Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Maatje trektocht Noord-Macedonie 17-24 oktober gezocht

 
Profiel   

Hoi!!
In mijn herfstvakantie wil ik graag een trektocht te paard maken! Na goed verlopend contact met de organisatie heb ik een top drie van bestemmingen doorgegeven. Stipt op nummer 1 staat de 8 daagse trektocht door Noord-Macedonië. De reis zal plaats vinden van 17 tm 24 oktober. Jammer genoeg ben ik nog maar de enigste deelnemer/geïnteresseerde in deze tocht en is er een eis van minimaal twee deelnemers voor het doorlaten gaan van de tocht. Hieronder staat een link naar de website waar het gehele programma te vinden is en meer informatie over de tocht!
Deze reis spreekt mij erg aan door de wonderschonen natuur, de ruige landschappen en het avontuur! Toerisme is er weinig, dus tot rust kom je zeker. Let me know als je interesse hebt om mee te gaan;) Het is een reis voor ervaren ruiters. Maar op de site kan je het gehele programma doorlezen!

https://centaurtrails.com/reizen/paardr ... macedonie/
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-21 10:29 



 
Profiel   

Of als je vragen hebt, laat het mij weten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-21 10:36 



 

Gaaf! Ik zet even een stipje, zo'n trektocht lijkt me ook erg tof. Heb dan geen vakantie maar ik kan misschien nog wat schuiven. Wel een periode met meer kans op regenachtig weer, denk ik?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-21 11:00 



 
Profiel   

culaccino schreef
Gaaf! Ik zet even een stipje, zo'n trektocht lijkt me ook erg tof. Heb dan geen vakantie maar ik kan misschien nog wat schuiven. Wel een periode met meer kans op regenachtig weer, denk ik?

M
    Leuk!! Ben benieuwd;) Vanaf november begint het regenseizoen. Maar dat is niet te vergelijken met het regen/herfstseizoen in Nederland, volgens internet valt dr minder regen en is dr een droger klimaat. Maar het zal inderdaad minder warm zijn dan in de zomer maanden.
    Omhoog

    Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-21 11:35 

    Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
    Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
    Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




    Zoek naar
    Inloggen