Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 84 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Help elkaar aan een parkeerplek voor je trailercombinatie!

 
Profiel   

Super leuk initiatief, maar wellicht slimmer om het alleen bij privé plekken te houden.

Openbaar heb je gewoon 0 garantie.

Ik Noordwijk, kan je niet manege smit of bakker een berichtje sturen om daar te parkeren. Zal vast wel kunnen!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-21 20:21 



 
Profiel   

Karin schreef
Nog even een toevoeging: ik ben er net even geweest nadat ik van de paarden kwam.

Die parkeerplaats is groter dan ik dacht. Als je er een beetje fatsoenlijk parkeert (ook met een trailercombinatie), dan kunnen er best 8 à 10 combinaties staan. Het is de officiële trailerparkeerplaats (en voor bussen), dat staat ook aangegeven met borden. Auto's zonder aanhanger horen links achter het Theehuis te parkeren, trailers en bussen gaan rechts. Ik weet alleen niet in hoeverre daarop wordt gecontroleerd.

Maar goed, 100% zekerheid dat je er altijd kunt staan heb je dus niet. Maar dat heb je ook niet op een klein verborgen plekje waar drie combinaties kunnen staan. Ben jij de vierde, dan heb jij dus geen plek meer. ;)


Ik quote Karin even, maar aan ieder die het over deze parkeerplaats heeft de volgende vraag: Heb je een penning i.o.d. nodig om op de Lage Vuursche te rijden en zo ja, waar kan je die kopen en hoe duur is die?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-21 21:13 



 
Profiel   

Voor de paden van SBB heb je niets nodig.

Voor de paden van het GNR heb je een vignet nodig en dat kun je tegenwoordig via de webwinkel bestellen: https://winkel.gnr.nl/

Verder liggen er nog wat paden van particuliere eigenaren, maar daar kom ik praktisch niet (of ik heb er geen weet van).

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-21 21:20 



 
Profiel   

Dank je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-21 21:56 



 
Profiel   

Pijnenburg zit daar ook met penning plicht. Paden staan op hun site. Maar is volgens mij offtopic. Vind vooral idee van parkeren bij bokkers echt super leuk!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-21 21:59 



 
Profiel   

Ik vind het juist fijn om ook openbare te zien.
Iedereen weet in deze tijd dat t in de weekenden gewoon niet te doen is. Dat is bij ons in t bos ook niet.
Die zal ik er ook nog wel even een keer bijzetten.
Maar voor doordeweeks vind ik dit juist leuk, omdat ik bijv voor naar t strand, echt niet weet waar ik makkelijk heen rijd en de trailer kwijt kan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-21 22:05 



 
Profiel   

wendy1987 schreef
Ik vind het juist fijn om ook openbare te zien.
Iedereen weet in deze tijd dat t in de weekenden gewoon niet te doen is. Dat is bij ons in t bos ook niet.
Die zal ik er ook nog wel even een keer bijzetten.
Maar voor doordeweeks vind ik dit juist leuk, omdat ik bijv voor naar t strand, echt niet weet waar ik makkelijk heen rijd en de trailer kwijt kan!


Kijk eens op www.ruiterenenmennen.nl
Staan super veel openbare parkeerplaatsen op. Ook allemaal die hier genoemd zijn. Staat vaak ook info bij hoeveel plek er is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-21 22:08 



 
Profiel   

mvdende schreef
Vergeet er niet bij te vermelden dat je een parkeerplaats dáár kan vergeten op een dag met een beetje mooi weer. Én het strand daar is honden losloopgebied. Kan er echt extreem druk zijn! Ook zonder corona trouwens.


Klinkt nu echt als een horrorplek haha.
Nog geen problemen gehad met parkeren, ook op mooie dagen.
Honden, ja klopt maar is goed te doen tot nu toe.
Moet je inderdaad wel een paard hebben wat honden kan hebben en niet gaat panikeren.

Woon je in de buurt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-21 22:09 



 
Profiel   

Karin schreef
Nog even een toevoeging: ik ben er net even geweest nadat ik van de paarden kwam.

Die parkeerplaats is groter dan ik dacht. Als je er een beetje fatsoenlijk parkeert (ook met een trailercombinatie), dan kunnen er best 8 à 10 combinaties staan. Het is de officiële trailerparkeerplaats (en voor bussen), dat staat ook aangegeven met borden. Auto's zonder aanhanger horen links achter het Theehuis te parkeren, trailers en bussen gaan rechts. Ik weet alleen niet in hoeverre daarop wordt gecontroleerd.

Maar goed, 100% zekerheid dat je er altijd kunt staan heb je dus niet. Maar dat heb je ook niet op een klein verborgen plekje waar drie combinaties kunnen staan. Ben jij de vierde, dan heb jij dus geen plek meer. ;)


Hahaha dat zeg ik... bedankt voor je bevestiging

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-21 23:06 



 
Profiel   

Ik zal als ik weer achter mijn pc zit, vrijdag even de lijst updaten en dan maak ik een onderscheid tussen openbare plekken en privé plekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-21 23:11 



 
Profiel   

QueenBeeBee schreef
Hahaha dat zeg ik... bedankt voor je bevestiging

:D

Het was vooral dat-ie in mijn herinnering kleiner was en die blauwe borden zijn volgens mij ook redelijk nieuw. Ik kom nooit met de auto vanaf die kant, alleen met paard over het ruiterpad. :))

Ik wist wel dat het 'de trailerparkeerplaats' was, al staan er op rustige momenten ook nog wel trailers op 'de autoparkeerplaats' die je vanaf de weg kunt zien.

Maar goed, ik weet dus niet hoe druk het daar overdag in het weekend is. Toch eens een kijkje gaan nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-21 23:21 



 
Profiel   

manzano schreef
wendy1987 schreef
Ik vind het juist fijn om ook openbare te zien.
Iedereen weet in deze tijd dat t in de weekenden gewoon niet te doen is. Dat is bij ons in t bos ook niet.
Die zal ik er ook nog wel even een keer bijzetten.
Maar voor doordeweeks vind ik dit juist leuk, omdat ik bijv voor naar t strand, echt niet weet waar ik makkelijk heen rijd en de trailer kwijt kan!


Kijk eens op https://www.ruiterenenmennen.nl
Staan super veel openbare parkeerplaatsen op. Ook allemaal die hier genoemd zijn. Staat vaak ook info bij hoeveel plek er is.


Even ter aanvulling; je kan de P plaatsen aanklikken. Dan staat er vaak meer bij. Bij andere P in Lage Vuursche staat dat het vaak druk is. Dit is de P die eerder werd besproken. Site is echt heel handig voor allerhande openbare parkeerplaatsen. In combi met Google streetview kom je dan best ver.

[ img ]

Ik hoop dat er nog leuke privé plekken bij komen hier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-21 23:45 



 
Profiel   

Nant schreef
Ohhh TS wat een held ben jij! Ik volg even.

Mochten er mensen in de buurt van Noordwijk(erhout) zijn die een parkeerplek hebben <3
Op de parkeerplaatsen tussen stay okay en witte raaf is echt niet te doen met trailer momenteel.


Je kunt in Noordwijk ook parkeren met trailer bij de oude manege meeuwenoord. Parkeerplaats het het Wantveld. Is wel betaald parkeren..

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-21 23:49 



 
Profiel   

Wij gaan zaterdag richting Vuursche. Ik hou de optie theehuis in mijn achterhoofd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-21 10:51 



 
Profiel   

manzano schreef
Even ter aanvulling; je kan de P plaatsen aanklikken. Dan staat er vaak meer bij. Bij andere P in Lage Vuursche staat dat het vaak druk is. Dit is de P die eerder werd besproken. Site is echt heel handig voor allerhande openbare parkeerplaatsen. In combi met Google streetview kom je dan best ver.

[ [url=m/3kK5QK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik hoop dat er nog leuke privé plekken bij komen hier!


Jij hebt al de mooiste privé plek :P *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-21 22:19 



 
Profiel   

Hierbij weer een update van de lijst. Ik heb nu ook de openbare plekken toegevoegd met disclaimer.
Graag bij het aanmelden je aan het opgegeven format houden. Dat houdt het voor mij ook werkbaar om het te updaten.
Daarnaast is het denk ik ook wel leuk dat als je een openbare plek noemt je ook aangeeft of je jezelf aanbiedt als rijmaatje.

Citaat
Priveplekken:

Bokt naam: Sure_Lee
Natuurgebied: Horsterwold Zeewolde
Plaats voor hoeveel combinaties: In overleg
Hoe lang is het ongeveer stappen naar het natuurgebied: Start direct aan de locatie
Moet je langs of over drukke wegen om in het natuurgebied te komen: Nee
Hoeveel km ruiterpaden/menpaden zijn er ongeveer: 85 km
Geschikt voor menners: Ja
Bied je jezelf ook aan als rijmaatje: Ja

Bokt naam:EllyC
Natuurgebied: Dorst (Breda/Oosterhout)
Plaats voor hoeveel combinaties: 10+
Hoe lang is het ongeveer stappen naar het natuurgebied: <1 minuut
Moet je langs of over drukke wegen om in het natuurgebied te komen: nee
Hoeveel km ruiterpaden/menpaden zijn er ongeveer: ? rit van 3 uur mogelijk, kunt ook water in. Wat zandverstuivingen, brede en smalle paden
Geschikt voor menners: ?
Bied je jezelf ook aan als rijmaatje: nee

Bokt naam: Prairy
Natuurgebied: Achelse Kluis / Leenderheide
Plaats voor hoeveel combinaties: 2
Hoe lang is het ongeveer stappen naar het natuurgebied: 0
Moet je langs of over drukke wegen om in het natuurgebied te komen: nee
Hoeveel km ruiterpad/menpaden is er ongeveer: geen flauw idee, het is hier heel groot
Geschikt voor menners : ja
Bied je jezelf ook aan als rijmaatje: nee, ik heb nog geen paard. Als iemand een paard voor me meeneemt wil ik best meerijden maar ken nog niet veel ruiterpaden

Bokt naam: biancaaaa
Natuurgebied: Malpie
Plaats voor hoeveel combinaties: 3 / 4 Max
Hoe lang is het ongeveer stappen naar het natuurgebied: 10 min.
Moet je langs of over drukke wegen om in het natuurgebied te komen: een redelijke drukke weg maar binnen bebouwde kom (officieel 30 weg)
Hoeveel km ruiterpad/menpaden is er ongeveer: geen idee precies maar je kan jezelf een dag goed vermaken en/of oversteken naar ander gebied
Geschikt voor menners : ja
Bied je jezelf ook aan als rijmaatje: op termijn graag! Maar ben m paard aan het revalideren dus over een paar maanden hopelijk

Bokt naam: sjouk_L
Natuurgebied: Hooge heide Berlicum of Kersouwe Heeswijk-dinther (brabant)
Plaats voor hoeveel combinaties: 2
Hoe lang is het ongeveer stappen naar het natuurgebied: 5-10 minuten
Moet je langs of over drukke wegen om in het natuurgebied te komen: 1x 60km/h weg kruisen, maar niet druk
Hoeveel km ruiterpad/menpaden is er ongeveer: Geen idee, ong. 1.5 tot 2 uur rit
Bied je jezelf ook aan als rijmaatje: Ja

Openbare plekken:
Let op. Het kan in coronatijd en de weekenden druk zijn op openbare plekken. Doe goed onderzoek voor je er heen gaat.

Bokt naam:Kims
Natuurgebied: Westerschouwen (adres parkeerplaats: A. van de Weijdeweg, Westenschouwen)
Plaats voor hoeveel combinaties: 10+ afhankelijk van drukte
Hoe lang is het ongeveer stappen naar het natuurgebied: Ruiterpad direct van de parkeerplaats de natuur in, geen verkeer.
Moet je langs of over drukke wegen om in het natuurgebied te komen: nee
Hoeveel km ruiterpad/menpaden is er ongeveer: 25+ km (strand niet meegerekend)
Bied je jezelf ook aan als rijmaatje: nee, zoek er eerder een
Dit is een openbare parkeerplaats maar wel echt megagroot! Wel betaald

Bokt naam: Branki
Natuurgebied: Sallandse Heuvelrug (Overijssel)
Locatie is openbare parkeerplaats De Pas, bij het dorpje Haarle.
Plaats voor hoeveel combinaties: ca. 15
Hoe lang is het ongeveer stappen naar het natuurgebied: 0
Moet je langs of over drukke wegen om in het natuurgebied te komen: nee
Hoeveel km ruiterpad/menpaden is er ongeveer: Geen idee. Zeker 25 km.
Bied je jezelf ook aan als rijmaatje: op dit moment niet.

Dit is een parkeerplaats speciaal voor trailers aan de rand van het natuurgebied. Er is een aparte grote parkeerplaats voor andere auto's dus daar heb je geen last van.

Bokt naam: Marie111
Natuurgebied: Kuinderbos (Flevoland)
Locatie is: https://www.staatsbosbeheer.nl/natuurge ... kelijkheid
Plaats voor hoeveel combinaties: onbekend
Hoe lang is het ongeveer stappen naar het natuurgebied: onbekend
Moet je langs of over drukke wegen om in het natuurgebied te komen: onbekend
Hoeveel km ruiterpad/menpaden is er ongeveer: onbekend
Bied je jezelf ook aan als rijmaatje: onbekend

Bokt naam: Jet
Natuurgebied: Hargen aan zee (Noord Holland)
Locatie is: Parkeerplaats Hargen aan zee
Plaats voor hoeveel combinaties: onbekend
Hoe lang is het ongeveer stappen naar het natuurgebied: onbekend
Moet je langs of over drukke wegen om in het natuurgebied te komen: onbekend
Hoeveel km ruiterpad/menpaden is er ongeveer: onbekend
Bied je jezelf ook aan als rijmaatje: onbekend

Bokt naam: QueenBeeBee
Natuurgebied: Lage Vuursche (Utrecht)
Locatie is: Achter restaurant Theehuis ‘t Hooge erf (http://www.theehuislagevuursche.nl/p/1/ ... nu-optie-3)
Plaats voor hoeveel combinaties: onbekend
Hoe lang is het ongeveer stappen naar het natuurgebied: onbekend
Moet je langs of over drukke wegen om in het natuurgebied te komen: onbekend
Hoeveel km ruiterpad/menpaden is er ongeveer: onbekend
Bied je jezelf ook aan als rijmaatje: onbekend

Bokt naam: XiiaaooNaa
Natuurgebied: Strand Den Haag (Zuid-Holland)
Locatie is: Machiel Vrijenhoeklaan
Plaats voor hoeveel combinaties: veel
Hoe lang is het ongeveer stappen naar het natuurgebied: 5 min? Minder vast te paard. Strandopgang op bij de parkeerplaats en dan het ruiterpad volgen.
Moet je langs of over drukke wegen om in het natuurgebied te komen: 1 weg over. Niet druk, zeer goed te doen.
Hoeveel km ruiterpad/menpaden is er ongeveer: Strand ... maar je kan ook ervoor kiezen de duinen in te gaan. Genoeg te rijden.
Bied je jezelf ook aan als rijmaatje: Als mijn paard zover is wel! Momenteel nog niet helaas.


Daarnaast nog een tip gekregen via Facebook. Daar heb ik dit topic ook gedeeld in verschillende groepen.

Natuurgebied: Holtingerveld (Drenthe) Parkeren ter hoogte van de Broeken 5 in Wittelte
Plaats voor hoeveel combinaties:onbekend
Hoe lang is het ongeveer stappen naar het natuurgebied: direct aan de bosrand
Moet je langs of over drukke wegen om in het natuurgebied te komen: nee
Hoeveel km ruiterpad/menpaden is er ongeveer: onbekend
Bied je jezelf ook aan als rijmaatje: Nvt

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-21 14:05 



 
Profiel   

Citaat
Bokt naam: Jet
Natuurgebied: Hargen aan zee (Noord Holland)
Locatie is: Parkeerplaats Hargen aan zee, gedeelte van het jaar betaald parkeren.
Plaats voor hoeveel combinaties: 20-30 trailers
Hoe lang is het ongeveer stappen naar het natuurgebied: 0 m., jet zit gelijk aan het strand of je kan gelijk de duinen in.
Moet je langs of over drukke wegen om in het natuurgebied te komen: nee, langs geen een weg.
Hoeveel km ruiterpad/menpaden is er ongeveer: In het vrije gedeelte schat ik zo'n 40-50 km., als je het PWN-gebied in gaat waar wel een te betalen duinkaart voor nodig is kan je rijden tot aan Wijk aan Zee.
NIET geschikt voor menners, tenzij je heen en weer over het strand gaat.
Bied je jezelf ook aan als rijmaatje: nee, daarvoor rijd ik te weinig momenteel en voor mij is het ook een half uur met de trailer.


Ik heb de gegevens van "mijn" parkeerplaats even aangevuld, misschien is dat wel handig voor je.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-21 16:08 



 
Profiel   

Epe, einde van de Officiersweg, of de zijweg van de Dellenweg (richting de Ossenstal).

Ik hoef zelf nooit met de trailer, maar kom wel langs deze plekken en wat mij opvalt is dat ik regelmatig paardenmest zie liggen. Persoonlijk zou ik dit even in het bos/berm gooien. Ik had vroeger altijd een schep en bezem/harkje mee.
Hoe doen jullie dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 14:06 



 
Profiel   

Wat een leuk initiatief!! Ik heb sinds van de week eindelijk een eigen trailer, dus ik ga dit topic maar eens doorlezen straks! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 15:12 



 
Profiel   

Morris schreef
Epe, einde van de Officiersweg, of de zijweg van de Dellenweg (richting de Ossenstal).

Ik hoef zelf nooit met de trailer, maar kom wel langs deze plekken en wat mij opvalt is dat ik regelmatig paardenmest zie liggen. Persoonlijk zou ik dit even in het bos/berm gooien. Ik had vroeger altijd een schep en bezem/harkje mee.
Hoe doen jullie dat?

Dat is soms wel een dingetje, ja. Je rommel opruimen wordt niet door iedereen begrepen.

Hoe zijn de ondergronden van die "bosparkeerplaatsen"?
Met een auto-en-trailer gaat dat meestal wel goed maar ik heb ook de mogelijkheid om met 10 ton vrachtwagen te komen. Die is 3,40 hoog en 2,40 breed. Past dat wel? Wat vindt de ondergrond daarvan?

Ja, dat zijn niet de combi's waar iedereen mee komt, maar ik ben niet de enige met een vrachtwagen.

Verder wel een leuk initiatief :j

Hier in de buurt zijn openbare parkeerplekken in overvloed. Die zijn ook genoegzaam bekend, gezien er altijd wel een trailercombi staat. Prive is er plek voor 1 a 2 trailercombi's. Maar ik ga voorlopig niet mee; iets met gebrek aan conditie :o moet eerst weer wat optrainen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-21 09:00 



 
Profiel   

ikke schreef
Morris schreef
Epe, einde van de Officiersweg, of de zijweg van de Dellenweg (richting de Ossenstal).

Ik hoef zelf nooit met de trailer, maar kom wel langs deze plekken en wat mij opvalt is dat ik regelmatig paardenmest zie liggen. Persoonlijk zou ik dit even in het bos/berm gooien. Ik had vroeger altijd een schep en bezem/harkje mee.
Hoe doen jullie dat?

Dat is soms wel een dingetje, ja. Je rommel opruimen wordt niet door iedereen begrepen.

Hoe zijn de ondergronden van die "bosparkeerplaatsen"?
Met een auto-en-trailer gaat dat meestal wel goed maar ik heb ook de mogelijkheid om met 10 ton vrachtwagen te komen. Die is 3,40 hoog en 2,40 breed. Past dat wel? Wat vindt de ondergrond daarvan?

Ja, dat zijn niet de combi's waar iedereen mee komt, maar ik ben niet de enige met een vrachtwagen.

Verder wel een leuk initiatief :j

Hier in de buurt zijn openbare parkeerplekken in overvloed. Die zijn ook genoegzaam bekend, gezien er altijd wel een trailercombi staat. Prive is er plek voor 1 a 2 trailercombi's. Maar ik ga voorlopig niet mee; iets met gebrek aan conditie :o moet eerst weer wat optrainen.


Hier kan je met een vrachtwagen parkeren, zie ik ze wel vaker doen. Is namelijk bij mij om de hoek.

