Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ruiterpad met mountainbike of fietspad ernaast??!!

 
Profiel   

Hoi Collega's!

Ik loop al een hele tijd tegen het probleem aan dat, als ik naar het bos wil mijn vriend (mijn chauffeur en hulpje) ons vaak niet kan bijhouden op het ruiterpad en dan achterblijft. Niet zo gezellig dus..

Weten jullie goede ruiterpaden/plekken waar het makkelijk is om samen te genieten van het bos?
In Noord-Holland graag, omgeving Medemblik. Ik zat zelf te denken aan schoorl maar ik ben daar niet bekend..

Bedankt alvast namens ons alle 3 :) :)F
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 14:38 



 
Profiel   

Jammer, ik wilde Winterswijk opperen want wij worden gek hier van de mountainbikeroutes overal :') Nauwelijks meer een pad waar geen mountainbikeroute langs ligt. Hopelijk vind je die plekken ook dichterbij! Mocht je ooit naar de Achterhoek komen, eat your heart out!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 14:44 



 
Profiel   

MerleSimone schreef
Jammer, ik wilde Winterswijk opperen want wij worden gek hier van de mountainbikeroutes overal :') Nauwelijks meer een pad waar geen mountainbikeroute langs ligt. Hopelijk vind je die plekken ook dichterbij! Mocht je ooit naar de Achterhoek komen, eat your heart out!


Ja in de achterhoek weet ik inderdaad dat ze daar genoeg zijn.. Soms serieus de gedachte om te verhuizen zodat ik eindelijk ook buiten kan rijden |( |( |( :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 14:46 



 
Profiel   

Zijn er geen kaarten die je kunt gebruiken?
Wij hebben bijvoorbeeld een kaart van de veluwezoom met daarop de mountainbike en ruiterroutes. Ook de fietspaden staan daarop. Zo stippelen wij routes uit als mijn vriend meegaat :).
Zelfde geldt voor de Kempen (waar we ook rijden). Meestal laadt mijn vriend de hele zaak in basecamp, en bekijkt dan waar overlap is, of we gaan naar plekken waar wandelen en fietsen op alle wegen en paden mag, dan hoef je alleen maar ruiterpaden te zoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 14:47 



 
Profiel   

Ik wilde idd ook de Achterhoek zeggen. Veluwe heeft ook een paar mooie ruiterpaden met fietspad er langs. En Drents Friese Wold idem dito.

We zijn pas een weekendje in Noord Limburg geweest, daar konden we ook fijn rijden met de fiets mee. Geijsterse bossen zijn we toen geweest. Maar goed. Dat is allemaal niet bij jou in de buurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 14:49 



 
Profiel   

Dijkgatsbos zou kunnen maar dat is een kort rondje.
Bij eb over het strand zou ook kunnen.


Maar in Noord-Holland zijn er, volgens mij, nauwelijks paden die geschikt zijn om met een mtb en paard samen op pad te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 15:37 



 
Profiel   

Schoorl is niet te doen om samen op pad te gaan! Ruiterpaden lopen daar kriskras door het bos en het fietspad is de hele andere kant op.
Ik sta nu in Heemskerk en dat is nog wél een optie, de ruiterpaden lopen redelijk gelijk op als je het goede rondje pakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 16:52 



 
Profiel   

StillAngel schreef
Schoorl is niet te doen om samen op pad te gaan! Ruiterpaden lopen daar kriskras door het bos en het fietspad is de hele andere kant op.
Ik sta nu in Heemskerk en dat is nog wél een optie, de ruiterpaden lopen redelijk gelijk op als je het goede rondje pakt.


Welk ronje moeten we pakken dan? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 16:58 



 
Profiel   

MyrreS schreef
StillAngel schreef
Schoorl is niet te doen om samen op pad te gaan! Ruiterpaden lopen daar kriskras door het bos en het fietspad is de hele andere kant op.
Ik sta nu in Heemskerk en dat is nog wél een optie, de ruiterpaden lopen redelijk gelijk op als je het goede rondje pakt.


Welk ronje moeten we pakken dan? :')


Pb me maar even als je serieus erheen wil, kan je ook altijd een keer wat laten zien als je er bent.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 17:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen