Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

buitenritten omgeving Haaren

 
Profiel   

Ik heb sinds kort een leuk verzorgpaardje ( ijslander ) in Haaren en zou graag met haar gaan buitenrijden, ze is verkeersmak. Ik ken alleen de omgeving niet zo goed en zou graag wat tips krijgen van leuke routes en paadjes. Ik rijd nu vaak richting Vught bij een klein vennetje bij hockey club. Ik rijd het liefst in het bos omdat ik mijn paard wel vertrouw maar sommige bestuurders niet, zoals laatst incident met een bestelwagen die inreed op een paard dat terplekke afgemaakt moest worden. Dus ik hoor graag van mensen die in de buurt van Haaren wonen over leuke ruiterroutes.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-20 18:59 



 
Profiel   

Waar staat jouw verzorg paardje ergens in Haaren?
Ik heb zelf ook IJslanders en woon aan de rand van de Kampina aan de kant van Haaren dus als je wil dan wil ik je best wegwijs maken hier in de buurt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-20 21:34 



 
Profiel   

Burnistoun schreef
Ik heb sinds kort een leuk verzorgpaardje ( ijslander ) in Haaren en zou graag met haar gaan buitenrijden, ze is verkeersmak. Ik ken alleen de omgeving niet zo goed en zou graag wat tips krijgen van leuke routes en paadjes. Ik rijd nu vaak richting Vught bij een klein vennetje bij hockey club. Ik rijd het liefst in het bos omdat ik mijn paard wel vertrouw maar sommige bestuurders niet, zoals laatst incident met een bestelwagen die inreed op een paard dat terplekke afgemaakt moest worden. Dus ik hoor graag van mensen die in de buurt van Haaren wonen over leuke ruiterroutes.



Kijk eens op onze routeplanner voor de uitrijmogelijkheden in de omgeving van Haaren. Je kan zelf je routes uitstippelen en dan rijden met gps-navigatie of kaartje.
Een handig hulpmiddel voor als je je omgeving nog moet leren kennen ;)
https://www.ruiterenenmennen.nl/stap4.p ... s=42#stap4
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 08:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen