Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 20 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[Fotoverslag] Herfstige "station rides" in New Zealand

 
Profiel   

Het is al weer een poosje geleden, maar in april was het herfst in Nieuw Zeeland! :D
Tijdens mijn bijna 5 weken durende vakantie daar heb ik verschillende buitenritten gemaakt {:}

Foto's van de eerste 3 ritten vind je hier:
[BRT] [Fotoverslag] Paardrijden New Zealand! (1)
[BRT] [Fotoverslag] Meer moois uit New Zealand! (2)

De 4e rit was met mijn gastvrouw & gids Marianna op Noble's Farm het land van een bevriende boer. Het was een uitdagende rit met behoorlijk steile hellingen :o - en prachtige uitzichten! <3
Ik reed deze dag weer op Freedom, een heerlijke bonte krachtpatser!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Shelly Bay en daarachter de Stille Oceaan *D

[ img ]

[ img ]
Thank you Freedom :*

Een paar dagen later, aan de andere kant van het Noorder Eiland was het helaas een stuk minder mooi. weer := Hier heb ik een rit van een paar uur gemaakt op Blue Duck Station.
Het terrein was er echter prachtig en 'my ride' voor die ochtend, Hangabout, was echt geweldig :+: Deze voormalige harddraver kon superfijn stappen, draven, galopperen én tölten :):)

[ img ]
De gids leek te zijn ontsnapt uit McLeods Daughters :+

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Thank you Hangabout! :*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-18 20:19 



 
Profiel   

Oh wat mooi om te zien!!! <3
Eigenlijk zal ik nu ook in NZ zitten, voor een jaar. Helaas thuis iets te hard van mijn paard gevallen.

Ik ben jaloers!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-18 08:35 



 
Profiel   

Wat een schitterende omgeving!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-18 08:40 



 
Profiel   

Gaaf! Hele mooie foto's! <3
Ik zit er over een jaar, voor 4 maanden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-18 09:06 



 
Profiel   

Wat onwijs sneu Danuah! :(:)
Kan je later in de herkansing?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-18 20:00 



 
Profiel   

Wranglerbutt schreef
Wat onwijs sneu Danuah! :(:)
Kan je later in de herkansing?


Ik hoop het wel.
Ik heb mijn paard in oktober in laten slapen (na heel veel geld aan dokteren, wat het allemaal waard was!) en er nu 2 (oeps :+ ) gekocht.
Voorlopig is het geld dus op én ben ik nogsteeds niet hersteld van de val. Was een harde klap op nek en hoofd. Cap heb ik gelijk weg kunnen gooien.

Nu ga ik in januari voor een tijd naar Frankrijk en één van de nieuwe paarden gaat mee!
Maar Nieuw Zeeland.. als ik weer hersteld ben en weer heb kunnen sparen ga ik daar zeer zeker heen! Baal er ontzettend van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-18 20:12 



 
Profiel   

Wat grappig, ik heb ook een rit gemaakt op de Blue Duck Station, en ook op Hangabout! :D Well al wat jaartjes geleden. Denk er nog vaak aan terug aan, prachtig land. Mooie foto's heb je gemaakt, en vast nog mooiere herinneringen :)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-18 20:22 



 
Profiel   

Prachtig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-18 20:30 



 
Profiel   

@Killyenn wat cool dat jij ook op Hangabout hebt gereden 8-) Gave foto, ook!
Welke Stray route heb jij gereisd en wat vond je het leukst?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-18 22:30 



 
Profiel   

Geweldige fotos <3

Voor mij alweer bijna 20 jaar geleden dat ik daar ritten heb gemaakt, maar het gevoel komt helemaal terug bij de fotos!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-18 14:05 



 
Profiel   

Ohhh wat prachtig foto's! I ben opgegrooid in Nieuw Zeeland, en deze foto's zijn voor mij een "Trip down memory lane "... :D

Ik had als kind een paard en die prachtig Nieuw Zeelandse landschappen is zo herkenbaar :#

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-18 01:27 



 
Profiel   

@Domenic16: de landschappen in Nieuw Zeeland zijn fantastisch! :wow:
Heb je mijn eerdere topics ook gezien? Zie onderschrift! En wacht maar tot je mijn foto's van het Zuidereiland hebt gezien... *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-18 07:48 



 
Profiel   

Hee daar ben je weer ! Ik was al verliefd op je eerste topic maar miste wel de 2e. :o . Nu gelukkig heb je je 3e topic en die is weer super mooi. <3 <3

Wat een prachtige land is New Zealand, vroeger is daar een oude klasgenoot van mij gaan wonen en ik zei toen ik kom eens op bezoek. Tot aan heden is daar nog niks van gekomen , maar nu ik je foto´s zie dan wil ik zeker eens naar New Zealand. Moet wel flink moeten gaan sparen denk ik zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-18 08:59 



 
Profiel   

Populair paard die Hangabout. Ik heb er ook opgereden, inmiddels drie jaar geleden alweer.
Heerlijk land, zou graag nog eens terug gaan <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-18 09:20 



 
Profiel   

Hele mooie foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-18 09:40 



 
Profiel   

wauw geweldig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-18 11:36 



 
Profiel   

He wat gaaf. Ik heb je foto's wel op facebook voorbij zien komen in de 'ASTHE' pagina. Leuk deze toelichting erbij! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-18 12:35 



 
Profiel   

jansje73 schreef
Wat een prachtige land is New Zealand, vroeger is daar een oude klasgenoot van mij gaan wonen en ik zei toen ik kom eens op bezoek. Tot aan heden is daar nog niks van gekomen , maar nu ik je foto´s zie dan wil ik zeker eens naar New Zealand. Moet wel flink moeten gaan sparen denk ik zo.
Vooral de reis kost een hoop... maar als je even de kans krijgt: Doen! 8-)


Jollyjoy schreef
Populair paard die Hangabout. Ik heb er ook opgereden, inmiddels drie jaar geleden alweer.
Heerlijk land, zou graag nog eens terug gaan <3
Té grappig _O-
Hangabout is een soort Boktpaard van NZ :))

NZ is paradijselijk <3 Ik hoop begin 2020 weer terug te kunnen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-18 22:07 



 
Profiel   

Nog een plaatje van Blue Duck Station, Hangabout en het waanzinnige Nieuw Zeelandse landschap <3
[ img ]

Tijdens mij trip heb ik trouwens heel veel plezier gehad van mijn meegebrachte rijbroek, rij/wandelschoenen en cap! +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-18 12:01 



 
Profiel   

Nieuw verslag! [BRT] [Fotoverslag] Sunshine & rain, paardrijden New zealand
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-18 14:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 20 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen