Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ruiterpad ten zuiden van Beltrum (Achterhoek)

 
Profiel   

Hallo,

Sinds een aantal maanden ben ik verhuisd naar Beltrum (in de Achterhoek). Bevalt super en wil er nooit meer weg. Maar nu zoekende naar tips voor officiƫle en onofficiƫle ruiterpaden ten zuiden van Beltrum. Ik ken de paden die ruiterenenmennen.nl laat zien, maar die zijn voor mij al minimaal 2,5km stappen. Zijn er hier mensen die bijvoorbeeld delen langs de Slinge weten waar je rustig kan rijden of andere tips? Ik sta voor alles open. Ook als er in de buurt ruiters zijn die het leuk vinden om samen stapritten te maken hou ik mij aanbevolen :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 17:51 



 
Profiel   

Hoi Soniya, helaas kan ik je niet helpen en zijn er hier ook niet veel mensen die een antwoord hebben op je vraag.
Misschien kun je daarom je vraag ook eens in onze facebookgroep stellen. Heb namelijk even op de routeplanner gekeken en zag dat er best wel zandpaden zijn bij Beltrum die wij nog niet hebben opgenomen.
Wellicht zijn er mensen uit Beltrum e.o. die weten hoe deze paden op een leuke en veilige manier met elkaar te verbinden. Dan nemen wij ze graag op zodat jij er lekker met je paard op uit kunt trekken in je nieuwe omgeving. https://www.facebook.com/groups/1425748800884924

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 12:52 



 
Profiel   

Yvette01 schreef
Hoi Soniya, helaas kan ik je niet helpen en zijn er hier ook niet veel mensen die een antwoord hebben op je vraag.
Misschien kun je daarom je vraag ook eens in onze facebookgroep stellen. Heb namelijk even op de routeplanner gekeken en zag dat er best wel zandpaden zijn bij Beltrum die wij nog niet hebben opgenomen.
Wellicht zijn er mensen uit Beltrum e.o. die weten hoe deze paden op een leuke en veilige manier met elkaar te verbinden. Dan nemen wij ze graag op zodat jij er lekker met je paard op uit kunt trekken in je nieuwe omgeving. https://www.facebook.com/groups/1425748800884924


Dank voor de tip! Ga ik doen!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-21 21:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen