Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 60 [ 1495 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 60  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Buitenrij maatje gezocht omgeving Rhenen/Veenendaal

 
Profiel   

ben momenteel heel druk haha
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 11:35 



 
Profiel   

Ghostattack schreef
Doordeweeks lukt mij helaas niet! Aankomende zondag kan ik misschien wel, iemand anders ook?


Ik sta op de reservelijst voor een wedstrijd. Mocht die niet doorgaan, wil ik wel mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 12:23 



 
Profiel   

Hier nog iemand die zin heeft in een rit? Ik kan komende weekenden[ behalve14 december] en donderdagmiddag 12 december en donderdag 19 december.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-19 16:57 



 
Profiel   

Hoi allemaal!

Rahmi gaat 4 januari verhuizen naar een stalling bij iemand aan huis in Rhenen. Wie weet meld ik me ook binnenkort eens :) kan wel een tourguide gebruiken denk ik :)

Groetjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-19 17:17 



 
Profiel   

Gaat er vandaag nog iemand het bos in?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-19 09:55 



 
Profiel   

ik wil pas weer halverwege januari ongeveer het bos ingaan, wordt nu gejaagd en het geknal met vuurwerk enzo, vind ik geen fijn idee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-19 12:08 



 
Profiel   

Gaat er dit weekend iemand naar het bos? Ik weet nog niet of ik zaterdag of zondag ga

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-20 18:38 



 
Profiel   

Cinnepin schreef
ik wil pas weer halverwege januari ongeveer het bos ingaan, wordt nu gejaagd en het geknal met vuurwerk enzo, vind ik geen fijn idee.


Waar zijn ze precies aan het jagen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-20 18:59 



 
Profiel   

Bij kwintelooijen...of het nu nog is weet ik niet....maar rond de kerst wel. Ik wil half januari ( als het weer mee zit ) het weer op gaan pakken...moeten paard en ik wel beiden weer ff conditie opbouwen..Heel druk gehad dus niet meer gereden..en ja in de avond kan je het bos niet meer in....en in de bak is stom :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-20 19:00 



 
Profiel   

Ik wil in de lente naar het bos met een jong paard, die nog nooit in t bos is geweest. Is er iemand die een super braaf paard heeft die dan met mij mee wil?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-20 22:16 



 
Profiel   

Ja hoor, die van mij acht ik super braaf :P Hij schrikt heus wel eens ergens van, maar doet eigenlijk niks. Overigens is die van mij ook pas 6 hoor, maar het is een droogkloot :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-20 22:33 



 
Profiel   

onpaard schreef
Ik wil in de lente naar het bos met een jong paard, die nog nooit in t bos is geweest. Is er iemand die een super braaf paard heeft die dan met mij mee wil?


Mijn IJslander zou een goede kandidaat zijn :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-20 22:56 



 
Profiel   

Dat is mooi. Die van mij is ook heel braaf. Maar een ervaren paard of pony mee is wel fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 14:42 



 
Profiel   

In de zomer is de mijne braaf, voor de rest is ie pittig :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 17:49 



 
Profiel   

Ik zoek.leuk buitenrijmaatje midden nederland voor een.bosrit

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-20 00:00 



 
Profiel   

Zag het idee in het topic van buitenrijmaatjes Ede etc.

Maar is het misschien leuk (van het voorjaar bijvoorbeeld) om eens met meerdere een wat grotere rit te plannen? Amerongse Berg?

Ik heb zelf geen trailer dus starten zou bijvoorbeeld kunnen bij knooppunt 116?
Degene die wel met trailer komen zouden vooraan de Cuneraweg kunnen parkeren en rijdend/lopend die kant op kunnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-20 11:13 



 
Profiel   

Waar is knooppunt 116 en welke parkeerplaats bedoel je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-20 11:18 



 
Profiel   

janneke584 schreef
Waar is knooppunt 116 en welke parkeerplaats bedoel je?


Veenendaal, langs kasteel Prattenburg op.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-20 11:21 



 
Profiel   

Ja leuk! Ik kijk dan even of ik te paard naar dat knooppunt kom of dat ik parkeer bij de plantage :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-20 11:23 



 
Profiel   

Dan weet ik wel waar het is :) Maar ik denk dat ik dan ook liever bij de plantage parkeer. Heb een vrachtwagen met zijlader en ben bang dat ik op die andere parkeerplaats sneller ingeparkeerd wordt

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-20 11:26 



 
Profiel   

hallo allemaal, leuk om dit topic tegen te komen. Wij gaan volgend jaar vlakbij Kwintelooijen wonen. Nu hebben we de paarden nog aan huis staan maar ik moet op zoek naar een stal voor mijn merrie. We gaan namelijk in maart as ons huis al uit en tijdelijk ergens wonen. Weten jullie misschien nog ergens een stal daar in de buurt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-20 11:33 



 
Profiel   

Wat zijn je eisen voor een stal?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-20 11:52 



 
Profiel   

Lijkt me leuk zo'n rit, alleen heeft mijn haf daar nu de conditie nog niet voor, staat al een poos stil ( op wandelingen na ) Ik wil het nu weer gaan op pakken...vanaf volgende week weer meer tijd om te rijden. ( drukke tijden gehad en vroeg donker ). Maar ergens in mei ofzo zou dat makkelijk moeten kunnen. Hier bij kwintelooijen kan je ook trailers kwijt en zit je direct in het bos. Dat kan bij Amerongen bij dat kasteel niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-20 11:58 



 
Profiel   

Kwintelooijen is voor mij helaas niet aan te rijden onder het zadel :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-20 12:07 



 
Profiel   

Snap ik, alleen is het voor mensen met trailers wel handiger, anders moet je een hele lange weg over langs het kasteel op voor je echt in het bos bent, je mag alleen nog vooraan parkeren. Ik rij daar ook gewoon hoor, maar snap dat mensen dat niet willen te paard
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-20 12:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 60 [ 1495 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 60  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen