Welk bos in Drenthe het mooist/meest paardvriendelijk?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lies_sparkle

Berichten: 6127
Geregistreerd: 19-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 11:32

Haha TS, ik herken wel wat je zegt, ik heb zowel bij Drachten als in Heerenveen gewoond en daar heb je idd plekken waar je liever niet wilt zitten :)

Wij krijgen overmorgen de sleutel van ons huis, ook in Gasselte! Ik ben benieuwd waar je terecht komt en als je het leuk vindt wil ik je best de omgeving laten zien evt samen met mijn 2 kleine pony’s aan de hand die net onder Borger staan :)

AdemoJoey

Berichten: 453
Geregistreerd: 29-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-21 20:45

@ lies_sparkle; wauw, gefeliciteerd!! Wat tof zeg! En wat een lief aanbod, dat lijkt me echt hartstikke leuk! Als jullie helemaal op jullie plek zijn zou ik dat graag aangaan!

Texas02

Berichten: 4602
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 08:14

Weet iemand toevallig ook mooie heidevelden in Drenthe of Groningen waar je met paard mag komen? Tot nu toe weet ik alleen de Zeegser Duinen, daar is het heel mooi. Maar misschien weet iemand anders ook nog iets waar het ook heel mooi is, een vriendin wil namelijk foto's van mij en mijn paardje maken op de heide als deze in bloei staat <3

Majabeestje
Berichten: 3808
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 08:36

Texas02 schreef:
Weet iemand toevallig ook mooie heidevelden in Drenthe of Groningen waar je met paard mag komen? Tot nu toe weet ik alleen de Zeegser Duinen, daar is het heel mooi. Maar misschien weet iemand anders ook nog iets waar het ook heel mooi is, een vriendin wil namelijk foto's van mij en mijn paardje maken op de heide als deze in bloei staat <3


Het balloërveld

veerxsjimm
Berichten: 328
Geregistreerd: 30-10-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 10:40

Texas02 schreef:
Weet iemand toevallig ook mooie heidevelden in Drenthe of Groningen waar je met paard mag komen? Tot nu toe weet ik alleen de Zeegser Duinen, daar is het heel mooi. Maar misschien weet iemand anders ook nog iets waar het ook heel mooi is, een vriendin wil namelijk foto's van mij en mijn paardje maken op de heide als deze in bloei staat <3


De heides bij Ees zijn ook altijd erg mooi

JJ4

Berichten: 643
Geregistreerd: 14-02-18
Woonplaats: Op de grens van Drenthe met Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 11:05

In het staatsbos van Gees heb ik vele jaren rondgereden, fijne ruiterpaden met hier en daar leuke vennetjes en heide. Oftewel genoeg te zien :)

Texas02

Berichten: 4602
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Welk bos in Drenthe het mooist/meest paardvriendelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 20:24

Bedankt! :) Ga ik allemaal even opzoeken straks!