Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 40 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Gezocht leuk bos in brabant met ruiterroutes

 
Profiel   

Gezocht in brabant
Ruiterroute mooi bos
Liefste bij den bosch in buurt
En waar goeien parkeerplaats is.
En waar goed kan pakeren op zondag
Wie weet wat leuks
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 12:03 



 
Profiel   

Wij rijden graag in de Kampina, bij Boxtel. Parkeren op zondagochtend lukt vaak nog wel, zondagmiddag is vaak lastiger. Vresselse bos bij Sint-Oedenrode is ook leuk, maar de ruiterroute is vrij kort (8 km ofzo). De Maashorst bij Uden is ook erg mooi, maar ik heb zelf nog geen ervaring met de paden daar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 12:11 



 
Profiel   

Bnet schreef
Wij rijden graag in de Kampina, bij Boxtel. Parkeren op zondagochtend lukt vaak nog wel, zondagmiddag is vaak lastiger. Vresselse bos bij Sint-Oedenrode is ook leuk, maar de ruiterroute is vrij kort (8 km ofzo). De Maashorst bij Uden is ook erg mooi, maar ik heb zelf nog geen ervaring met de paden daar.

Welke parkeerplaats raad je me aan daar kampina

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 12:14 



 
Profiel   

Ik ben 8net niet, maar je kunt bij zowel de Roond als de Annadreef goed parkeren!
Bij de Annadreef kun je misschien wel wat makkelijker je trailer kwijt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 12:18 



 
Profiel   

blizzart schreef
Bnet schreef
Wij rijden graag in de Kampina, bij Boxtel. Parkeren op zondagochtend lukt vaak nog wel, zondagmiddag is vaak lastiger. Vresselse bos bij Sint-Oedenrode is ook leuk, maar de ruiterroute is vrij kort (8 km ofzo). De Maashorst bij Uden is ook erg mooi, maar ik heb zelf nog geen ervaring met de paden daar.

Welke parkeerplaats raad je me aan daar kampina