Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 27 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Rijmaatje gezocht

 
Profiel   

Hoi allemaal,

Ik ben sinds kort - (eindelijk!) na heel lang twijfelen - eigenaar van een auto waar een trailer achter gehangen mag worden. Ik heb natuurlijk gelijk mijn eerste buitenrit gemaakt en dat heeft m'n enthousiasme alleen maar verder aangewakkerd.

Ik ben toen naar Leersum geweest, maar omdat ik niet helemaal alleen op stap wilde is mijn vriend mee geweest, weliswaar op de fiets. Nou vond hij wel "wel leuk" maar hij was er niet razend enthousiast over, wat ik op zich kan begrijpen.

Helaas ben ik nogal eenzaam in mijn paardenhobby, mijn familie en vrienden hebben er niks mee. Dus, ik ben eigenlijk op zoek naar anderen die het ook leuk lijken om samen op stap te gaan. Nog leuker zou zijn als ik iemand vind waarmee ik op regelmatige basis naar buiten kan en waar ik ook gezellig mee kan kletsen (over paarden :D ;)) aangezien ik dat soms best wel mis. Nu met Corona zit ik al helemaal veel alleen thuis en ik zou graag nieuwe mensen leren kennen/nieuwe vrienden willen maken.

Ik woon trouwens in de omgeving van Gouda!

Ik ben benieuwd, misschien tot snel :)


Laatst bijgewerkt door Moussepous op 06-01-21 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 16:29 



 
Profiel   

Hoi, waar kom je vandaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 16:34 



 
Profiel   

yvonno schreef
Hoi, waar kom je vandaan?


Hoi @yvonno, bedacht me inderdaad net dat ik dat niet in mijn originele bericht had gezet! Ik woon in Bodegraven, in de buurt van Gouda.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 16:35 



 
Profiel   

Mhhhhh, dat is 23 kilometer bij mij vandaan :(
Beetje ver op de fiets hihi
Wat zoek je precies, iemand op de fiets? Of met een paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 16:37 



 
Profiel   

oh sorry dat is voor mij te ver, dacht als je in de buurt woont zou het miss wel kunnen. Succes met verder zoeken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 16:39 



 
Profiel   

Mocht je het leuk vinden om een keer omgeving Garderen/Kootwijk/Voorthuizen te rijden, wil ik wel met je afspreken hoor. :) Ik ben in deze omgeving zeer goed bekend. Ook ben ik heel goed bekend op Landgoed Den Treek omgeving Leusden/Woudenberg, dus dat is ook een optie.
Je zou ook kunnen kijken op de site van de NVVR (https://www.nvvr.info). Diverse leden van deze vereniging organiseren ritten door het hele land (ik ook.... :D )

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 17:02 



 
Profiel   

Ik ben lid geworden van een facebook groep voor buitenrijden in mijn provincie. Misschien bestaat er voor jouw omgeving ook zoiets? Via die groep heb ik ook al mensen gevonden om af en toe samen mee te rijden. (Ik zit in Drenthe dus daar heb je niet zoveel aan)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 17:23 



 
Profiel   

Als je een keer richting Rucphen komt dan wil ik wel met je buiten rijden hoor :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 17:44 



 
Profiel   

Wil je wat mooie rondjes over de veluwezoom ben je altijd welkom

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 18:38 



 
Profiel   

Ik rij in Den Treek. Daar ken ik de weg ondertussen ook al aardig, dus mocht je daar ooit eens willen rijden...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 19:04 



 
Profiel   

Das nou is jammer. Ik woon wel 15 min fietsen van Gouda, maar heb geen eigen paard :n Wie weet ooit in de toekomst haha! Maar zie dat er genoeg mensen zijn die wel eens mee willen rijden als je hun richting op gaat dus das in iedergeval fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 19:26 



 
Profiel   

Mijn paard staat in Wilnis, wij gaan regelmatig richting Duinen, Veluwe of Utrechtse heuvelrug en vind het altijd wel gezellig om samen te rijden :j


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 20:16 



 
Profiel   

miccamaaike schreef
Ik ben lid geworden van een facebook groep voor buitenrijden in mijn provincie. Misschien bestaat er voor jouw omgeving ook zoiets? Via die groep heb ik ook al mensen gevonden om af en toe samen mee te rijden. (Ik zit in Drenthe dus daar heb je niet zoveel aan)


Bedankt voor de tip! Ik ga eens kijken of er zoiets is :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 21:34 



 
Profiel   

Wat leuk al jullie reacties! Ik heb ook even wat privéberichtjes gestuurd naar degenen die samen willen/kunnen rijden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 21:40 



 
Profiel   

Lijkt me leuk! Mijn paard staat in Langeraar.

Wij maken graag het strand onveilig bij Noordwijk. Komen in het Amsterdamse bos en op de lage Vuursche.
Ook nog niet zo lang in het bezit van eigen vervoer dus zijn ook nog nieuwe routes aan het zoeken en verkennen.

Helaas door mijn werk wel beperkt tot weekend en schoolvakanties om op pad te gaan..

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 21:56 



 
Profiel   

Ik woon in de buurt! Ik sta in Waddinxveen en wij gaan regelmatig naar Bleiswijk en Leersum. Ook wel naar Meijendel en de Veluwe (maar dat is af en toe).

Ik sta ook altijd open om nieuwe rijmaatjes te vinden. Wij zijn van de lekkere kletsritjes met drafjes en galopjes tussendoor.

@Brenda: wij kunnen ook weleens afspreken hoor! Lijkt me super gezellig met jou en Ace!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-21 12:23 



 
Profiel   

Duke schreef
Ik woon in de buurt! Ik sta in Waddinxveen en wij gaan regelmatig naar Bleiswijk en Leersum. Ook wel naar Meijendel en de Veluwe (maar dat is af en toe).

Ik sta ook altijd open om nieuwe rijmaatjes te vinden. Wij zijn van de lekkere kletsritjes met drafjes en galopjes tussendoor.

@Brenda: wij kunnen ook weleens afspreken hoor! Lijkt me super gezellig met jou en Ace!


Ja leuk :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-21 16:13 



 
Profiel   

Leuk!

Ik sta met mijn paard in hazerswoude dorp en heb onlangs een trailer aangeschaft!

Lijkt mij leuk om een keer samen op pad te gaan!
Woonde voorheen in de buurt van Utrechtse heuvelrug dus nu we in Zuid Holland staan mis ik het buitenrijden enorm!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 23:39 



 
Profiel   

nnicolex schreef
Leuk!

Ik sta met mijn paard in hazerswoude dorp en heb onlangs een trailer aangeschaft!

Lijkt mij leuk om een keer samen op pad te gaan!
Woonde voorheen in de buurt van Utrechtse heuvelrug dus nu we in Zuid Holland staan mis ik het buitenrijden enorm!

Zo, dat is wel even een omslag. Ik woon al mijn hele leven in Zuid Holland, maar ik ben altijd beetje jaloers op mensen die bij de Utrechtse Heuvelrug of de Veluwe wonen. Als je dan uit zo'n omgeving hierheen komt, is dat wel even wat anders... je kan dan niet zomaar meer naar een mooi buitengebied om te rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-21 10:12 



 
Profiel   

Duke schreef
Zo, dat is wel even een omslag. Ik woon al mijn hele leven in Zuid Holland, maar ik ben altijd beetje jaloers op mensen die bij de Utrechtse Heuvelrug of de Veluwe wonen. Als je dan uit zo'n omgeving hierheen komt, is dat wel even wat anders... je kan dan niet zomaar meer naar een mooi buitengebied om te rijden.


Ja klopt, een behoorlijke omslag. Zou het ook niet iedereen aanraden om die verhuizing te maken :o Vind het ook erg wennen hoor en mis de afwisseling heel erg. Voorheen gingen we wel 2-3x per week naar het bos en nu ben ik blij als ik 1x per maand ga haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-21 10:59 



 
Profiel   

Ik wil proberen eind mei / begin juni een ruitervakantie te plannen

voor ruiter en paard voor een week naar drente of overijssel
kosten: wil ik budgetteren op 375/400 euro voor ruiter en paard.

zou er interesse zijn voor deelname?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-21 14:39 



 
Profiel   

Ik sta aan het bos in Wageningen, ik heb zelf helaas geen vervoer maar je bent altijd welkom daar te komen rijden. Met een groot rondje komen we over de Ginkelse heide wat ook een mooi gebied is :)
Ik kom trouwens ook oorspronkelijk uit Bodegraven, en denk dat we ook bevriend zijn op facebook als ik de goede persoon voor me heb :D . Dus voel je vrij een berichtje te sturen als je een keer deze kant op wilt komen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-21 15:09 



 
Profiel   

ik woon niet in de buurt van Gouda... (kga er wel naar school)
samenrijden is wel gezellig he?!
suc6 met zoeken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-21 15:13 



 
Profiel   

Dat is een heel goed idee, helaas woon ik ook niet in de buurt..

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 15:30 



 
Profiel   

Ik sta in Rhenen en rijd in Rhenen en Amerongse bos, lijkt me ontzettend leik. Ben ook opzoek naar een maatje.
Geen van mijn vriendinnen hebben een paard, dus ga eigk altijd alleen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 10:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 27 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen