Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 39 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Voorpret ruitertrektocht vakantie Aachen --> Eifel

 
Profiel   

Enige nadeel is dat de boswachter echt niet mild is als je niet op het ruiterpad bent. Vroeger scheen het idd wel toegelaten te worden. Niet perse aangemoedigd oid.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-20 18:42 



 
Profiel   

Voor de Eiffeltocht volgend jaar: kijk eens op de website van trektocht te paard (of de facebooksite). Daar staat een heel verslag van een 14daagse trektocht in de Eiffel met tips.
Voor de komende tocht: heel veel plezier!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-20 18:42 



 
Profiel   

Dankjewel voor de tips allemaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-20 18:53 



 
Profiel   

Even wat tips zoals boscafé Hijgend Hert en een watertje bij Mamelis erin gezet, het blijkt met wat aanpassingen nauwelijks echt consequenties te hebben voor de tijd of de kms! Nu heb ik wel even wat hulp nodig van de Vijlenerbos-kenners of ik op deze paden mag komen:
https://www.komoot.nl/tour/261662700?ref=wtd

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-20 20:02 



 
Profiel   

Het pad recht tegenover de 1 is in ieder geval ruiter pad, de andere gaat geloof ik via de weg. Eerste deel is even een flinke daling en daarna klim, maar zodra je de weg over gaat kom je echt op een prachtig ruiterpad uit! Dan is het het laatste deel naar gemmenich even over een wandel pad, maar daar zie je niemand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-20 21:08 



 
Profiel   

StonedRomy schreef
Het pad recht tegenover de 1 is in ieder geval ruiter pad, de andere gaat geloof ik via de weg. Eerste deel is even een flinke daling en daarna klim, maar zodra je de weg over gaat kom je echt op een prachtig ruiterpad uit! Dan is het het laatste deel naar gemmenich even over een wandel pad, maar daar zie je niemand.


Weet je zeker dat je de 1 bedoelt? Die zit namelijk nog bij ons in Aachen haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-20 21:16 



 
Profiel   

Bedoel op het grote kaartje. Dus tegenover het hijgend hert. [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-20 21:21 



 
Profiel   

Ahh thanks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-20 21:23 



 
Profiel   

De overnachtingen in Gemmenich zijn geboekt *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-20 17:34 



 
Profiel   

Zo, hier nog de twee routes die ik in gedachten had voor de tweede dag, eentje van 14,3km https://www.komoot.nl/tour/262767698?ref=wtd en eentje van 17,6km https://www.komoot.nl/tour/262765986?ref=wtd

Wie kan mij zeggen of die tweede lus van de langere route die 3km extra waard is? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 01:04 



 
Profiel   

Dus, oefenen! Vandaag 8km en het was best warm, dus dit was een goede training. Onderweg naar en van Vijlen zullen we drie stops hebben, dus was het ook wel handig om te oefenen met onderweg hoofdstel/halster wisselen. En welk beter excuus als een bak met gratis appels bij een appeltuin :P


Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 18:16 



 
Profiel   

Alles voor de appels haha. Leuk filmpje! En mooi begin gemaakt met die 8km idd! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 18:18 



 
Profiel   

Gewoon benieuwd, staat de rit nog altijd op de planning?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-20 16:59 



 
Profiel   

StonedRomy schreef
Gewoon benieuwd, staat de rit nog altijd op de planning?


Zeker! Voor na corona :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-20 17:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 39 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen