Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 60 [ 1495 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 60  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Buitenrij maatje gezocht omgeving Rhenen/Veenendaal

 
Profiel   

Mountainbikers betalen ook, €7,50 per jaar voor alle tracks op de Utrechtse Heuvelrug. Met de inkomsten worden terreineigenaren betaald (afhankelijk van het aantal km track dat op het terrein van die eigenaar ligt). Het geld dat overblijft wordt gebruikt voor aanleg (tot vorig jaar) en onderhoud van de tracks. Bij dat onderhoud worden vrijwilligers ingezet, maar als het om grotere klussen gaat, huren ze iemand in met een kraantje.

Op Den Treek wordt het onderhoud volgens mij grotendeels door het landgoed zelf gedaan, met behulp van vrijwilligers. Die vrijwilligers zijn dan niet per se ruiters.

Het verschil in aantal mtb’ers en aantal ruiters per week/maand/jaar is overigens aanzienlijk, vandaar dat die €7,50 voor mtb ruim voldoende is om de kosten te dekken en geld over te houden.

Het doel van degenen die namens de ruiters meedenken over het vignet is om te zorgen dat er zoveel mogelijk één vignet gebruikt kan worden voor de hele Utrechtse Heuvelrug (en niet dat je er straks bij Lage Vuursche 4 nodig hebt oid) en om te zorgen dat de opbrengsten worden ingezet voor onderhoud van de ruiterpaden. Daar hoort dus ook het inhuren van groter materieel (kraantje, trekker met sleep) bij.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-19 16:47 



 
Profiel   

Ja voor de paden hier, hoe het er nu bij ligt betaal ik ook niet. Tevens over rotzoot gesproken haha toevallig vorige week kwam ik een stijgbeugel tegen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-19 17:41 



 
Profiel   

Cinnepin schreef
Ja voor de paden hier, hoe het er nu bij ligt betaal ik ook niet. Tevens over rotzoot gesproken haha toevallig vorige week kwam ik een stijgbeugel tegen :+


Stalgenoot was een tijdje terug haar stijgbeugel verloren maar was te lui om hem steeds mee terug te nemen.

Inmiddels ligt hij wel weer thuis :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-19 18:39 



 
Profiel   

Haha, een stijgbeugel :') Ik ben wel eens een hoefschoen en een peesbeschermer tegengekomen. Netjes naar de organisatie van de endurance gebracht, die waren die dag langsgekomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-19 18:57 



 
Profiel   

Onali schreef
Cinnepin schreef
Ja voor de paden hier, hoe het er nu bij ligt betaal ik ook niet. Tevens over rotzoot gesproken haha toevallig vorige week kwam ik een stijgbeugel tegen :+


Stalgenoot was een tijdje terug haar stijgbeugel verloren maar was te lui om hem steeds mee terug te nemen.

Inmiddels ligt hij wel weer thuis :')



Wahahahha hij lag bij zo'n ruiterpad die naar beneden loopt naar de defensieweg :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-19 19:16 



 
Profiel   

Ik dacht, misschien zijn er a.s zondag mensen die een ritje willen doen, maar als ik naar de weersvoorspelling kijk.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-19 19:18 



 
Profiel   

Ik sta in Leersum dus ze is hem niet verloren in Rhenen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-19 19:27 



 
Profiel   

Oh haha dan was er nog een ruiter die een stijgbeugel is verloren :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-19 19:33 



 
Profiel   

Cinnepin schreef
Ik dacht, misschien zijn er a.s zondag mensen die een ritje willen doen, maar als ik naar de weersvoorspelling kijk.....


Het weer is inderdaad nog steeds een ramp :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-19 19:48 



 
Profiel   

Ja echt vervelend :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-19 20:11 



 
Profiel   

Wat zijn hier voor mensen de mogelijkheden?
Ik kan eventueel morgen in de middag in kwintelooyen een rondje doen?
Ook kan ik zondag bij mooi weer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 10:55 



 
Profiel   

Ik kan misschien morgen in de middag wel! Zal eens kijken of dat uitkomt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 11:41 



 
Profiel   

Op de dagen dat ik kan wordt weer slecht weer voorspeld. En ik ben een mooi-weer ruiter :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 12:10 



 
Profiel   

Mooi weer ruiter ben ik ook hoor :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 12:14 



 
Profiel   

Oh nee ik kan waarschijnlijk toch niet, kreeg net de vraag of ik morgen een paar nieuwe werknemers wil begeleiden :P Aankomend weekend zit ik helemaal stampvol helaas. Misschien donderdag of vrijdag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 13:36 



 
Profiel   

Cinnepin schreef
Wat zijn hier voor mensen de mogelijkheden?
Ik kan eventueel morgen in de middag in kwintelooyen een rondje doen?
Ook kan ik zondag bij mooi weer?



Ik kan morgen wel ik ben vrij :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 13:38 



 
Profiel   

Ik weet niet zeker of t gaat lukken, was vergeten dat ik mn scooter moet laten nakijken, weet niet hoelang het duurt hahah

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 14:39 



 
Profiel   

Cinnepin schreef
Ik weet niet zeker of t gaat lukken, was vergeten dat ik mn scooter moet laten nakijken, weet niet hoelang het duurt hahah


Laat maar weten, ik ben de gehele dag vrij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 14:40 



 
Profiel   

doe ik :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 14:41 



 
Profiel   

Hmm vandaag lukt niet, zondag zou ik wel kunnen, nog meer die dan kunnen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-19 09:26 



 
Profiel   

Het wordt zondag 22 graden en volgens mij valt de regen wel mee, mensen die willen rijden in kwintelooijen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 19:03 



 
Profiel   

Dit weekend kan ik helaas niet!

Toevallig vanmorgen wel even snel een rondje gedaan. Vond de paden er best netjes bij liggen met de regen van afgelopen periode. Klein rondje gedaan, netjes via het ruiterpad (denk ik).

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 18:05 



 
Profiel   

Ok, ik ben al 3 weken niet in het bos geweest haha ooh wat erg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 18:25 



 
Profiel   

Ik kan volgende week wel en de week erna heb ik een hele week vrij :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 18:57 



 
Profiel   

ik moet best wat werken overdag volgende week..en helaas is het sávonds te vroeg donker :(
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 18:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 60 [ 1495 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 60  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen