Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 38 van de 60 [ 1495 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 60  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Buitenrij maatje gezocht omgeving Rhenen/Veenendaal

 
Profiel   

Nou, de hond blaft alleen maar. En het gaat er niet om of je last hebt of niet, maar dat het langs een ruiterpad gebeurt, dat is apart
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 12:03 



 
Profiel   

Nou dat was wat in het bos, moeten we betalen, ok geen probleem als je dan maar als betalende gebruiker ook maar lekker kan genieten.
Als eerste kwam ik bij het ruiterpad hysterische mensen tegen met een nog historische hond die los liep ( volgens hen los geschoten, jaja )op een plek waar dit niet mag. Keffen van het pad af, achter een kat aanrennend ( wat ie dus waarschijnlijk ook doet achter andere dieren aan in het bos ). Mensen gaven al aan dat je daar je hond niet los mag hebben. Niels schrok van dat geschreeuw van die mensen en gedrag van die hond, dus ben ik even afgestapt. Ik gaf dus ook aan dat het geen los loop gebied is en dat je zeker wel je hond beter onder appel moet hebben, zeggen ze dat ik daar niet met een paard mag komen, terwijl ik op een ruiterpad was . Andere mensen die erbij waren en ik ook gaven al aan dat het ruiterpad was. Moest ik volgens hen mezelf beter onder controle hebben, wahahha.
Even verderop liep een groot gezin met een verlicht bestuurbaar autootje, ja juist op het ruiterpad. Ik zet Niels stil, want ik weet dat ie dat eng vind, hij werd wat drammerig. Dus ik schreeuw naar die mensen dat er een paard aan komt en bang is voor dat ding...reageren ze niet en kijken ze sullig. Niels nog meer drammen en zij blijven staan, dus ik geef aan dat mijn paard er echt niet langs gaat, uit eindelijk na een minuut of 5 viel het kwartje geloof ik en pakte ze dat ding op. De meneer die erbij was kwam met een sullig gezicht mijn kant op gelopen dus ik leg uit dat het ruiterpad is en dat dat heel eng kan zijn....ook voor eventueel andere paarden...kreeg geen antwoord en keek me nog sulleriger aan. Ik dacht bij mezelf of hij wel Nederlands sprak?
Maar het toppunt van alles was nog wel dat het zo druk was in het bos dat er zelfs geparkeerde auto's het ruiterpad blokkeerden! Ik kon er met geen mogelijkheid lans, en moest ik dus de weg op ( die op dat moment ook druk is en zeker geen brede weg is ), Dat is toch belachelijk? Betaal je en moet je nog uitwijken de weg op!!
Verder heb ik wel lekker gereden hoor en is mijn paard super braaf

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-22 17:56 



 
Profiel   

Volg al een poosje dit topic en wil me graag even melden. Misschien kan ik ook een keer aansluiten met een rit. Mijn paard staat aan de rand van het bos in Veenendaal. Probeer 2 tot 3 in de week een bosrit(je) te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 21:18 



 
Profiel   

zou leuk zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 11:20 



 
Profiel   

Heb nu nog een weekje vakantie. Dus ben vanochtend even weggeweest en in de planning staat nog woensdag en vrijdag (als het weer meewerkt). En jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 11:31 



 
Profiel   

Helaas ben ik ziek, heb gisteren mijn booster gehad....
Vorige keer had ik er ook 2 dagen last van, dus hopelijk ben ik woensdag er van af en ga ik misschien een ritje doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 11:47 



 
Profiel   

WenIJ schreef
Heb nu nog een weekje vakantie. Dus ben vanochtend even weggeweest en in de planning staat nog woensdag en vrijdag (als het weer meewerkt). En jullie?


Ik stap voorlopig even niet op, iets met te veel kilo’s. Als ik weer zonder schuldgevoel ritjes kan maken, lijkt het me gezellig! Waar staat jouw paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 12:01 



 
Profiel   

Cinnepin schreef
Helaas ben ik ziek, heb gisteren mijn booster gehad....
Vorige keer had ik er ook 2 dagen last van, dus hopelijk ben ik woensdag er van af en ga ik misschien een ritje doen

Vervelend, beterschap.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 12:17 



 
Profiel   

dankjewel

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 12:18 



 
Profiel   

bamisalami schreef
WenIJ schreef
Heb nu nog een weekje vakantie. Dus ben vanochtend even weggeweest en in de planning staat nog woensdag en vrijdag (als het weer meewerkt). En jullie?


Ik stap voorlopig even niet op, iets met te veel kilo’s. Als ik weer zonder schuldgevoel ritjes kan maken, lijkt het me gezellig! Waar staat jouw paard?

Dichtbij de oude parkeerplaats van Prattenburgh en jij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 12:19 



 
Profiel   

Wij staan in Rhenen, we rijden vaak rondom kwintelooijen en vanaf het voorjaar met (hopelijk) het nieuwe zadel willen we weer langere ritten gaan maken, ook richting elst/Amerongen

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 13:48 



 
Profiel   

Rhenen lijkt mij leuk om weer een keer te gaan rijden. Ben daar ongeveer 2 jaar geleden voor de 1e keer (en tevens de laatste keer) geweest. Netjes een route uitgestippeld, maar eenmaal aan het rijden, een eigen weg gereden. Vond het allemaal niet echt duidelijk aangegeven. Dus wel handig om met iemand op pad te gaan, die de ruiterpaden daar wel goed kent :) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 15:33 



 
Profiel   

bamisalami schreef
Wij staan in Rhenen, we rijden vaak rondom kwintelooijen en vanaf het voorjaar met (hopelijk) het nieuwe zadel willen we weer langere ritten gaan maken, ook richting elst/Amerongen

Leuk vooruitzicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 15:34 



 
Profiel   

WenIJ schreef
Rhenen lijkt mij leuk om weer een keer te gaan rijden. Ben daar ongeveer 2 jaar geleden voor de 1e keer (en tevens de laatste keer) geweest. Netjes een route uitgestippeld, maar eenmaal aan het rijden, een eigen weg gereden. Vond het allemaal niet echt duidelijk aangegeven. Dus wel handig om met iemand op pad te gaan, die de ruiterpaden daar wel goed kent :) .

Sinds vorige winter staan er bordjes :) Hoewel ik vorige week zag dat er twee gesloopt zijn…

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 15:35 



 
Profiel   

Kunnen we in de herkansing.
Waardeloos dat ze de bordjes gesloopt hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 19:07 



 
Profiel   

Ik rijd ook vaak bij kwintelooijen, als ik wat langer ga rijden,rijd ik ook Amerongen Elst of Overberg.
Wat voor paard heb je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 19:29 



 
Profiel   

Een IJslander (van 23 jaar jong *D )

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 20:35 



 
Profiel   

Leuk! Ik heb een haf van 20 :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 20:47 



 
Profiel   

Heb de foto's van je Haflinger hier voorbij zien komen. Hij ziet er goed uit :) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 08:01 



 
Profiel   

WenIJ schreef
Heb de foto's van je Haflinger hier voorbij zien komen. Hij ziet er goed uit :) .


Dankjewel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 11:19 



 
Profiel   

Morgen schijnt er regen te zijn en donderdag droog, dus wil ik gaan rijden bij kwintelooijen, als je zin hebt om mee te gaan, WenIJ?

Voel me al stuk beter en hoop morgen weer helemaal de oude te zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 11:34 



 
Profiel   

Donderdag komt om half 12 de hoefsmid. Ik probeer daarvoor een klein rondje te gaan rijden, Kwintelooijen is voor mij dan niet haalbaar :n .

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 17:26 



 
Profiel   

Ok, snap ik, kijken we een andere keer wel ff

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 17:31 



 
Profiel   

Heerlijk ritje achter de rug :D . I.p.v. dat de hoefsmid bij mij is geweest, ben ik naar hem toegereden. Heenweg hadden wij dit uitzicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 14:34 



 
Profiel   

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 14:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 38 van de 60 [ 1495 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 60  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen