Buitenrijden met cross elementen Overijssel eo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cookie2222

Berichten: 844
Geregistreerd: 09-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 22:38

Sjaco schreef:
@Cookie2222 zou je ook kunnen vertellen waar de waterbak zit op Bussloo?


Ter hoogte van het 1na onderste groene rondje, of 2e van onder hoe je het wil bekijken :+

Doe wel voorzichtig met die waterbak, soms is ie heel diep. En 2 jaar terug zat er een behoorlijk gat ergens in het midden.

Dandelion2
Berichten: 139
Geregistreerd: 18-01-19
Woonplaats: Bussloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 22:46

De waterbak bij Bussloo is onlangs voor de tripalon helemaal glad gemaakt, er zitten dus geen gaten in op het moment. Helaas ook weinig water nu na de droge periode...

nicole_floor

Berichten: 3245
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 22:58

De lessen in Bathmen zijn inmiddels weer herstart. Maar er heerst nog steeds corona. En door dat er een bekende vlogster vlakvoor de cross (terwijl het terrein al gesloten was) er is gaan crossen en dit heeft gefilmd en op haar YouTube kanaal heeft gezet, zijn wij er niet zo happig meer op dat er zomaar mensen gaan crossen. Neemt niet weg dat een deel van hindernissen er wel staan en het in principe een open terrein is.

En bussloo vind ik de hindernissen nog steeds niet veilig ogen. Ik ben er laatst toevallig geweest omdat mijn zusje meedeed aan de tripalon. Als je graag wil crossen zou ik het terrein van horse en you in heeten afhuren.

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-20 22:59

Ik was er vandaag dus langs gereden. Maar wist niet waar ik moest zijn, dus geen hindernissen gezien helaas.

Misschien dat iemand foto's heeft van de hindernissen die daar staan? :o

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Buitenrijden met cross elementen Overijssel eo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-20 16:45

Nou moederlief wou wandelen, dus mooi gebruik van gemaakt en naar Bussloo gegaan.

Heb denk ik alle hindernissen gezien. De meesten vond ik er goed uit zien, een enkeling vond ik niet helemaal top, maar die vond ik voor mezelf ook te hoog dus dat scheelt weer _O-

marjolein194
Berichten: 4
Geregistreerd: 26-08-14

Re: Buitenrijden met cross elementen Overijssel eo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 21:29

Vandaag in Hattem geweest! Heel veel cross hindernissen en allemaal nog in goede staat :)!

Cookie2222

Berichten: 844
Geregistreerd: 09-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 22:28

Tof Sterre!

Waar had je geparkeerd Marjolein?

eilleen333

Berichten: 12843
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 23:02

Cookie2222 schreef:
Tof Sterre!

Waar had je geparkeerd Marjolein?

Bij afrit 30 van de a50 zit een (carpool) parkeerplaats waar je volgens mij mag staan.

Wij rijden er altijd vanuit de stal heen, maar hebben geen parkeerplaats voor trailers van buitenaf helaas.

marjolein194
Berichten: 4
Geregistreerd: 26-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 12:34

Cookie2222 schreef:
Tof Sterre!

Waar had je geparkeerd Marjolein?


Aan de Koeweg! Daar was veel parkeerruimte en ook gelijk de hindernissen. Sommige staan bij elkaar maar ook een enkeling los in het bos wat even zoeken was, vooral door de drukte veel gestapt en gezocht. Sommige ook eventjes mee gepakt uiteraard maar echt een rondje kon dus helaas niet :(!

Sjaco
Berichten: 375
Geregistreerd: 31-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 13:24

sauffi schreef:
Ja parkeerplaats op de foto aanhouden! Anders kun je ook parkeren bij ppsv Bussloo of bij manege voorst. Ik bel van te voren altijd even.



Parkeren bij PPSV Bussloo lukt niet meer momenteel, terrein is afgesloten met een hek.