Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 20 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ruitervakantie op de Veluwe gezocht

 
Profiel   

Hallo,

Ik ben op zoek naar een fijne plek op de Veluwe waar je met je paard op vakantie kan.
Wat ik zoek is een accomodatie die direct aan ruiterpaden ligt en in de buurt van een waterplas/meer waar je met je paard het water in kan.
Ook is het de bedoeling dat je honden mag meenemen naar de accommodatie. (aangelijnd is geen probleem)
Voor de paarden moet er een box en weide beschikbaar zijn.

Ik ben heel benieuwd of iemand zoiets weet en helemaal als mensen ervaringen kunnen delen.

Bedankt alvast :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-21 23:41 



 
Profiel   

Nikass schreef
Hallo,

Ik ben op zoek naar een fijne plek op de Veluwe waar je met je paard op vakantie kan.
Wat ik zoek is een accomodatie die direct aan ruiterpaden ligt en in de buurt van een waterplas/meer waar je met je paard het water in kan.
Ook is het de bedoeling dat je honden mag meenemen naar de accommodatie. (aangelijnd is geen probleem)
Voor de paarden moet er een box en weide beschikbaar zijn.

Ik ben heel benieuwd of iemand zoiets weet en helemaal als mensen ervaringen kunnen delen.

Bedankt alvast :)

Als je dat, legale, water nou schrapt, dan komt het wel goed. Er zijn wel enkele plekken waar je iets met water kan, maar dat is heel beperkt op de Veluwe.

Honden is soms een dingetje maar vaak geen probleem.

Je zou hier kunnen beginnen:
[BRT] Op vakantie met paard? Accommodaties in Nederland!
Ik zie dat er enkele foutjes in zitten; zal ik even melden.

Daarna kun je deze doorspitten, maar veel levert dat niet op:
[BRT] Locaties gezocht waar zwemmen met paard is toegestaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 00:16 



 
Profiel   

Oh jammer van het water! Maar toch bedankt voor de info. Ik ga het rustig allemaal doorlezen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 00:58 



 
Profiel   

Bij de Oscarhoeve in Ede (wel alleen paddock en stal voor vakantiegangers). Dan zit je vlakbij het Wekeromse zand waar een waterplas is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 09:54 



 
Profiel   

Ah interessant :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 15:19 



 

Misschien manege Samoza? Zit in de bossen op een camping, geen weide maar wel een paddock. Je komt op de ruiterpaden binnen 4 minuten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 18:16 



 
Profiel   

De Cantharel bij Apeldoorn is zeker aan te raden. Je moet een klein stukje langs een (moes)tuin en door een grote poort en dan zit je al midden op een ruiterpad. Honden zijn ook welkom!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 18:33 



 
Profiel   

Odessa113 schreef
De Cantharel bij Apeldoorn is zeker aan te raden. Je moet een klein stukje langs een (moes)tuin en door een grote poort en dan zit je al midden op een ruiterpad. Honden zijn ook welkom!


Ziet er erg mooi uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 21:21 



 
Profiel   

Cantharel is zeker prachtig en je kunt er geweldig rijden, maar het is daar erg druk en soms zelfs chaotisch, jammer. Vroeger was het perfect,tegenwoordig echt minder

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 08:33 



 
Profiel   

vind paardenhotel putten echt een aanrader alleen zwemmen met je paard zou ik daar niet weten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 09:15 



 
Profiel   

Als je voor de honden ook een fijne plek zoekt zou ik naar camping Boszicht gaan. Onze hond vond het daar altijd geweldig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-21 21:46 



 
Profiel   

Nikass schreef
Hallo,

Ik ben op zoek naar een fijne plek op de Veluwe waar je met je paard op vakantie kan.
Wat ik zoek is een accomodatie die direct aan ruiterpaden ligt en in de buurt van een waterplas/meer waar je met je paard het water in kan.
Ook is het de bedoeling dat je honden mag meenemen naar de accommodatie. (aangelijnd is geen probleem)
Voor de paarden moet er een box en weide beschikbaar zijn.

Ik ben heel benieuwd of iemand zoiets weet en helemaal als mensen ervaringen kunnen delen.

Bedankt alvast :)


Paardenhotel Putten is top. Of er nog plek is weet ik niet :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-21 21:48 



 
Profiel   

Wekeromse zand is volledig verboden voor honden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-21 21:50 



 
Profiel   

Weet niet of ts de honden ook mee wil op buitenrit? Dan is de Veluwe sowieso geen aanrader, overal moeten ze vast en idd op sommige plekken zijn ze niet welkom. Onze beste plek waar de hond mee was op paardenvakantie was in Vorden. Heerlijk buiten rijden en hond hadden wij daar los. Geen idee of het mocht, maar geen controle. Iedereen had daar de hond los lopen, althans de weinige mensen die we tegen kwamen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-21 21:56 



 
Profiel   

Www.ex-equo.nl

Voldoet aan al jouw eisen. Klein watertje dichtbij, zie ook de foto op de site, grotere op een paar km rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-21 22:37 



 
Profiel   

SusanH schreef
Weet niet of ts de honden ook mee wil op buitenrit? Dan is de Veluwe sowieso geen aanrader, overal moeten ze vast en idd op sommige plekken zijn ze niet welkom. Onze beste plek waar de hond mee was op paardenvakantie was in Vorden. Heerlijk buiten rijden en hond hadden wij daar los. Geen idee of het mocht, maar geen controle. Iedereen had daar de hond los lopen, althans de weinige mensen die we tegen kwamen.


Mag ik mss meer info mbt waar in Vorden jullie gelogeerd hebben? Mag ook natuurlijk per pb om TS haar topic niet te vervuilen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-21 22:53 



 
Profiel   

karrij schreef
Cantharel is zeker prachtig en je kunt er geweldig rijden, maar het is daar erg druk en soms zelfs chaotisch, jammer. Vroeger was het perfect,tegenwoordig echt minder


Ik vind dit dan weer erg meevallen. Ben de afgelopen 3 jaar er elke zomer in Juli geweest en vond het elke keer qua drukte heel goed te doen en niet chaotisch. Hangt dus denk ik heel erg af van wanneer je gaat

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-21 23:05 



 
Profiel   

Niet meer volledig actueel maar wellicht zit er iets tussen:
https://www.hippisch-toerisme.nl/catego ... elderland/

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 10:54 



 
Profiel   

Heeft er iemand bij de Cantharel ervaring met de stallen bij Huisje James? Ik wilde een reservering plaatsen en ze boden daar een stal. Dat is bij het restaurant, klinkt niet ideaal?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 21:18 



 
Profiel   

DWitzel schreef
Heeft er iemand bij de Cantharel ervaring met de stallen bij Huisje James? Ik wilde een reservering plaatsen en ze boden daar een stal. Dat is bij het restaurant, klinkt niet ideaal?

Hhhmmm, dan staat ie inderdaad wat dichter bij het hotel, maar hey, het is een zaken-hotel, geen discotheek :D

Ik denk dat het wel mee valt, eerlijk gezegd.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 23:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 20 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen