Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 5 [ 124 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar laat ik mijn telefoon?

 
Profiel   

Heuptasje :j Eentje die goed zit flappert zeker niet (of mijn telefoon is gewoon zo zwaar :') ). Nou moet ik wel zeggen dat ik de laatste tijd wel echt mijn rijbroeken uit zoek op de grootte van de broekzak :D Maar als ik eentje aan heb waar mijn iPhone niet in past dan neem ik mijn heuptasje mee. Ik ga hoe dan ook niet rijden zonder telefoon, dat vind ik echt niet veilig.

In de bh hupst hij eruit of als het echt warm is wordt hij soppig :+ Dan liever in een heuptasje.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 16:34 



 
Profiel   

Bij mij gaat mijn telefoon altijd in mijn laars, hij zakt niet naar onder dus kan m' zo pakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 16:35 



 
Profiel   

[ img ]
Even een printscreen uit een filmpje, maar deze zit dus echt niet in de weg. Hier zit mijn Galaxy s9 erin en mijn autosleutels+sleutelhangers. Past precies. Vlak hierna kregen we donder en zijn we in een flink galopje terug naar de trailer gegaan. Zat nog precies hetzelfde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 16:43 



 
Profiel   

Ik heb ook heuptasje, deze: klik

Ik heb mijn mobiel op mijn rug en eventueel onder de band van mij rijbroek, de klip dus vooraan. Dat gaat heel goed! Plastic raampje is handig als je toch even op Maps wil kijken waar je eigenlijk bent, en hoe je weer thuis komt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 16:43 



 
Profiel   

Ik heb deze: https://www.bol.com/nl/p/rucanor-heupta ... 039695101/

Doe het altijd door een paar lusjes van m’n broek heen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 16:47 



 
Profiel   

Een ander wild idee hè:
Zou zo’n telefoon-armband ook om je bovenbeen kunnen doen?
Dus op de plek van zo’n diepe zak in je rijbroek?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 16:55 



 
Profiel   

tegenwoordig heb je heupasjes die je aan de bovenkant aan je riem hebt en aan de onderkant een band om je been, is super fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 16:58 



 
Profiel   

In de BH.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 17:14 



 
Profiel   

Ik heb als ik een riem om heb, een klein leren tasje waar precies mijn telefoon in kan. Geen gedoe met ritsen van heuptasjes die niet goed open en dicht willen omdat ze slap zijn, geen gewapper, en heel klein. Ben ik die vergeten (9 v/d 10 keer) of draag ik geen riem, prop ik hem in de band van mijn broek/legging. Soms zakt die dan naar beneden, dus dan moet je hem heel elegant daar weer weg vissen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 17:28 



 
Profiel   

Ik heb een hardloop riem waar een telefoon in past. Wel zonder hoesje maar dat werkt prima voor mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 17:30 



 
Profiel   

Hier ook de flipbelt. Heb m al jaren. Wil nooit meer zonder.

Gebruik m met alles. Ook als ik gewoon aan het uitmesten ben in m’n shirtje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 17:32 



 
Profiel   

Voordeel van een telefoon in een zadeltas als je paard wegrent is dan wel weer dat je paardlief kunt traceren via GPS :D Dát is dan wel weer handig als je niet wilt dat je liefje 3 dagen zoek is in de duinen...

Maar verder zijn een heuptasje, bovenbeenzak of armhouder allemaal opties voor een telefoon.

Waarbij de kans dat de telefoon bij een val geplet wordt en jezelf flinke schade oploopt óók weer flink aanwezig is.

Oftewel: zowel telefoon op paard als telefoon op de ruiter heeft z'n voor- en nadelen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 17:33 



 

Ik vond een flipbelt prettig. Deed mn telefoon ook wel eens in mn BH, maar toen er condens / zweet in mn telefoon kwam ben ik daarmee gestopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 17:51 



 
Profiel   

Gewoon in m'n broekzak (iPhone 10, dus niet de allerkleinste..). Bij het hardlopen doe ik 'm in een Flipbelt, dat kan vast met het paardrijden ook wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 17:54 



 
Profiel   

Dispar_Vulgo schreef
Een ander wild idee hè:
Zou zo’n telefoon-armband ook om je bovenbeen kunnen doen?
Dus op de plek van zo’n diepe zak in je rijbroek?


Waarschijnlijk zijn de riemen te kort

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 17:55 



 
Profiel   

HannahFrouk schreef
Een heuptasje gaat vaak flapperen met draven en zo. Maar je kunt wel zo'n ding kopen voor je bovenarm en daar je telefoon in doen, zoals hardlopers ook doen. Dat lijkt mij eigenlijk de handigste optie.

Een heupband flappert absoluut niet :n Ik gebruik met hardlopen en paardrijden een band vergelijkbaar met flipbelt

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 17:56 



 
Profiel   

Ik zeg maar niks over telefoons in zadeltassen :))

Wat ik met al mijn broeken doe (of laat doen, eigenlijk), is de zakken die er in zitten uitdiepen. Dan kan mijn telefoon gewoon in mijn broekzak. Altijd bij je, niks geen gedoe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 17:57 



 
Profiel   

Hier ook een fanny pack :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 18:54 



 
Profiel   

Ik heb sinds kort de reitertasche. Wel wat groot voor alleen een telefoon, maar ik ben er erg blij mee!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 07:49 



 
Profiel   

De flipbelt inderdaad. Zit strak om je lijf, heeft ook een haakje voor sleutels etc. Gebruik hem voor zowel rijden als hardlopen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 07:52 



 
Profiel   

Kidde schreef
HannahFrouk schreef
Een heuptasje gaat vaak flapperen met draven en zo. Maar je kunt wel zo'n ding kopen voor je bovenarm en daar je telefoon in doen, zoals hardlopers ook doen. Dat lijkt mij eigenlijk de handigste optie.

Een heupband flappert absoluut niet :n Ik gebruik met hardlopen en paardrijden een band vergelijkbaar met flipbelt


Ik bedoelde heupTASJE, niet heupBAND. Of een heuptasje blijft zitten hangt heel erg van de gangen van je paard af én van het heuptasje. Ik heb nog nooit een heuptasje kunnen vinden dat bij draf niet op en neer ging klapperen (maar heb dan ook een heel enthousiast dravend paard in het bos, hij gooit je dan een heel eind omhoog, dan blijft dat gewoon niet zitten).

Maar iets als een flipbelt, dan heb je dat probleem niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 08:22 



 
Profiel   

darkadia schreef
Ik heb sinds kort de reitertasche. Wel wat groot voor alleen een telefoon, maar ik ben er erg blij mee!

[ [url=m/h43mt8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb ook zoiets, maar dan niet specifiek voor paarden. Een riem om je heup, een om je heen. Daardoor zit ie heel stevig op z'n plek. Vind ik zelf heel prettig werken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 08:25 



 
Profiel   

Ik gebruik zoiets en hang hem onder mijn shirt/trui/ wat ik ook aan heb..
[ img ]

En in sommige leggings past hij precies in mijn zijzakje..

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 08:31 



 
Profiel   

Ik heb een runnersbelt voor in de zomer.
Vind ik ideaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 08:35 



 
Profiel   

Google maar eens op elastisch heuptasje.

We hebben vorig jaar zo'n ding voor een paar euro bij de Action gehaald.
Ideaal! Geen geklapper en je voelt m amper
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 08:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 5 [ 124 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen