Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Crossterrein Bussloo

 
Profiel   

Wie is hier bekend?
Kun je hier ook wandelen met je paard? Ook door de waterbak? Wat is een handige plek om te parkeren?

Ik wil mijn jonge paard spelenderwijs eens mee op stap nemen, vreemd terrein laten zien, door het water heen gaan, dat soort dingen. En Bussloo is nog geen 10 minuten met de trailer, dus ideaal! Mocht ze er terug niet op gaan, kunnen we altijd nog lopend naar huis :+
Maar ik wil natuurlijk geen andere paarden in de weg lopen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 12:41 



 
Profiel   

Je kan hier prima wandelen, de waterbak is niet altijd even goed net als de hindernissen. Terrein word niet altijd even goed onderhouden helaas.

Maar om gewoon lekker te rijden en mee te nemen helemaal prima! Je mag alleen het meer in principe te paard niet in

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 12:44 



 
Profiel   

Parkeren kan je het beste aan de Kneuterstraat doen. 1 v/d parkeer plaatsen is ongeveer 5 minuutjes van de hindernissen af. De meest rechtse als je op google maps kijkt (Bij het Strandhuys). Even snel op een kaartje getekend. Pijltje bij de hindernissen zijn de echte hoge. Bij de waterbak en rondom het fietspad liggen nog wat lagere boomstammen.

Je kan er prima wandelen, maar richting de tripalon is het best druk (September)
Vorig jaar hebben de hindernissen wat onderhoud gehad zoals onkruid weg halen etc, maar geen idee hoe het nu is. Door de waterbak kan je lopen, hij is niet te diep, en ze hebben recent de bodem etc opgeknapt. Let wel op dat je niet op het strand en in het water van bussloo zelf mag.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 12:50 



 
Profiel   

Nee dat weet ik inderdaad. Daarom had ik de hoop wat op de waterbak gevestigd :D
Al is het maar pootje baden tijdens de wandeling. Meer hoeft het ook niet te zijn.
Rijden zit er nog niet in, maar voor een wandeling kan het dus ook. Fijn om te weten!
De parkeerplaats is er gewoon 1 met slagbomen van Bussloo zelf? En daar kan de trailer een beetje fijn staan zonder ingebouwd te worden?
September is dus niet handig, ook goed om te weten. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 12:51 



 
Profiel   

Is inderdaad een parkeerplaats van Bussloo/Leisurelands zelf. Het is dezelfde parkeerplaats die voor de cross gebruikt word, en ver van het kinderstrand af. Heb geen idee hoe het is als de cross zelf er niet is, omdat je wel bij het strandtentje in de buurt zit.
September is vooral veel mensen die komen oefenen. Laatste keer dat ik 2 weken voor de cross was geweest waren er veel mensen v/d ponyclub in groepjes. Kan zijn dat ik ook pech heb gehad toen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 12:55 



 
Profiel   

Is dat dan met name in het weekend of ook door de weeks? Anders ga ik niet in het weekend zeg maar :D
Ver van het kinderstrand af is wel prettig. En het zal toch denk ik een keer 's ochtends vroeg worden. Met zo'n jonkie wel fijn als er niet al teveel publiek is. Het is al spannend zat :+
Vind ik vooral, geen idee of zij dat ook zo gaat beleven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 12:57 



 
Profiel   

Pfoe ik ben toen denk ik in het weekend geweest en het was lekker weer. Toen waren er wel veel fietsers. Dus als je een dagje door de week kan en het niet al te lekker fiets/wandelweer is dan moet het wel te doen zijn gok ik, maar misschien dat iemand die wat vaker komt meer van de drukte afweet. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 13:00 



 
Profiel   

Ik zou kiezen voor gewoon een ochtend doordeweek. Je hebt toch overal zonaanbidders ed, dan is het toch het rustigst

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 14:09 



 
Profiel   

Let er op dat je wel die parkeerplaats neemt want die slagbomen zijn berekend op wagens met trailers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 17:17 



 
Profiel   

Kijk voor info over parkeren/tarieven, hindernissen etc. even op de routeplanner:
https://www.ruiterenenmennen.nl/stap4.p ... 1040#stap4
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-21 08:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen