gewoon echt zonde van de paarden.

Bij de manege waar ik rij hebben ze gewoon een vaste indeling paarden voor beginners, gevorderden en ruiters die hier tussenin zitten. Beginnerspaarden zijn vaak paarden die wat meer kunnen hebben.

Gelukkig zijn er tegenwoordig steeds meer maneges die ruiters eers gewoon een goede zit in stap aanleren en goed leren omgaan met het paard, voordat ze verder gaan op draf/galop/figuren rijden etc.

En als je hierdoor denkt dat ik zo’n iemand ben die helemaal tegen sporen/zwepen/wat duidelijker of strenger zijn bij je paard is, nee, dat ben ik niet. Zolang je goed met sporen/zwepen om kan gaan, weet wanneer je moet stoppen/het te veel is, vind ik het wel prima.

Trouwens: ik had het inderdaad wel iets beter kunnen formuleren. Had het waarschijnlijk zo gezegd omdat ik een aardige hekel heb aan ruiters die hun paard op die manier(en) hinderen...


Dan was “vervelende manegeruiters” nog een betere verwoording geweest :+ Nee maar, ik snap wat je bedoelt hoor. Vind het wel heel sneu voor die paardjes, maar je hebt er gelijk in dat ze vaak minder fijn rijden!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-18 21:53 



 
Profiel   

Ik ben nu twee jaar op een rij naar het Reelaer geweest, een keer cross een keer jt. Beide zijn erg gaaf! Bij de jt heb je tijdens het rijden een paar plekken waar het echt vol gas is, ook een plek waar je gaat racen in groepjes van twee. Een aanrader! De jt was voor mij extra bijzonder, omdat het zo warm was... Om vier uur je bed uit dus en uitmesten in het donker. Was stiekem wel heel gaaf, tussen de slapende paarden in <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-18 21:55 



 
Profiel   

Ginny135 schreef
Ik ben nu twee jaar op een rij naar het Reelaer geweest, een keer cross een keer jt. Beide zijn erg gaaf! Bij de jt heb je tijdens het rijden een paar plekken waar het echt vol gas is, ook een plek waar je gaat racen in groepjes van twee. Een aanrader! De jt was voor mij extra bijzonder, omdat het zo warm was... Om vier uur je bed uit dus en uitmesten in het donker. Was stiekem wel heel gaaf, tussen de slapende paarden in <3

Zit nu echt te overwegen om naar jt te gaan haha

Zit helaas nogsteeds met de prijs, aangezien ik de helft van het bedrag zelf bij elkaar moet schrapen :')
Anders misschien wel JT 2020... wel nog echt lang tot 2020 :j

Is jt eigenlijk alleen in de zomervakantie mogelijk, of organiseren ze het bijv ook in mei/herfstvakanties? Het zal wel niet in paasvakantie etc georganiseerd worden aangezien het nooit in 4 dagen past...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-18 21:59 



 
Profiel   

Heb je al naar knollegruun gekeken? :) De eerste dag kijken ze even of de groep meteen het bos in kan, maar verder rij je de hele week, elke dag buiten. Minimaal een uur. Op dinsdag rij je een rit van 4/5 uur. Je krijgt een dressuurles, springles, stoelendans, en bedenken elk jaar wat nieuws.
Groepen zijn vaak niet groter als 15 man, en dan is het al een volle week. Om de pony's in de vakantie niet week in week uit ponykamp te laten lopen en goed overzicht te kunnen bewaren en te kunnen begeleiden, zijn de groepen niet te vol.

Ik meen dat het aankomend jaar 300 euro kost, zondag tot zaterdag slaap je in een blokhut op de camping. Het eten is vreselijk lekker ( :D ) en komt zeker niet uit potjes.

Over Gasselte en Fjorsenpaard heb ik zo mijn bedenkingen. Bij Fjorsenpaard liep er een met een fikse singel wond toen ik daar was, en bij Gasselte laten ze een paard met een dik been rustig lopen.

Voor meer vragen, barst los. Stuur ook gerust een PB'tje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-18 22:01 



 
Profiel   

Volgensmij alleen in de zomervakantie

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-18 22:06 



 
Profiel   

Reelaer organiseert inderdaad alleen JT in de zomervakantie. Wel organiseren ze in de meivakantie nog de spring- en crossdriedaagse. 3 dagen lekker springen en crossen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-18 07:39 



 
Profiel   

rink schreef
Wij bij Les Chevaux hebben ook speciale trektochten voor de jeugd van 14 en ouder. Waarbij we 3 dagen trekken door de omgeving.

Veiligheid en plezier staan hand in hand bij ons op het bedrijf. We kiezen dan ook liever voor safe dan sorry, ouders zien je graag heel terug aan het einde van de week!

Heb zojuist (ja weet ik, echt vet laat :') ) wat meer naar les cheveaux gekeken. Het ziet er leuk uit (vooral de video :D ), maar ik kan niet echt veel informatie over de trektocht vinden op de site...

Weet je misschien met hoeveel mensen je ongeveer in een groep (de hele week) rijdt?

En ook wat het basisniveau er zo’n beetje is? Dressuurmatig rij ikzelf zo’n beetje L2, misschien M1? Ik vind dit zelf eerlijk gezegd moeilijk in te schatten aangezien ik haast nooit wedstrijden rij, en als ik wedstrijden rij rij ik ze bij onze manege (waarbij ze wedstrijden zelf organiseren, dus niet officieel van de KNHS voor winstpunten etc)... Ik neem aan dat het niveau ook zoiets in die richting is, aangezien je wel met mensen vanaf 14 jaar rijdt (dit hoeft eerlijk gezegd niet veel te betekenen, maar meestal is het niveau dan wat hoger?? idk, hopelijk snap je wat ik bedoel haha).

Weet je misschien ook waar je slaapt? Dit maakt mij eerlijk gezegd vrij weinig uit, maar ben gewoon benieuwd of je in bijv een tent of accommodatie overnacht.

En nog als laatste; over de leeftijd: aangezien het pas vanaf 14 is (en ik 14 ben), zijn er dan vooral mensen van 16/17 etc (dus ouder) of rijden er ook wel mensen van 14/15 mee? Heb altijd al een beetje met leeftijd gezeten wanneer ik naar ponykampen vanaf mijn leeftijd ging, omdat ik dan altijd de jongste daar was (wat soms niet echt prettig is :j )

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-18 21:09 



 
Profiel   

Ik ben zelf 2 keer geweest dus kan je wel wat vertellen!
Je zit in een groep van ongeveer 10 personen. De leeftijd verschilt, maar er zitten ook zeker mensen van 14/15 bij. Je slaapt de hele week op dezelfde locatie. Een Kamphuis met stapelbedden, een grote eettafel, douche en toilet. Niet luxe, wel heel gezellig.
De eerste avond kom je aan, maak je kennis en worden de paarden verdeeld. Daarna heb je de vrijheid om te kletsen of mee te doen met spelletjes van ponykamp.
De volgende dagen maak je kennis met je pony door lekker op buitenrit te gaan en bereid je je voor op de trektocht. Tuig wordt gecontroleerd, je oefent met hoe je pauze gaat houden tijdens trektocht en je pakt de zadeltassen in. Ook ga je de paarden nog even toiletteren zodat ze pico Bello mee op stap kunnen.
De volgende dag ga je op trektocht! Het ligt aan de temperatuur hoe vroeg je vertrekt en hoe lang je rijdt, maar meestal ben je toch wel zo’n 5 uur onderweg. Je stapt veel, maar er worden ook hele stukken gedraafd en een aantal leuke galopjes gemaakt. Daarna kom je aan op de eerste plek waar de paarden worden afgezadeld en na verzorgd. Bij mooi weer ga je misschien zwermen en daarna word je opgehaald met het busje om weer naar les chevaux te gaan (de paarden blijven dus daar, de volgende ochtend ga je weer met het busje daarheen). In de avonden ga je eten, douchen, kletsen en waarschijnlijk wil je heeeel graag slapen! Dit doe je de volgende dag ook zo en de laatste dag rijd je terug naar les chevaux. De laatste dag pak je alles in, maak je nog een groepsfoto/foto met je paars en neem je helaas afscheid.
Als je nog vragen hebt, je mag me pb’en!

P.s. Het programma verschilt een beetje per groep. Je mag zelf ook ideeen aandragen en het ligt ook heel erg aan het weer wat je verder kan of gaat doen. Je hebt voor de trektochtdagen en in de avonden best veel vrije tijd, maar wij gingen gewoon kletsen en spelletjes doen, heb me geen moment verveeld.
Echt lessen doe je in principe niet, tenzij jullie als groep aangeven dit graag te willen ipv 1 van de buitenritten, daar valt wel over te overleggen

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-18 21:22 



 
Profiel   

Het is al genoemd, maar Gasselte is onwijs leuk!
Zelf 4 jaar geweest, en volgend jaar ga ik waarschijnlijk als leiding.

Je rijdt onwijs veel buiten, groepen zijn fijn ingedeeld en niet heel groot. Ja, er zijn andere activiteiten, maar ik moet zeggen dat deze erg leuk zijn. Als manege kunnen ze namelijk niet alle dagen de paarden voor het ponykamp gebruiken, omdat ze ook nog andere lessen hebben tussendoor.
Het is een leuke afwisseling, want aan het einde van de week heb je toch echt wel last van zadelpijn!

Als het regent, rij je eigenlijk alsnog buiten. Regenjas aan, en gaan met die banaan. In het bos merk je niet zo veel van de regen.

Dus als je buiten wil rijden, ben je in Gasselte op het goede adres!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-18 21:24 



 
Profiel   

ik zou zeker erve meenderinkboer in Markelo aan je lijstje toevoegen.

jaren terug een paar jaar meegeweest als begeleiding,en zalige plek!dagelijks prachtige buitenritten,kleine groepen volgens niveau,dagtocht,....

hele grote aanrader!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-18 21:28 



 
Profiel   

Als je echt een gave ervaring wil, kom dan naar Les Olivettes in de Ardennen. Het vervoer vanaf Utrecht wordt geregeld! Je maakt hier elke dag hele gave trektochten door de natuur en ook ga je een keer overnachten met je paard in het bos! Je rijdt hier per dag zo'n 3 tot 4 uur en tijdens een trektocht rijdt je wel 8 uur!! We rijden over heuvels, weilanden en prachtige bossen. Je moet wel goed kunnen rijden! Want we maken regelmatig een flinke rengalop! De groepen zijn maximaal 14 personen en de leeftijd is vanaf 13 jaar.

Wil je gave filmpjes en foto's zien? Wij dan onze facebookpagina
www.facebook.com/ruitervakantielesolivettes
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-18 23:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 4 [ 78 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen