Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Vakantiestalling omgeving katwijk

 
Profiel   

Weet iemand vakantiestalling in Katwijk/Noordwijk/bollenstreek die het volgende aanbied:

-weidegang overdag
-nacht op stal
-andere paarden in de buurt.
-direct aan ruiterpaden.

Gaat om twee weken in komende hoogseizoen. :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 22:50 



 
Profiel   

Direct aan ruiterpaden word hier in Katwijk zelf heel lastig, die hebben we hier bijna niet. Je moet toch eerst wel een stuk over de weg/drukke fietspaden.

Ik zou dan eerder richting Noordwijk/Noordwijkerhout kijken. Tegen Wassenaar aan zit Donna Oudshoorn geloof ik, zij heeft dacht ik ook vakantie plekjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 23:17 



 
Profiel   

Deemiii schreef
Direct aan ruiterpaden word hier in Katwijk zelf heel lastig, die hebben we hier bijna niet. Je moet toch eerst wel een stuk over de weg/drukke fietspaden.

Ik zou dan eerder richting Noordwijk/Noordwijkerhout kijken. Tegen Wassenaar aan zit Donna Oudshoorn geloof ik, zij heeft dacht ik ook vakantie plekjes.

Oudshoorn is den mooie plek, maar idd wel een flink eind naar strand/duin en ik werd gewaarschuwd voor Wassenaar met heel erg mle ruiterpaarden.

Helaas heeft manege bakker geen weidegang als ik het xo lees. Anders was die een optie geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 10:41 



 
Profiel   

Sunnda schreef
Deemiii schreef
Direct aan ruiterpaden word hier in Katwijk zelf heel lastig, die hebben we hier bijna niet. Je moet toch eerst wel een stuk over de weg/drukke fietspaden.

Ik zou dan eerder richting Noordwijk/Noordwijkerhout kijken. Tegen Wassenaar aan zit Donna Oudshoorn geloof ik, zij heeft dacht ik ook vakantie plekjes.

Oudshoorn is den mooie plek, maar idd wel een flink eind naar strand/duin en ik werd gewaarschuwd voor Wassenaar met heel erg mle ruiterpaarden.

Helaas heeft manege bakker geen weidegang als ik het xo lees. Anders was die een optie geweest.


Is inderdaad zowiezo een half uur stappen naar het strand indien niet langer :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 11:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen