Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

strandrit Bloemendaal

 
Profiel   

Kun je op dit moment s avonds na 18:00 op het strand in Bloemendaal en waar kun je dan parkeren en weet iemand wat de regels zijn?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-21 19:17 



 
Profiel   

Ja, je mag daar nu na 18:00 uur op het strand rijden daar. https://www.strandnederland.nl/strandin ... n-paarden/

Misschien heb je hier nog iets aan wat betreft parkeren [BRT] Paardrijden op het strand, Bloemendaal of Castricum?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 10:21 



 
Profiel   

Nou, komend weeknd zal ik dat niet proberen. :+ Je komt Bloemendaal niet in. Na maandag kan het wel.

Dus, wat bedoel je op dit moment?

Na 18.00u mag je idd rijden, maar niet tussen 09.00-18.00 en tussen zonsopgang en zonsondergang.

Misschien heb je wat aan deze site? Gaat over zowel de duinen als het strand. Parkeren raad ik Parnassia aan.

https://www.np-zuidkennemerland.nl/2048 ... aardrijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 10:27 



 
Profiel   

dank! ja ik wilde dus maandagavond gaan en toen ineens dacht ik oh jee Formule 1 of zou ht maandagavond wel weer toegankelijk zijn...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 18:54 



 
Profiel   

Lolala73 schreef
dank! ja ik wilde dus maandagavond gaan en toen ineens dacht ik oh jee Formule 1 of zou ht maandagavond wel weer toegankelijk zijn...



Ik zou voor de zekerheid een andere datum kiezen. Op maandag vertrekken een boel mensen en de f1caravaan en een hoop wegen zijn dan nog afgesloten. Waarschijnlijk niet na 18.00u, maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 22:38 



 
Profiel   

Bloemendaal aan zee is niet bereikbaar dit weekend en maandag zeker ook nog niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 06:25 



 
Profiel   

Dat gaat hem niet worden nee momenteel, maandagavond lijkt mij ook nog te vroeg want het is niet alsof ze zondagavond ingepakt en weg zijn. Voor de zekerheid en rust gewoon ander weekend of hele andere locatie kiezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 07:55 



 
Profiel   

Alle wegen naar Bloemendaal zijn van 2 september tot 6 september 5.00 's ochtends dicht. In principe moet je er dus 'gewoon' weer kunnen komen met je auto, maar ik verwacht wel dat het nog erg druk is. Mocht dit geen probleem zijn kan je dus gewoon het strand weer bereiken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 08:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen