Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 4 [ 84 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats een nieuw onderwerp

Help elkaar aan een parkeerplek voor je trailercombinatie!

 
Profiel   

Leuk weer nieuwe aanmeldingen! Ik zal van de week de lijst bijwerken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 14:27 



 
Profiel   

Sure_lee schreef
Bokt naam: Branki
Natuurgebied: Sallandse Heuvelrug, Eelerberg bij Hellendoorn
Plaats voor hoeveel combinaties: ca. 5?
Hoe lang is het ongeveer stappen naar het natuurgebied: 0 min.
Moet je langs of over drukke wegen om in het natuurgebied te komen: nee.
Hoeveel km ruiterpad/menpaden is er ongeveer: Veel. Als je naar het zuidelijke deel van de Sallandse heuvelrug rijdt, kun je denk ik wel aan 50 km of zelfs meer komen.
Bied je jezelf ook aan als rijmaatje: nee.



Dit is een openbare parkeerplek. Eigenlijk een heel breed doodlopend pad.
Of het hier in het weekend druk is weet ik niet, ik kom er alleen doordeweeks maar dan altijd voldoende ruimte om te parkeren.
Het is aan de Sanatoriumlaan in Hellendoorn, precies tegenover het sanatorium.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 16:26 



 
Profiel   

Even een andere vraag dan een parkeerplek..
Ik wil binnenkort bij de Ossenstal in Epe een hapje eten tijdens mijn buitenrit. Kan je je paard hier nog in een paddock kwijt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 12:46 



 
Profiel   

ze hebben stands met een kettinkje erachter waar je je paard in kan zetten. (althans 5 jaar geleden)
Alleen die van mij ging in zijn achteruit en brak zonder problemen het kettinkje, dus 1 is bij de paarden gebleven en de ander is eten gaan halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 12:58 



 
Profiel   

Silly1972 schreef
ze hebben stands met een kettinkje erachter waar je je paard in kan zetten. (althans 5 jaar geleden)
Alleen die van mij ging in zijn achteruit en brak zonder problemen het kettinkje, dus 1 is bij de paarden gebleven en de ander is eten gaan halen.


Dankjewel!
Dat wordt dan denk ik toch zelf een halster met lang touw meenemen en een hapje eten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 12:59 



 
Profiel   

en anders zit er altijd wel iemand op het terras die je paard even vast wil houden, wij hadden altijd veel bekijks

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 13:40 



 
Profiel   

2 vriendinnen van mij waren daar gisteren nog met hun paarden. Kan nog steeds op dezelfde manier als dat silly aangeeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 13:50 



 
Profiel   

Sure_lee schreef
2 vriendinnen van mij waren daar gisteren nog met hun paarden. Kan nog steeds op dezelfde manier als dat silly aangeeft.


Bedankt Sure_lee en Silly1972! We gaan er maandag eens naartoe :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 13:51 



 
Profiel   

Even een schopje O:)

    Karin schreef
    Nog even een toevoeging: ik ben er net even geweest nadat ik van de paarden kwam.

    Die parkeerplaats is groter dan ik dacht. Als je er een beetje fatsoenlijk parkeert (ook met een trailercombinatie), dan kunnen er best 8 à 10 combinaties staan. Het is de officiële trailerparkeerplaats (en voor bussen), dat staat ook aangegeven met borden. Auto's zonder aanhanger horen links achter het Theehuis te parkeren, trailers en bussen gaan rechts. Ik weet alleen niet in hoeverre daarop wordt gecontroleerd.

    Maar goed, 100% zekerheid dat je er altijd kunt staan heb je dus niet. Maar dat heb je ook niet op een klein verborgen plekje waar drie combinaties kunnen staan. Ben jij de vierde, dan heb jij dus geen plek meer. ;)


      Moet je voor deze parkeerplaats gewoon dezelfde inrit, bij het bosje theehuis, in als waar je met normaal parkeert?
      Omhoog

      Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 16:31 

      Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
      Pagina 4 van de 4 [ 84 berichten ]
      Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
      Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




      Zoek naar
      Inloggen