Austerlitz/Den Treek - rijmaatje gezocht voor paar x

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Austerlitz/Den Treek - rijmaatje gezocht voor paar x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-18 19:40

Hallo,

Ik heb mijn paard vorig jaar richting Groenekan verhuisd, ivm oudere leeftijd en meer buiten kunnen staan. Hij doet het super.

Inmiddels ben ik de omgeving met mijn vriendje aan het verkennen. Ik rij nu meestal even snel naar Panbos voor een ritje, maar ook Austerlitz en Den Treek trekken erg.

Ik vroeg me af of iemand het leuk vindt om ons een paar keer op sleeptouw te nemen, zodat we de weg een beetje leren kennen.

Ik begreep dat ik relatief makkelijk de trailer kan parkeren aan Prinses Margrietlaan, maar denk dat ik dat nog even ga verkennen om te bekijken hoe en wat (hou niet van verassingen). Als iemand liever ergens anders vandaan vertrekt, ook goed, zolang ik maar kan parkeren :)

Paardlief is 19, maar houdt niet van rustig aan doen. Hij heeft een relatief hoog basis tempo en houdt wel van zo nu en dan een sprintje trekken, zolang we ook maar zo nu en dan uit kunnen blazen. Ritten van rond 2 uur zouden geen probleem op moeten leveren. Hij is verder niet echt ingewikkeld buiten, zeker niet met iemand anders erbij.

Zou het heel erg op prijs stellen!