Dus als iemand daar keer zin heeft in een gezamenlijk ritje hou ik me aanbevolen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-21 09:12 



 
Profiel   

Dat is zeker een plek waar ik weer eens naar toe wil, maar moet eerst een trailer regelen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-21 14:18 



 
Profiel   

Bokt naam: LIBERTY (beste is mailen naar manege Sintels)
Natuurgebied:Mastbos
Plaats voor hoeveel combinaties: 10
Hoe lang is het ongeveer stappen naar het natuurgebied: half uur
Moet je langs of over drukke wegen om in het natuurgebied te komen: valt mee
Hoeveel km ruiterpad/menpaden is er ongeveer:
Bied je jezelf ook aan als rijmaatje: ja hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 21:03 



 
Profiel   

Bokt naam: Chasey
Natuurgebied: Winterswijk - Meddo
Plaats voor hoeveel combinaties?: 3, vrachtwagen ook mogelijk.
Hoe lang is het ongeveer stappen naar het natuurgebied?: Ruiterroute is op te pakken 1km vanaf ons huis.
Moet je langs of over drukke wegen om in het natuurgebied te komen?: Nee, het is hier heel rustig rijden over de landerijen. Af en toe kom je een tractor tegen, bestemmingsverkeer en fietsers.
Hoeveel km ruiterpad/menpaden is er ongeveer?: Genoeg om uren te rijden!
Geschikt voor menners?: Zeer geschikt voor menners!
Bied je jezelf ook aan als rijmaatje?: Op dit moment niet ivm zwangerschap.

Parkeren is bij ons aan huis.
Hond welkom, mits aangelijnd ivm eigen honden en loslopende kippen.

Roze stip is ons huis.
[ img ]

Vanaf 2022 beschikbaar bij ons aan huis:
Aparte Toilet- en doucheruimte, kantine, keukentje (koelkast, magnetron, koffie, thee), overnachting in overleg,
Trainingsheuvels,
Vijver van ca. 400m2 om een frisse duik te nemen met je paard. De vijver wordt voorzien van een verhard looppad. Waterstand afhankelijk van grondwaterpeil.
Bij hoog water, voetjes van de vloer! Diepste punt is vanaf maaiveld 4 meter.
Binnenbak 18x14m, er zijn spullen voor een schriktraining beschikbaar.
En nog meer leuks, maar dat tzt ;)
Voor nu laten we het eerst bij alleen de parkeergelegenheid. De rest wordt hard aangewerkt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 12:52 



 
Profiel   

Chasey schreef
Bokt naam: Chasey
Natuurgebied: Winterswijk - Meddo
Plaats voor hoeveel combinaties?: 3, vrachtwagen ook mogelijk.
Hoe lang is het ongeveer stappen naar het natuurgebied?: Ruiterroute is op te pakken 1km vanaf ons huis.
Moet je langs of over drukke wegen om in het natuurgebied te komen?: Nee, het is hier heel rustig rijden over de landerijen. Af en toe kom je een tractor tegen, bestemmingsverkeer en fietsers.
Hoeveel km ruiterpad/menpaden is er ongeveer?: Genoeg om uren te rijden!
Geschikt voor menners?: Zeer geschikt voor menners!
Bied je jezelf ook aan als rijmaatje?: Op dit moment niet ivm zwangerschap.

Parkeren is bij ons aan huis.
Hond welkom, mits aangelijnd ivm eigen honden en loslopende kippen.

Roze stip is ons huis.
[ [url=m/QKFJVH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vanaf 2022 beschikbaar bij ons aan huis:
Aparte Toilet- en doucheruimte, kantine, keukentje (koelkast, magnetron, koffie, thee), overnachting in overleg,
Trainingsheuvels,
Vijver van ca. 400m2 om een frisse duik te nemen met je paard. De vijver wordt voorzien van een verhard looppad. Waterstand afhankelijk van grondwaterpeil.
Bij hoog water, voetjes van de vloer! Diepste punt is vanaf maaiveld 4 meter.
Binnenbak 18x14m, er zijn spullen voor een schriktraining beschikbaar.
En nog meer leuks, maar dat tzt ;)
Voor nu laten we het eerst bij alleen de parkeergelegenheid. De rest wordt hard aangewerkt!


Wat klinkt het ontzettend leuk bij jou :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 14:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 84 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen