Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

2 of 3-daagse paardenvakantie in Nederland

 
Profiel   

Hi allemaal!

Allereerst: ik ken het topic van vakantie-paarden-accommodaties (sinds 5 minuten), maar ik zoek iets meer dan alleen een plaats waar je met je paard kan overnachten.

Mijn beste vriendin en ik overwegen deel te nemen aan de KNHS instructieweken, maar toen kwam ik op het idee om zelf een soortgelijk iets in te vullen, maar dan 2-3 dagen.

Onze wensen zijn als volgt:
- We hebben 2 paarden bij die we ergens willen stallen
- Mooie rijgelegenheden (bos, duin, zand, water) en liefst zo min mogelijk losloopgebieden voor honden
- Liefst met de mogelijkheid om één of twee lessen te nemen bij een sportgerichte stal (voorkeur springles, maar dressuurles kan ook) op onze eigen paarden. Dit hoeft overigens niet op dezelfde locatie te zijn als waar de paarden staan, aangezien we de trailer bij hebben kunnen we dus ook lessen bij een andere stal.
- Maximaal 20 min rijden van een leuk dorpje of iets dergelijks met terrasje / restaurantjes / winkels
- Onze partners gaan misschien ook mee, dus wellicht als er nog een leuke activiteit is voor de boys zou dat een extra pluspunt zijn aangezien beide zelf niet rijden :D
- Trailer moet er natuurlijk ook kunnen blijven staan
- Maximaal 1 uur rijden vanaf Arnhem - Nijmegen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 12:41 



 
Profiel   

Misschien is PCK-Eersel ( https://www.ervarenmetpaarden.nl ) iets voor jullie, bos is er je kunt dan ritjes maken na oa ‘Herberg in het wilde zwijn’ kunnen de paardjes worden vast gezet als je even het terras op gaat, de heren zouden met de auto er na toe kunnen rijden. Of na ‘Herberg in den bockenreyder’. +/- 1u rijden te paard.

De accomodatie valt oa ook onder een manege/pensionstalling. Maar hun hebben geregeld gasten die verblijven en je word voorzien van een fijne B&B. Ook de markt van Eersel is in 5 minuutjes te rijden met de auto en of te paard en is voorzien van horeca gelegenheden tot een winkelstraat (niet groot wel gezellig) en je ben zo in hartje Eindhoven desnoods als je wilt shoppen.
Wil je meer weten mag je me altijd wat sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 13:32 



 
Profiel   

Volgens mij vindt je hier wel wat je zoekt:
https://www.ruiterenenmennen.nl/C371-Ki ... arden.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 06:25 



 
Profiel   

bij Gert van Hoorn in Kootwijk.
Daar is alles wat je zoekt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 00:10 



 
Profiel   

Als je crosslessen overweegt is het een idee om naar Boerderij de Vinckenhof in Otterlo te komen. Dichtbij crossterrein de Valouwe, crossterrein de Vijfsprong en eventueel de trailer te pakken naar crossterrein De Schalm in Renswoude. Dichtbij Ede, zijn aardig wat leuke restaurantjes en terrasjes te vinden. De mannen kunnen eventueel mountainbikes huren.

Kan natuurlijk ook als je geen crosslessen overweegt, maar weet zelf geen stallen waar je springles kan komen volgen. Maar misschien weet je zelf wat stallen in de buurt op te zoeken :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 07:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen