Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 9 [ 202 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie rijdt er (stukjes) mee van Groningen naar Limburg?

 
Profiel   

Was heel gezellig om je bij ons te hebben, heel veel plezier op je verdere reis en ik blijf je avonturen volgen :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-19 08:28 



 
Profiel   

en toch vinden paarden de pont niet echt eng, miss de geluiden van de oprijdende auto's en rammelende kettingen, maar het varen op zicht niet. Toen ik klein was zijn vriendin en ik paar x met onze pony's met een pont over gegaan. Hoop bekijks dat wel en de bemanning had aan de overkant geen suikerklontjes meer voor de koffie 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-19 08:30 



 
Profiel   

Vannacht was niet de beste nacht. Mijn zelfopblazend matje was veranderd in een zelfleeglopend matje. Het slapen ging dus niet zo goed, maar het wakker worden ging nog veel slechter vanochtend.

Gelukkig had Laura een lekker ontbijtje met verse jus voor mij klaarstaan. En na een warme douche was ik weer soort van in het land der wakkere mensen.
Tentsi had de nacht volgens mij wel comfortabel slapend doorgebracht. Dat was wel aan de mooie vlekken te zien.
Het weer was vandaag wat minder, maar gelukkig was het lang genoeg zonnig om de tent droog in te pakken.

Rond 11 uur was Tjitske er. Want zij fietste met mij mee. Supergezellig.
De route ging van Norg via Veenhuizen naar Fochteloo. In Fochteloo mag ik bij Nynke in een keimooie trekkershut slapen met waanzinnig uitzicht.

Ergens in het Fochtelooerveen hebben Tjits, Tents en ik gepauzeerd. Tentsi heeft goed geholpen de parkeerplaats grasvrij te maken terwijl 20 meter verderop iemand met een bosmaaier hetzelfde aan het doen was. Braaf paard.
[ img ]

Tentsi blijft me verbazen. Schreeuwende schoolkinderen, enorme aardappelrooiers, rammelende vrachtwagens die op 60 cm passeren, bladblazers en aanstormende blaffende honden. Ze kijkt óveral naar. Maar loopt dan toch braaf door als ik zeg dat het ok is.
Zo bijzonder dat ze dat voor mij doet. Dan ben ik heel trots op mijn vriendinnetje. <3
[ img ]

Vanavond heel lekker gegeten bij Nynke. Haar man kan goed koken :) . En net kwam mijn partner even langs zodat ik met knappe Roos kon knuffelen.
[ img ]

Nu vroeg op bed want pfff... van al dat opletten onderweg, de frisse buitenlucht en het slechte slapen word je móe!
[ img ]

Morgen rustdag en dan overmorgen naar het volgende punt. Ergens tussen fochteloo en uffelte denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-19 20:26 



 
Profiel   

Ik vind het toch echt zo ontzettend stoer wat je doet!
Echt ook fijn dat vele mensen helpen etc maar zodeju ik wens jullie echt veel plezier en succes

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-19 20:31 



 
Profiel   

Wat een machtig avontuur in eigen land!! Geweldig!! <3

In mijn jeugd was er een hippie-achtig gezin dat met een echte pipowagen en trekpaard zo op pad gingen voor een jaar. Ik zie ze nog op pad gaan, enthousiast uitgezwaaid door de halve manege. Altijd zwaar respect voor hen gehad. _/-\o_

Als je een goed(koop) matje zoekt: Decathlon heeft van die kleine opgevouwen oranje dingen. Moet je alleen zelf opblazen maar die zijn echt per-fect en gaan echt niet snel stuk. Lig je heerlijk op. :D

Jammer dat je niet langs/in de buurt van Otterlo komt. Ik had je echt heel graag ontmoet! Nu ga ik je gewoon lekker hier volgen. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-19 20:39 



 
Profiel   

Wat een leuke trip ben je aan het maken :) je komt niet bij mij in de buurt volgens mij, maar als je toch via Budel gaat en een slaapplek met weide zoekt, laat maar weten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-19 20:51 



 
Profiel   

De hond ging toch niet mee? Heb ik dan waarschijnlijk overheen gelezen. Knap paard en wat een leuk avontuur. Slaaplekker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-19 01:41 



 
Profiel   

Assie
Respect. _/-\o_ stoer hoor. Ik volg je berichten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-19 04:19 



 
Profiel   

Wat gaaf dat je dit doet. Je komt helaas hier niet in de buurt (Enschede), anders had ik graag een stukje mee willen tijden ohz.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-19 06:47 



 
Profiel   

Wat een prachtig avontuur! Ik wens je een mooie en veilige reis en kijk uit naar je verslagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-19 07:27 



 

Ik kom ook volgen! Je komt vlak bij ons langs :D

Veilige en fijne reis gewenst! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-19 07:35 



 
Profiel   

Wat stoer dat je dit "alleen" doet, ik ga je volgen!
Heel veel plezier gewenst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-19 07:47 



 
Profiel   

Ooh ik zie dit topic nu pas, zo iets staat ook nog op mijn bucketlist. Wat super gaaf dat jij het nu al waar maakt! Heel veel plezier en succes +:)+ ik kom volgen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-19 07:58 



 
Profiel   

Goed joh, dit is ook iets wat ik in mijn achterhoofd heb <3
Mijn guppie wordt aankomende maand beleerd en is dan bijna 3 jaar, dus nog een beetje vroeg voor zulke grote ondernemingen.

Ik volg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-19 08:21 



 
Profiel   

<3 <3 Wat een leuk topic dit. Hier houd ik van. Een leuk en stoer paard met een dito menner. Go go jij girl *\o/* , je kunt het en ik ga mee genieten van al je avonturen, prachtige foto's etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-19 08:30 



 
Profiel   

Wat ontzettend stoer en wat een prachtige ervaring. Ik ga volgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-19 08:31 



 
Profiel   

Wat ontzettend dapper en gaaf zeg! Ga mee volgen! Je bent al lekker op gang! Heel veel plezier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-19 08:40 



 
Profiel   

Super cool dat je gewoon gaat en wel ziet wat je allemaal meemaakt! Ik hou ervan! Heel veel plezier en toffe ritten toegewenst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-19 08:42 



 
Profiel   

Wauw super stoer hoor! Helaas ben ik de zometeen zelf op vakantie, anders had ik tussen Oosterbeek en Bemmel wel een stuk mee willen fietsen. Maar dat word hem helaas niet! Heel veel succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-19 08:52 



 
Profiel   

Heel gaaf!
Ik woon in Hasselt dus ga je topic volgen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-19 08:55 



 
Profiel   

Succes wat een mooie tocht zo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-19 09:14 



 
Profiel   

Wat een avontuur!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-19 09:27 



 
Profiel   

Het is wat lastig om op iedereen apart te reageren op mijn telefoon maar ik vind de reacties echt super om te lezen. Dank jullie wel <3 .

Roos de hond is inderdaad (nog) niet mee. Ik wilde eerst even zien of Tentsi en ik het met zijn tweeën ook redden zonder te verongelukken :+ .
Chaoot als ik ben was ik een aantal dingen vergeten in te pakken (een jas voor mezelf en een gevoerde deken voor Tentsi). Die is mijn ex komen nabrengen (en ook een niet-lek-matje :)) ) en hij heeft meteen Roos ook even meegenomen zodat we konden knuffelen.
Mogelijk komt Roos eind deze week weer.

Vandaag een rustdag. Mooi uitgekozen zo met het weer.
Ik heb decadent in de luxe trekkershut helemaal niets gedaan. Tentsi heeft in de paddock en stal gestaan met lekker veel hooi.
Mevrouw mocht vanochtend eigenlijk in de wei met lekker gras. Maar dat bliefde ze niet. Dus mocht ze in een paddock met hooi. Alles voor de prinses. ;). Hartstikke fijn zo'n luxe logeeradres waar alles voor je wordt geregeld. Echte aanrader. De Flint in Fochteloo.
Nu staat ze lekker op stal.

[ img ]

Ik hoop wel dat ze vannacht gaat liggen om te slapen. Dat heeft ze afgelopen nacht niet gedaan. Aan de stal ligt het niet, maar een beetje veel indrukken waarschijnlijk.


Morgen verder. Ik mag weer route plannen en op zoek naar slaapplek.
Iemand nog tips? Ik geloof dat het richting Diever gaat worden. Of uffelte (Maar dat is eigenlijk net te ver).

Oh en duimen voor beter weer.
Ik heb nog geen meerijder/fietser morgen. Dus als iemand het gezellig vindt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-19 18:23 



 
Profiel   

Ik volg! heel tof dat je dit doet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-19 18:47 



 
Profiel   

Ik vind je zo dapper! En wat is Tentsi stoer <3
Ik woon in Zwolle dus meefietsen wordt vooralsnog wat lastig :o
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-19 19:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 9 [ 202 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen