Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 60 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Mensen bekend met bos Bakkeveen,blauwe bos en duurswoude bos

 
Profiel   

Hallo ik kom in deze,omgeving te staan en ben benieuwd hoe de bossen,zijn voorzien van ruiterpaden. En kan je wat leuk rijden in de verdere omgeving?

Heb gezocht maar kan alleen oude advertenties vinden van 10 jaar terug of ouder. En bos zal inmiddels wel veranderd zijn mis


Hoor graag ervaren mensen in dit gebied omdat ik totaal onbekend ben in deze omgeving
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-20 18:25 



 
Profiel   

Ja je kunt er heel leuk rijden. Bel de VVV eens, die hebben vaak wel kaartjes met ruiterroutes enzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-20 18:30 



 
Profiel   

Hier al gekeken?

https://www.ruiterenenmennen.nl/stap4.p ... =899#stap4

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-20 19:23 



 
Profiel   

Ik rij regelmatig in het B'veen bos. Het is niet extreem groot maar voor mij dichtbij dus ga er snel eens heen met de trailer.

Ik heb op endomondo een basis route "open" staan maar ik wil ook gerust wel eens samen rijden.

Waar sta je met je paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-20 19:28 



 
Profiel   

Ik ben ook wel benieuwd waar je komt te staan. Deze drie gebieden liggen niet direct bij elkaar. Zit je dicht bij Het Blauwe bos dan zit je niet echt bij die andere twee. als je begrijpt wat ik bedoel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-20 19:32 



 
Profiel   

Die,ruiterenenmennen snap niet hoe dat werkt .
Maar ga binnenkort gewoon eens op de fiets de buurt verkennen
Heb nog dik 1,5 jaar de tijd om daar de boel te kennen want is,een jong paard wat daar in pension gaat maar bedankt voor de tips

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-20 20:28 



 
Profiel   

In het Blauwe bos loopt 1 ruiter en menroute. Het is wel een erg mooi bos en een mooie rondje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-20 23:29 



 
Profiel   

Blauwe bos heeft een ruiterpad waardoor je een rondje kunt maken. Duurwoudse kun je ook 1 route door heen rijden dan kun je tussen wijnjewoude en Bakkeveen oversteken naar het oude bos/slotplaats (bos in Bakkeveen) waar kom je te staan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-20 04:59 



 
Profiel   

pillow schreef
Ik ben ook wel benieuwd waar je komt te staan. Deze drie gebieden liggen niet direct bij elkaar. Zit je dicht bij Het Blauwe bos dan zit je niet echt bij die andere twee. als je begrijpt wat ik bedoel.


Vanaf waskemeer kun je blauwe bos in of duurwoudse en vanuit daar doorsteken naar Bakkeveen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-20 05:02 



 
Profiel   

Vorige week nog in Bakkeveen /Duurswoude gereden.
[ img ]

Blauwebos ga ik ook regelmatig heen ook erg mooi en Zuursche duinen Steenbergen kun je ook een leuk rondje rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-20 05:33 



 
Profiel   

lauwie schreef
pillow schreef
Ik ben ook wel benieuwd waar je komt te staan. Deze drie gebieden liggen niet direct bij elkaar. Zit je dicht bij Het Blauwe bos dan zit je niet echt bij die andere twee. als je begrijpt wat ik bedoel.


Vanaf waskemeer kun je blauwe bos in of duurwoudse en vanuit daar doorsteken naar Bakkeveen.

Ja vanaf Waskemeer wel, maar vanaf Haule bijv niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-20 10:13 



 
Profiel   

lauwie schreef
Blauwe bos heeft een ruiterpad waardoor je een rondje kunt maken. Duurwoudse kun je ook 1 route door heen rijden dan kun je tussen wijnjewoude en Bakkeveen oversteken naar het oude bos/slotplaats (bos in Bakkeveen) waar kom je te staan?
bakkeveensterweg

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-20 10:46 



 
Profiel   

Leuke antwoorden allemaal zodra ze er staat ga ik blok om op de fiets nu nog haha maar kan ik,mooi de buurt verkennen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-20 10:48 



 
Profiel   

[quote="JeaDH"]Vorige week nog in Bakkeveen /Duurswoude gereden.
[ img ]

Blauwebos ga ik ook regelmatig heen ook erg mooi en Zuursche duinen Steenbergen kun je ook een leuk rondje rijden.[/quotle] brutale vraag heb je In om mij eens te begeleiden op de fiets?zorg ik voor hapje en,drankje

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-20 10:52 



 
Profiel   

Af gelopen zondag was prachtig weer wij even uit de auto koffie drinken er kwamen heel wat paarden en pony,s langs was zelf druk ermee in Bakkeveen wordt veel gereden en ook buiten, was heel leuk om te zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-20 11:01 



 
Profiel   

Duncan1978 schreef
lauwie schreef
Blauwe bos heeft een ruiterpad waardoor je een rondje kunt maken. Duurwoudse kun je ook 1 route door heen rijden dan kun je tussen wijnjewoude en Bakkeveen oversteken naar het oude bos/slotplaats (bos in Bakkeveen) waar kom je te staan?
bakkeveensterweg


Als je richting haule rijd kun je ongeveer halverwege de kruisweg richting het blauwe bos. Ik reed daar altijd in de berm naast het fietspad. Als je dan aan de andere kant bij haulerwijk het bos uit gaat kun je via de kerkstraat en breebergweg terug rijden.

Richting de duurwoudse kun je de leijdijk een stuk uitrijden en daar ongeveer halverwege een ruiterpad op. Eind van de leijdijk zit ook een ingang maar dat is dan een stuk verder over de leijdijk heen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-20 11:34 



 
Profiel   

Lauwie bedankt

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-20 12:11 



 
Profiel   

Duncan1978 schreef
JeaDH schreef
Vorige week nog in Bakkeveen /Duurswoude gereden.
[ img ]

Blauwebos ga ik ook regelmatig heen ook erg mooi en Zuursche duinen Steenbergen kun je ook een leuk rondje rijden.[/quotle] brutale vraag heb je In om mij eens te begeleiden op de fiets?zorg ik voor hapje en,drankje

Uhm nou niet op de fiets wel op mijn pony

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-20 15:24 



 
Profiel   

Achter de slotplaets zijn heerlijk brede zandwegen. Het nadeel is dat je altijd over de weg daar naar toe moet. En ga je parkeren bij de vvv dan sta je op scherpe steentjes. Maar; prachtige omgeving.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-20 15:29 



 
Profiel   

Ik zou volgende week graag een rondje door het blauwe bos rijden. Waar kan ik dan de trailer parkeren? En staat er een route duidelijk aangegeven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-20 09:36 



 
Profiel   

Searcher schreef
Ik zou volgende week graag een rondje door het blauwe bos rijden. Waar kan ik dan de trailer parkeren? En staat er een route duidelijk aangegeven?

Ruiterroute is wel duidelijk aangegeven.
Parkeren is daar nogal lastig, of eigenlijk het keren. Ik keer de boel en dan zet ik de auto met trailer in het lang langs de "sloot"
Op deze manier
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-20 10:15 



 
Profiel   

Duncan1978 schreef
Die,ruiterenenmennen snap niet hoe dat werkt .
Maar ga binnenkort gewoon eens op de fiets de buurt verkennen
Heb nog dik 1,5 jaar de tijd om daar de boel te kennen want is,een jong paard wat daar in pension gaat maar bedankt voor de tips



Hoi Duncan,
In de link hieronder staat beschreven hoe de routeplanner van R&M werkt. Mocht je vragen hebben dan gewoon even die stellen.
Overigens kun je ook lid worden van de facebookgroep van R&M voor allerlei actuele informatie.
https://www.ruiterenenmennen.nl/C123-Aa ... anner.html
Alvast heel veel succes en plezier in je nieuwe woon-en rijomgeving.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-20 19:16 



 
Profiel   

pillow schreef
In het Blauwe bos loopt 1 ruiter en menroute. Het is wel een erg mooi bos en een mooie rondje.


Hoe kom ik op het menpad daar? En hoe is dat pad? Los zand of hard?

Ik was er van de week bij de ingang om te kijken. Maar ik zag maar 1 pad en dat was voor ruiters. . Zelf ben ik nog niet zo heel bekend in de omegving omdat ik er net sta.

Ik was bij de ingang aan de N918.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-20 19:50 



 
Profiel   

Bij die ingang begint de menroute ook. De foto hierboven is daar ook genomen. Je hoeft die routeplanner niet te gebruiken want het is gewoon een rondje. Het eerste stuk is stevig want daar kun je ook met de auto over naar de enkele woningen verderop. En de rest is gewoon zand met gras.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-20 20:49 



 
Profiel   

JeaDH schreef
Searcher schreef
Ik zou volgende week graag een rondje door het blauwe bos rijden. Waar kan ik dan de trailer parkeren? En staat er een route duidelijk aangegeven?

Ruiterroute is wel duidelijk aangegeven.
Parkeren is daar nogal lastig, of eigenlijk het keren. Ik keer de boel en dan zet ik de auto met trailer in het lang langs de "sloot"
Op deze manier
[ [url=m/HCBhGF.jpg]Afbeelding[/url] ]


Aan welke straat is deze parkeerplaats?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-20 11:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 60 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen