Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Buitenrit met kind, waar?

 
Profiel   

Beste,

Ons zoontje van bijna 6 wilt al sinds hij enigzins kan zitten op t paard graav buiten "rijden" met mama (ik dus).

Nu ben ik dus op zoek naar een manege of particulier die zoiets organiseert... Wij wonen zelf in Nieuwegein maar willen best stukje rijden ervoor.

Ik heb al ff niet gereden, en onze zoon, die is beginner... Dus gewoon een leuk stapritje in een bos is al helemaal prima!

Wie o wie kan ons helpen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 21:40 



 
Profiel   

The Mill Ranch is echt een aanrader! suuper brave paarden, aardig personnl gebeurt nooit wat. misschien een beginnersrit? anders zou je altijd contact met ze kunnen zoeken om wat anders te overleggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 22:00 



 
Profiel   

Ik dacht ook direct aan de Mill ranch: die hebben ook beginnersritten (ik geloof wel met draf) maar het is zeker de moeite er even een belletje aan te wagen. Ze rijden trouwens met western tuig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 22:25 



 
Profiel   

flaming star ranch in hamont, net over de grens bij budel

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 22:40 



 
Profiel   

Misschien nog een idee om samen een huifkartocht te maken in Hoog Soeren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 02:42 



 
Profiel   

Ik zou ook zeggen een beginnersrit bij de Mill Ranch. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 09:17 



 
Profiel   

Thx! Hij kan met de bbp rijden in de zin van stap, draf kan hij ook een paar rondjes uitzitten, en als paard verschiet blijft ie ook netjes zitten. Alleen sturen is nog niet wat t moet zijn :+

Ik ga de gegeven opties even bekijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 11:50 



 
Profiel   

Mill Ranch is zeker een goede optie! Geloof wel alleen ritten van 2 uur dat is misschien wel lang voor zo’n kleine. En ze gaan sowieso draven is mijn ervaring.

Weet dat Het Leersumse Veld ook met beginners ritten doet. Is ook een aanrader en daar kan je ook alleen stappen als je wilt en zelf je tijdsduur kiezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 13:56 



 
Profiel   

Ik reageer nog even in dit topic. Ik wilde even degenen die The mill ranch hebben aangeraden enorm bedanken. Vandaag ben ik er geweest met mijn dochter van 13 met weinig ervaring, we hebben de beginnersrit gedaan. Echt geweldig! Mooie ranch, heel netjes, paarden zien er goed uit, mensen zijn die aardig en de rit was geweldig. Veel stap maar ook nog aardig wat gedraafd. Begeleidster vond dat wij ook de type 2 rit (meer draf en ook galop) konden doen, dus dat gaan we de volgende keer doen. Want dat we er nog eens terugkomen, dat is zeker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-21 17:47 



 
Profiel   

Fijn dat het zo goed is bevallen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-21 18:32 



 
Profiel   

Wat leuk om te horen dat jullie een mooie rit hebben gedaan! Geeft ook vertrouwen om weer te gaan of meer te kunnen zoals de galop

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-21 19:43 



 
Profiel   

Ellen_ov schreef
Wat leuk om te horen dat jullie een mooie rit hebben gedaan! Geeft ook vertrouwen om weer te gaan of meer te kunnen zoals de galop


Zeker weten! Ze raden aan eerst de rit te maken waarvan je zeker weet dat je dat écht kunt. Dat advies dus opgevolgd en daarom nu met vertrouwen straks een rit met galop. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 15:21 



 
Profiel   

JackenJill schreef
Ik reageer nog even in dit topic. Ik wilde even degenen die The mill ranch hebben aangeraden enorm bedanken. Vandaag ben ik er geweest met mijn dochter van 13 met weinig ervaring, we hebben de beginnersrit gedaan. Echt geweldig! Mooie ranch, heel netjes, paarden zien er goed uit, mensen zijn die aardig en de rit was geweldig. Veel stap maar ook nog aardig wat gedraafd. Begeleidster vond dat wij ook de type 2 rit (meer draf en ook galop) konden doen, dus dat gaan we de volgende keer doen. Want dat we er nog eens terugkomen, dat is zeker!


ahh, superleuk om te horen!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 20:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen