Autumn Desert Trail 2019

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lagonda

Berichten: 1735
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 19:52

Wij vonden het ook super leuk! Hebben mensen al linkjes van foto's of zijn dat eigen?

Wij moesten er ook uit getrokken worden :+ notabene met de voorwielen op een rijplaat maar die was ook glad. Maar was snel geregeld!

FleurSandro

Berichten: 1809
Geregistreerd: 06-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 19:55

Kabayo schreef:
Oef als zelfs een Volvo xc90 (?) vast staat sta ik zeker vast :+

Ik probeer nog even wat te fixen


Klopt! En ook een westfalia trailer met 2 pony's... Ik had echt niet verwacht! Wij reden rond 16:00 weg en echt maar weinig auto's kwamen zelfstandig nog weg... Soms was met 3 man duwen voldoende maar ik had direct maar gewoon het sleepoog gepakt.

FleurSandro

Berichten: 1809
Geregistreerd: 06-10-12

Re: Autumn Desert Trail 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 19:55


Jolliej

Berichten: 3371
Geregistreerd: 24-09-09
Woonplaats: Firdgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 19:57

De foto hierboven was nog redelijk het parkeren. Maar uiteindelijk toen wij rond 4 uur naar huis reden was het al 10x erger. Gezien de voorspelde regen wordt het een drama ben ik bang morgen met parkeren.
Wij hadden 2paards mee. We konden zonder de paarden in de trailer wel wegkomen, met paarden niet. Dus ben zonder paarden naar het harde gereden en mijn vriendin de paarden mee en daar geladen. Maar morgen is dat denk ik andere koek.

Trouwens wel super gaaf al die behulpzame vrijwilligers! Wat was het super goed georganiseerd en iedereen stond klaar om te helpen. Super vrolijk iedereen en wat een gezellige sfeer. Volgend jaar zijn wij er zeker weer bij, wat een genot. Zo fijn! Dit was voor ons de eerste keer.

Ow en leuk ook al die fotografen, super gaaf!
Wij waren met moeder en dochter in bijpassende roze, witte setjes en wedstrijdkleding aan. Haha, we wouden er echt iets speciaals van maken haha ;)

Kabayo

Berichten: 14091
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 19:57

FleurSandro schreef:
Kabayo schreef:
Oef als zelfs een Volvo xc90 (?) vast staat sta ik zeker vast :+

Ik probeer nog even wat te fixen


Klopt! En ook een westfalia trailer met 2 pony's... Ik had echt niet verwacht! Wij reden rond 16:00 weg en echt maar weinig auto's kwamen zelfstandig nog weg... Soms was met 3 man duwen voldoende maar ik had direct maar gewoon het sleepoog gepakt.

Oh valt dus niet mee! Hier ook een westfalia trailer :D

aaidaa

Berichten: 611
Geregistreerd: 14-06-09
Woonplaats: Veenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 19:58

Berdien schreef:
[ [url=m/2C8TlG.jpg]Afbeelding[/url] ]
De ADT voor ons in één foto :D :D


Berdien, wat een geweldige foto van jullie, de blijheid straalt er af!

FleurSandro

Berichten: 1809
Geregistreerd: 06-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 20:01

Afbeelding
Dit waren wij vandaag! Hij heeft ook nog zijn snelheidsrecord verbroken op de zandvlakte! 56.53km/h!! Echt gestoord hij ging echt keihard! Ben benieuwd naar die foto's waar het gas echt openstond haha

Berdien

Berichten: 64558
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 20:03

aaidaa schreef:
Berdien schreef:
[ [url=m/2C8TlG.jpg]Afbeelding[/url] ]
De ADT voor ons in één foto :D :D


Berdien, wat een geweldige foto van jullie, de blijheid straalt er af!


Dankjewel!!! Het was ook écht heel erg leuk! Mijn ouders zijn vanuit Zwolle komen kijken (paps heeft deze foto gemaakt) en ze vonden het fantástisch! Echt een spektakel, al die paarden in deze geweldige omgeving. Ze hebben echt genoten :j En wij ook!

Nathalie__

Berichten: 372
Geregistreerd: 24-10-08
Woonplaats: Damwâld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 20:08

Jolliej schreef:
De foto hierboven was nog redelijk het parkeren. Maar uiteindelijk toen wij rond 4 uur naar huis reden was het al 10x erger. Gezien de voorspelde regen wordt het een drama ben ik bang morgen met parkeren.
Wij hadden 2paards mee. We konden zonder de paarden in de trailer wel wegkomen, met paarden niet. Dus ben zonder paarden naar het harde gereden en mijn vriendin de paarden mee en daar geladen. Maar morgen is dat denk ik andere koek.

Trouwens wel super gaaf al die behulpzame vrijwilligers! Wat was het super goed georganiseerd en iedereen stond klaar om te helpen. Super vrolijk iedereen en wat een gezellige sfeer. Volgend jaar zijn wij er zeker weer bij, wat een genot. Zo fijn! Dit was voor ons de eerste keer.

Ow en leuk ook al die fotografen, super gaaf!
Wij waren met moeder en dochter in bijpassende roze, witte setjes en wedstrijdkleding aan. Haha, we wouden er echt iets speciaals van maken haha ;)


Dan heb ik jullie wel gezien! Viel wel op die setjes Haha.

Dit waren wij!
Afbeelding

Finnea

Berichten: 10072
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 20:17

Superleuk dat de eerste foto's al online staan. Ook al een toffe foto van ons gevonden *\o/*

Afbeelding

aaidaa

Berichten: 611
Geregistreerd: 14-06-09
Woonplaats: Veenhuizen

Re: Autumn Desert Trail 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 20:24

We hadden Rika gevraagd een foto van ons drieën te maken. Daar ben ik blij mee, want die is goed gelukt en ga ik bestellen!
Afbeelding

Berdien

Berichten: 64558
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Autumn Desert Trail 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 20:50

Wat een geweldige foto van jullie drietjes!

Olympia96

Berichten: 3300
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Autumn Desert Trail 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-19 21:03

! Dames stop met de berichten over het parkeren. We hebben nu 1 land gebruikt. We hebben voor morgen nog een apart stuk dat niet onder handen genomen is door de dassen. Dat hebben we bewust niet gebruikt vandaag.
Maar, met de regen die we nu hebben en die er nog valt: stop je sleepoog er thuis vast in.
Naast de vriendelijke wegsleepmeneer van vandaag (mijn man :D ) hebben we morgen nog een extra wegsleepmeneer (ook vriendelijk :+ ) geregeld.
Maar goed, de regen hier bij mij thuis in Drenthe is nu wel tamelijk dramatisch. We moeten echt zien wat er morgenochtend gebeurt.

Jolliej

Berichten: 3371
Geregistreerd: 24-09-09
Woonplaats: Firdgum

Re: Autumn Desert Trail 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 21:16

Ah! Kijk, geweldig, dat scheelt al een heel eind!

Nathalie__

Berichten: 372
Geregistreerd: 24-10-08
Woonplaats: Damwâld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 21:17

Olympia96 schreef:
! Dames stop met de berichten over het parkeren. We hebben nu 1 land gebruikt. We hebben voor morgen nog een apart stuk dat niet onder handen genomen is door de dassen. Dat hebben we bewust niet gebruikt vandaag.
Maar, met de regen die we nu hebben en die er nog valt: stop je sleepoog er thuis vast in.
Naast de vriendelijke wegsleepmeneer van vandaag (mijn man :D ) hebben we morgen nog een extra wegsleepmeneer (ook vriendelijk :+ ) geregeld.
Maar goed, de regen hier bij mij thuis in Drenthe is nu wel tamelijk dramatisch. We moeten echt zien wat er morgenochtend gebeurt.


Achja het parkeren was ook zeer zeker niet dramatisch. Je kon of weg met alles, weg en verderop paarden opladen en als het echt moest was jou hele vriendelijke man er zo snel met de sleper dat er weinig hinder was. Maar een sleepoog al installeren thuis is voor nu misschien wel een goede, gaat het wellicht nog sneller. Je moet er gewoon even geduld voor hebben en even meedenken, komt alles weer goed. Dikke duim voor de organisatie en heel veel succes morgen!!

SilenSilvano
Berichten: 302
Geregistreerd: 11-12-04
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 21:46

Nathalie__ schreef:
Weer top georganiseerd! Bij ons moest er 1 bus/2paardstrailer getrokken worden (zelfs zonder paarden) en wij zijn zonder paard(en) naar de rijplaten gereden en daar de paarden opgeladen. Zo was het nog te doen. Klein beetje regen op de terug weg, maar dat mocht de pret niet drukken! Hopelijk zijn er een aantal leuke foto’s uit gekomen! Met ons is er een bokker de heenweg mee gereden naar de vlakte, maar ben de naam weer kwijt (start 12.30).


Dat was ik fijn dat dat even kon!

JeaDH

Berichten: 2173
Geregistreerd: 18-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 22:40

Wij hebben enorm genoten, en het heel erg getroffen met het weer!!

Afbeelding

leviria
Berichten: 197
Geregistreerd: 02-10-07
Woonplaats: midwolda

Re: Autumn Desert Trail 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 00:48

Ik ben morgen alleen.
Als het doorgaat, en ik durf het ook nog aan.
Zijn er dan misschien mensen met wie ik mee mag rijden?
Ik heb een super brave kwpn ruin van 10 jaar.
Mijn starttijd is tussen 11.00 en 11.25

Groetjes karin

Kabayo

Berichten: 14091
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Autumn Desert Trail 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 07:41

Precies mijn tijd droog. Wat tref ik het :P
Afbeelding

Sleepoog is ook gefixt. Mijn vriend is er tot 1 uur vannacht mee bezig geweest :+

Ik heb er zin in! Zijn er nog fotografen die vandaag durven te komen?

Muronia

Berichten: 19641
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Autumn Desert Trail 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 07:43

Helaas, wel te verwachten maar toch jammer. Ik kreeg net de mail dat dag 2 is afgelast.

Olympia96

Berichten: 3300
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Autumn Desert Trail 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-19 07:47

Afgelasting Autumn Desert Trail - 29 september 2019.


Beste deelnemer aan de ADT,

Helaas heeft het weer roet in het eten gegooid en zijn wij genoodzaakt om dag 2 van de ADT af te gelasten. Er is 25 mm regen gevallen en er valt nog meer. Parkeren is onmogelijk geworden. We balen enorm dat de maandenlange voorbereiding niet heeft mogen resulteren in een spetterende zondag. We hebben er alles aan gedaan om de randvoorwaarden zo optimaal mogelijk te creëren, maar veiligheid gaat voor alles en die veiligheid kunnen wij op dit moment niet meer garanderen vanwege de weersomstandigheden. Het spijt ons enorm. Voor jullie, voor de vrijwilligers en voor ons. Dit was niet wat we gehoopt hadden natuurlijk.

Het is voor ons helaas niet mogelijk om het startgeld terug te storten, zoals we ook in het deelnemersreglement hebben beschreven. Alle kosten zijn gemaakt en al onze leveranciers moeten betaald worden. We hopen dat jullie begrip hebben voor de situatie.

Vriendelijke groet,
Hippisch Drenthe

Kabayo

Berichten: 14091
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 07:47

Ik ook... :( Mag je ook niet komen als je elders parkeert?
Ik durf het namelijk wel aan

Amalarab

Berichten: 7456
Geregistreerd: 24-11-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 07:47

Pfff zit je dan in je gehuurde bus.....

XUlyssesX

Berichten: 3548
Geregistreerd: 16-05-05
Woonplaats: Fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 07:48

Wat sneu voor iedereen vandaag dat het is afgelast

Kabayo

Berichten: 14091
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 07:48

Amalarab schreef:
Pfff zit je dan in je gehuurde bus.....

Was je al aan het rijden? :(
Zouden er geen uitzonderingen gemaakt kunnen worden?

Edit ik ga sowieso een buitenrit maken in DFW
Laatst bijgewerkt door Kabayo op 29-09-19 07:51, in het totaal 1 keer bewerkt