Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Logeerplek omgeving Vasse

 
Profiel   

Wij willen begin september heel graag 2 dagen met onze paarden op pad . We komen vanuit drenthe, dus een plek om te slapen, zowel voor ons als voor de paarden is dan wel handig.

Wie weet een leuke plek? Wij op dezelfde plek als de paarden zou leuk zijn, maar zeker geen must!

Ben heel benieuwd *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-21 20:07 



 
Profiel   

Niemand?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 13:42 



 
Profiel   

Weet niet of ze plek heeft, je zou voor de paarden Kim Bekhuis, KB Equestrian kunnen proberen. Google geeft wel haar telefoonnummer. Ze heeft ook binnenbak e.d.
En anders waar zeker plek is de buitenstallen van Erve Vleerboer Albergen maar dat is denk ik teveel uit de richting.
Kim zit aan de rand van Vasse.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 14:21 



 
Profiel   

Super, dankjewel vast!!

Nico12 schreef
Weet niet of ze plek heeft, je zou voor de paarden Kim Bekhuis, KB Equestrian kunnen proberen. Google geeft wel haar telefoonnummer. Ze heeft ook binnenbak e.d.
En anders waar zeker plek is de buitenstallen van Erve Vleerboer Albergen maar dat is denk ik teveel uit de richting.
Kim zit aan de rand van Vasse.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 14:36 



 
Profiel   

https://paardenbed.nl/overijssel

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 14:40 



 
Profiel   

Je zou Hoeve Springendal in Hezingen kunnen proberen. Hebben ook een camping, appartementen en vakantiehuisjes.
Ze hebben ook enkele paardenstallen. En je rijd vanaf daar zo het bos in. Erg mooi plekje. :j

Edit: En vakantieboerderij Erve Denink zie ik nu ook in bovenstaande link, ligt in Mander. Ook vlakbij Vasse.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 14:51 



 
Profiel   

Nog iemand meer leuke plekjes?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 07:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen