Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Parkeren Wouwse plantage of Grenspark de Zoom/Kalmhout

 
Profiel   

Hallo allemaal,


Ik zou graag eens gaan rijden op de Wouwse Plantage of in het Grenspark de zoom/Kalmthoutse heide.
Heeft iemand enig idee waar ik dan het beste zou kunnen parkeren? Ik zag dat manege de Wolf in een eerder(2014) topic al eens genoemd is, maar ik wil eigenlijk geen last zijn voor een ander.

Iemand ervaring?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 19:53 



 
Profiel   

Het grenspark heeft een eigen website, staat alles op, ook over bereikbaarheid ed. Dan kun je vast iets in de buurt vinden waar je kan parkeren. Misschien staat er ook wel iets over parkeren op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 20:46 



 
Profiel   

Als je wil rijden op de Kalmthoutse heide kan je met je trailer erg makkelijk parkeren aan restaurant De Heihoeve (in Kalmthout dus). Van die parking kan je zo de heide op rijden. Ideaal en ook ruim genoeg plek om rustig je paard te kunnen op- en afzadelen en je kan achteraf nog lekker wat drinken als alles na de Corona weer open is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 20:48 



 
Profiel   

Wouwse plantage heeft geen bos waar je in mag rijden. Is sowieso ook heel klein bosje.

Je kan volgens mij idd bij de wolf parkeren. En anders ergens aan de putseweg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 20:54 



 
Profiel   

Ik zou idd bij de Wolf parkeren, plek zat en is ook gewoon een “openbare” parkeerplaats. Vanaf daar kan je zoveel kanten uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 21:36 



 
Profiel   

Manege de wolf wordt veel gebruikt idd. Je hebt daar ook een terras (zal misschien nu niet open zijn met corona) waar je wat kunt eten/drinken. Dus verdienen ze ook aan en je bent niemand tot last daar hoor ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 22:11 



 
Profiel   

Top! Iedereen bedankt voor de reacties. Dan ga ik snel eens die kant op voor een rit!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 08:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen