Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 7 [ 155 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Plaats een nieuw onderwerp

trailerparkeerplaats verdwijnt bijAppelscha bezoekerscentrum

 
Profiel   

Je kan ook les krijgen in je eigen combinatie zodat je daarmee leert waarop te letten bij bijzondere verrichtingen en hoe snel/langzaam je combinatie draait/scharniert enz.

Mijn dochter wilde deze vakantie met de auto en kleine caravan op pad.. maar absoluut niet voordat ze achteruit kan rijden (recht/bochtje enz).

Ik ben ook wel eens ergens terecht gekomen waar een ongeval was gebeurd, daardoor moest ik een meter of 100 achteruit rijden, terug naar de kruising.
Dan heb je wel een probleem als je dat niet kan.
Je kan echt niet afkoppelen en draaien met paarden erin.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-21 21:39 



 
Profiel   

Misschien niet helemaal de juiste plek... :o maar zijn er in due buurt ook stallen waar je een buitenrit op een van hun paarden kan maken? Begeleiding is geen probleem (graag zelfs)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 22:21 



 
Profiel   

Ludanchelohoeve

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 22:54 



 
Profiel   

Avelienvd schreef
Ludanchelohoeve

Ja! Suuuper aardige mensen. Wij hebben daar eens geparkeerd met onze eigen paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-21 06:26 



 
Profiel   

Vandaag was het redelijk druk dus gewoon geparkeerd en achteruit er weer weg. Alleen nu nog leren hoe ik voorkom dat die trailer door draait terwijl hij niet verder hoeft. :P
[ img ]

Verder vond ik de paden wel heel zwaar, heb hele stukken ernaast moeten mennen omdat het anders echt niet te doen was voor mijn frummel.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 17:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 7 [ 155 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen