Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Amerika tips gezocht

 
Profiel   

Iemand tips wat ik echt moet gaan doen en gaan zien op paardengebied in de omgeving van Philadelphia en New York?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-19 20:34 



 
Profiel   

Ik zou sowieso naar Fairmount Parc gaan! Echt prachtig en ruim en redelijk centraal gelegen. Zijn ook vrij veel maneges omheen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 12:25 



 
Profiel   

Dat is het grootste stadspark ter wereld zie ik! Leuk ik ga manages zoeken daar... had ik maar een paard bij me... fiets huren gaat wel zie ik. Ook leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 20:36 



 
Profiel   

Overland Morgan Horse Farm in de staat New York. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 20:42 



 
Profiel   

En horesraces, en de geschiedenis daarvan, daar moet toch ook wel eea van te vinden zijn??
Ik ben nog nooit in Amerika geweest en heb het paardenvirus te pakken... Wil graag mooie paardenplekken opzoeken. Zou wel eens bij een race willen kijken. Zou ook graag Mustangs opzoeken in het wild, als die nog te vinden zijn... maar weet niet waar ik die kan vinden en of je er bij in de buurt kunt komen. En waar vind je cowboys te paard? Die zie je vast niet zomaar lopen.... Wat zijn bekende veilingen? Waar maak ik de beste buitenrit?? Hoop nog meer tips te krijgen. Na Phili en NY ga ik naar Las Vegas, San Fransisco en LA en naar natuurgebieden in die regio. Dus ook tips voor de westkant zijn welkom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 20:45 



 
Profiel   

FF googelen wat Overland Morgan Horse Farm is...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 20:45 



 
Profiel   

Tip: Letchworth State Farm (B&B). Beste Bed and Breakfast ever op een working horse farm. En nabij Overland.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 20:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen