Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 28 van de 60 [ 1495 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 60  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Buitenrij maatje gezocht omgeving Rhenen/Veenendaal

 
Profiel   

Sosha schreef
De windhoos is bij onze paarden die aan de dijk staan in Amerongen wel langs gekomen, halve bos langs het weiland is geknakt of ontwortelt, echt griezelig om te zien. Gelukkig alle paarden OK. Maar die van mij was wel gespannen en heel moe vandaag.


Ik zag idd dat Zuylestein ook getroffen was dus het heeft een heel stuk afgelegd.
Het is echt heel bizar om die dikke eiken en beuken zo te zien.
Auto van stalgenoot is afgeschreven en verder veel schade aan auto's, tuinen en daken bij familieleden van stalgenoten.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 22:32 



 
Profiel   

pff baal als een stekker, mijn haffie is iets te dik en ik dacht de temperaturen zijn nu prima, dus lekker rijden in de bossen, lekker beweging, ben ik uit de running....

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 12:45 



 
Profiel   

Snap ik! Vervelend wat je is overkomen!
Wij waren ook weer aan het opbouwen (ikzelf er af gevallen, kreupel, twee weken geleden zaterda samen gevallen, ik weer last van mn rug) en de osteopaat is langs geweest, maar vanaf nu ook weer opbouwen zonder al te veel tegenvallers hoop ik. Als het goed is ook een nieuwe bijrijdster gevonden en dan mogen er ook weer wat kilootjes af bij Rahmi. Die wordt al dik als ie naar gras kijkt volgens mij...

Heel veel beterschap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 13:02 



 
Profiel   

Ja inderdaad, gelukkig heeft Niels niks n kan gewoon gereden worden, dus nu maar een vriendin gevraagd, en als iemand hier goed ervaring heeft en het bos in durft met Niels voor tijdelijk mag zich aanmelden. Wel boven de 18 :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 13:15 



 
Profiel   

Leuk dat je weer een nieuwe bijrijdtser hebt!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 13:16 



 
Profiel   

Woensdag komt ze nog een keer, maar er moet wel iets geks gebeuren. Ze is in ieder geval erg enthousiast en was al op zoek geweest naar western instructie :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 13:18 



 
Profiel   

Leuk zeg!! Goede brijrijders zijn schaars

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 13:19 



 
Profiel   

Wat vervelend allebei! Hopelijk zijn jullie snel weer uit de lappenmand! :(:)

En wat fijn dat je een nieuwe bijrijder gevonden lijkt te hebben Linda :) en dat ze ook zo enthousiast is :)

Wij kunnen langzaamaan weer naar buiten. Rijden nu een half uurtje redelijk intensief in de bak of een uurtje rustig buiten :) misschien dat ik anders zaterdag (of evt zondag) wel weer een rondje buiten kan/ga doen. Maar dan wel het Amerongse bos. Anders zijn we net bij Kwintelooien en kunnen we weer omdraaien haha :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 14:15 



 
Profiel   

Ik voorlopig niet, mijn paard wil wel :P Maar mist dan een ruiter hhahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 14:22 



 
Profiel   

Cinnepin schreef
Ik voorlopig niet, mijn paard wil wel :P Maar mist dan een ruiter hhahaha

Haha, ik kan wel bij een paar vriendinnen rondvragen? Wat zijn je wensen/eisen/etc.? Of app me anders ff :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 14:34 



 
Profiel   

Zet het hier wel, kunnen de anderen het ook lezen :P

Boven de 18 sowieso. Ruime ervaring met paarden ( blijft een haflinger ). Je weet hoe ik met hem ben, heel vriendelijk en lief...dat moet diegene ook zijn, want je krijgt echt ruzie met hem anders, een klik met hem is niet heel makkelijk, maar als die er is is het ook goed. Liefst voor minimaal 2 keer per week, en natuurlijk mag het vaker. Wel graag in het bos bij Kwintelooijen blijven ( dat is dichtbij ) en niet in de bak :D ( rare wens he ). Voor vertrek en bij aankomst weer terug ben ik graag op stal, wil wel weten hoe het gegaan is etc ;) Ook niet alleen maar galoperen en draven maar gewoon lekker kan genieten. En verder vooral dat ze Niels respecteren zoals hij is, hij is echt wel lief, maar ja hij wil ook lief behandeld worden ( je weet wel wat ik verteld heb enzo ). De eerst keer kan ik een stukje mee lopen om te kijken hoe het klikt ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 14:55 



 
Profiel   

Oja en gezien ik nooit elke dag rijd is er een mogelijkheid dat als ik weer kan rijden ze nog wel mogen rijden op afspraak ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 14:58 



 
Profiel   

Ik heb iemand gevonden die hem tijdelijk wilt rijden voor me..Heeft ervaring met haflingers, haha dat is altijd goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 17:51 



 
Profiel   

Wegens het iet doorgaan van de bijrijder van Niels ben ik opzoek naar een andere juiste match die tijdelijk op Niels wil rijden in het bos bij kwintelooijen. Ik vraag geruime ervaring want Niels is een haflinger die eigenwijs kan zijn. Ik ben door een ongeluk even uit de running en zoek iemand de Niels in die tijd kan rijden. Het is echt voor tijdelijk. Aan de hand van mijn genezingsproces durf ik niet te zeggen voor hoelang ( 1 week, 2 weken, 3 weken? ) Natuurlijk als er een juiste klik is mag je nog wel eens rijden

Wel is het belangrijk dat je in een 17 inch zadel past. Als je gaat rijden ben ik op stal bij vertrek en ik zou graag willen dat je me appt als je bijna terug bent zodat ik er ook weer ben.

Leeftijd het liefst minimaal 25 jaar. Kennis van de paden rond kwintelooijen in Rhenen is gewenst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 12:07 



 
Profiel   

Niet meer op zoek :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 21:13 



 
Profiel   

Gisteren had Niels koliek, gelukkig licht, alles erna weer goed. Vanmiddag een stap rondje proberen

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 09:50 



 
Profiel   

Hoe is t rondje stap gegaan?
En hoe is t met je rug?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 16:13 



 
Profiel   

Ik voelde me rug wel, vooral na het rondje, maar het was dragelijk ;)
Heb stiekem ook een stukje gedraafd B-)

Ging heel goed

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 18:07 



 
Profiel   

Soms is een stapritje minder fijn voor je rug dan een ritje van dezelfde duur of langer met draf erbij. Althans, das mijn ervaring. Ik reed met een stalgenootje vrijdag een staprit van 10 km, maar heb er wel ook 3-4 km naast gelopen, steeds een halve km of km per keer. Dat breekt toch een beetje de beweging, zeg maar.
Vandaag deden we 8 km en heb ik er 7 km achter elkaar opgezeten, maar ik had beter tussendoor ook een stukje kunnen lopen #)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 18:20 



 
Profiel   

Ja klopt, ik heb klein rondje gedaan en 3 keer een klein drafje, maar merkte in de draf wel wat meer gevoeligheid.
Als het morgen niet al te warm is, ga ik misschien weer een rondje

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 19:01 



 
Profiel   

Zit me echt niet mee deze week zeg, ging ik weer rijden, hoofdstel stuk[ img ].

Heb nog een reserve maar ben aan het kijken voor een ander

de fra abbey lijkt me wel wat

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 19:31 



 
Profiel   

Ik twijfel, zal ik gaan rijden of niet, heb ook geen zin om alleen te gaan vandaag..:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-21 11:23 



 
Profiel   

Morgen iemand zin?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 21:20 



 
Profiel   

Ben je weer voldoende hersteld voor een ritje? Das wel fijn zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 21:42 



 
Profiel   

Ik kan helaas niet want ik moet werken.
Maar ik ben een beetje bang dat we uitgeschakeld blijven -O- met het koudere weer ging het wel weer goed maar toen het vorige week weer warmer (en benauwder) werd, werd hij weer erg kortademig en veel hoesten. Dus ben er een beetje bang voor... :=

Ben wel op zoek naar een eigen paard maar voorkeur voor een onbeleerde (2-jarige) dus ook daar kan ik dan voorlopig nog niet mee mee haha.

Maar gaat het idd weer wat beter nu met je? :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 21:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 28 van de 60 [ 1495 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 60  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen