Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 60 [ 1495 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 60  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Buitenrij maatje gezocht omgeving Rhenen/Veenendaal

 
Profiel   

Bij jouw oversteek aand e overkant was vroeger inderdaad ruiterpad, nu helaas niet meer
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 14:45 



 
Profiel   

Onali schreef



Dit is in Soest gelukkig haha!


vilheide schreef
Bommeltje_ schreef
Ik ben maandag staande gehouden door een BOA in het Rhenense bos :( Ik reed wel op een ruiterpad dus heb hier wel even werk van gemaakt. Vandaag waren ze ook heel druk aan het controleren.

Waar ben je aangehouden dan? Want ik denk toch dat je inmiddels wel weet waar het ruiterpad is en waar niet.


Bij het pad vlak na het hondenhuisje bij de trimbaan, daar is een kruising van verschillende paden, zowel ruiterpad als wandelpad. Maar ik reed dus wel op het ruiterpad :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 17:03 



 
Profiel   

Nee was niet alleen Soest.


Is het ruiterpad van de Defensieweg opgeheven? Er lag namelijk aan de linkerkant van de weg een ruiterpad. Hij was niet geweldig, maar het was er wel 1. Dan hoef je dus niet over het asfalt heen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 17:15 



 
Profiel   

Onali, dat pad is er nog maar is heel slecht. Vlak langs het pad loopt de omheining van landgoed Remmerden en dat is een vrij nieuwe omheining voor zover ik kon zien. Met 3 bijna onzichtbare staaldraden, dus levensgevaarlijk als je paard per ongeluk opzij springt.

Het asfalt was dus een veiligere keuze :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 17:31 



 
Profiel   

Aah dan snap ik het :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 17:32 



 
Profiel   

Ghostattack schreef
Onali, dat pad is er nog maar is heel slecht. Vlak langs het pad loopt de omheining van landgoed Remmerden en dat is een vrij nieuwe omheining voor zover ik kon zien. Met 3 bijna onzichtbare staaldraden, dus levensgevaarlijk als je paard per ongeluk opzij springt.

Het asfalt was dus een veiligere keuze :+

Ik denk dat je plantage Willem III bedoelt ipv landgoed Remmerden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 17:45 



 
Profiel   

Op de bordjes stond Remmerden dacht ik? Heb het niet van dichtbij bekeken hoor :+ In ieder geval duidelijk niet toegankelijk voor paarden, omheining was echt sneaky geplaatst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 17:50 



 
Profiel   

waardeloos dat het nog steeds niet duidelijk is met de ruiterpaden daar. Ik reed daar 25 jaar geleden ook al te zoeken naar die oversteek :-) en niet gevonden destijds. Wel een bekeuring opgelopen op de terugweg toen omdat ik " de paden kapot zou rijden" de week erna stonden er ineens "wilde" koeien.. ja dat steekt nog steeds. Maar goed de boswachters destijds wisten ook niet hoe de route dan wel liep. Ben eigenlijk nog steeds wel benieuwd hoe het nou in elkaar steekt daar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 17:57 



 
Profiel   

Onali schreef
Nee was niet alleen Soest.


Is het ruiterpad van de Defensieweg opgeheven? Er lag namelijk aan de linkerkant van de weg een ruiterpad. Hij was niet geweldig, maar het was er wel 1. Dan hoef je dus niet over het asfalt heen.


Klopt de controle was niet alleen in Soest, maar deze foto is in Soest gemaakt. Dat hoorde ik van de agent die hem heeft gemaakt :P

Ja het is echt waardeloos! Heel veel bordjes zijn ook slecht te lezen. En er lopen zoveel mensen op het ruiterpad..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 18:09 



 
Profiel   

Top die foto’s Ghostattack! Wij hebben precies dat stuk gisteren gereden. Met jouw foto’s wordt het nog duidelijker. Wij kwamen ook bij paaltje 115 uit. Maar ook daar is het toch vreemd dat een ruiterroute midden in het bos begint? Hoe moet je er dan komen als het stuk daarvoor eigenlijk “illegaal” is.... :(:)
Het is misschien een idee om zoveel mogelijk op en aanmerkingen te sturen naar de verantwoordelijke van de gemeente Rhenen. Ik heb zijn naam en mailadres. Misschien zouden we ook deze foto’s mee kunnen sturen zodat ze er echt wat aan kunnen gaan doen i.p.v. ruiters aan laten houden door BOA’s en opzichters.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 21:00 



 
Profiel   

De enige manier om legaal in het bos te komen, is denk ik parkeren bij de Plantage in Elst en daar het bos inrijden. Maar dat zou dus betekenen dat je vanuit Rhenen NIET legaal in Elst/Amerongen kan komen :?

Ook op de 'illegale' paden veel verse mest gezien trouwens. Jammer dat ik geen GoPro heb, anders had ik precies kunnen filmen hoe het in elkaar steekt -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 21:08 



 
Profiel   

Lans het kasteel op, over de weg..doe ik ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 21:12 



 
Profiel   

Iemand die morgen zin heeft in een ritje vanuit elst, amerongen of Leersum?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 15:31 



 
Profiel   

Ja ik kan wel morgen.Ik ga altijd met de pont en dan in Elst bij sportvelden/manege parkeren. Vanuit Lienden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 15:53 



 
Profiel   

Leuk. Ik ga ook meestal met de pont vanuit ingen naar de sportvelden in elst. Heb wel een jonge pony met weinig ervaring die graag voorop loopt

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 16:04 



 
Profiel   

Hoi!

Ik kom even binnen vallen. Lezen hier misschien ook mensen mee die meer aan de kant van Ede / Wekerom / Otterlo zitten? Normaal gesproken ga ik altijd alleen het bos in, maar als er hier mensen zijn die graag eens samen willen rijden, laat je dan maar horen! :D
Paard is fris, maar braaf. Met stem overal langs te krijgen, dus ook geschikt voor wat meer onzekere paarden of pony's.

Vrijdag lijkt het prima weer te worden voor een ritje, liefhebbers?! <<)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 23:09 



 
Profiel   

Ik zit aan de kant Ederveen/Ede maar momenteel net tussen een wissel van paarden. Mogelijk dus in de toekomst, alhoewel ik dan wel afhankelijk ben van vervoer... Dus op dit moment heb je eigenlijk nog niet heel veel aan me :') maar ik weet niet of eventueel een nieuw topic dan beter aansluit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 23:49 



 
Profiel   

Misschien dat inderdaad een nieuw topic beter aanspreekt. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 11:38 



 
Profiel   

Ik ga af en toe wel eens bij Ede het bos in

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 11:39 



 
Profiel   

Ik wil binnenkort met de trailer naar de Ginkelse Heide :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 11:55 



 
Profiel   

Ik lees hier al een tijdje mee, ik woon tussenin. :+ Vroeger stond ik aan Kwintelooyen, maar nu meer richting Ede. Ik moet sowieso de trailer pakken om naar het bos te gaan.

Het ontbreekt me een beetje aan tijd momenteel, maar ik wil binnekort graag weer eens de trailer pakken.

Jij zit vlakbij mij dan denk ik Blacky.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 12:10 



 
Profiel   

Voor de geïnteresseerden is er nu ook een topic voor de omgeving Ede/Wekerom/Otterlo :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 12:28 



 
Profiel   

Iemand die a.s. vrijdag of maandag of dinsdagochtend wil samen rijden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-19 00:05 



 
Profiel   

Doordeweeks lukt mij helaas niet! Aankomende zondag kan ik misschien wel, iemand anders ook?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 11:27 



 
Profiel   

Ik ben recent naar Rhenen verhuisd, nu nog geen paardje aan huis, maar die komt er wel, dus dan lijkt het mij leuk om ook eens samen met iemand naar buiten te gaan, ken de omgeving dus nog totaal niet! :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 11:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 60 [ 1495 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 60  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen