Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Vakantie paard Nederland en paard huren.

 
Profiel   

Ik ben op zoek naar een vakantie voor een weekend met de volgende eisen.

Eigen paard mee nemen die in paddock of weiland kan, avond op stal.
Paard huren voor schoonzus met rijervaring.
4 personen verblijf
Mogelijk tot het meenemen van 2/3 honden.
Liefst dicht bij bos en niet verder dan 1,5 uur rijden vanaf Rotterdam.

Weet iemand toevallig een leuke locatie, waar honden mee kunnen is moeilijk te vinden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 16:04 



 
Profiel   

Als het paard huren met begeleiding een optie is dan kan de de Oscarhoeve in Ede aanraden in combinatie met Nanda van Gids te paard op de Veluwe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 16:46 



 
Profiel   

Ik weet niet of je inmiddels al iets gevonden hebt, maar je bent van harte welkom bij www.peelhoven.nl Stalling en weidegang aan huis, honden onbeperkt welkom en volop uitrijmogelijkheden in de buurt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-22 17:51 



 
Profiel   

Herberg de brand bij de loonse en drunense duinen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-22 18:07 



 
Profiel   

Noppert schreef
Ik weet niet of je inmiddels al iets gevonden hebt, maar je bent van harte welkom bij https://www.peelhoven.nl Stalling en weidegang aan huis, honden onbeperkt welkom en volop uitrijmogelijkheden in de buurt!


Die ga ik zeker opslaan ziet er echt top uit.
Jammer dat jullie voor dit jaar al vol zitten we zochten nog wat voor het voorjaar of najaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-22 18:49 



 
Profiel   

Zorry schreef
Noppert schreef
Ik weet niet of je inmiddels al iets gevonden hebt, maar je bent van harte welkom bij https://www.peelhoven.nl Stalling en weidegang aan huis, honden onbeperkt welkom en volop uitrijmogelijkheden in de buurt!


Die ga ik zeker opslaan ziet er echt top uit.
Jammer dat jullie voor dit jaar al vol zitten we zochten nog wat voor het voorjaar of najaar.


We zijn een 3e huis aan het bouwen en we verwachtend dat voor de zomer klaar te hebben, dus wellicht zou het najaar dan toch kunnen. Als je onze FB-pagina volgt, blijf je op de hoogte van de vorderingen en wanneer het 3e huis te reserveren is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-22 10:41 



 
Profiel   

Op FB is er een site voor paardeneigenaren die oppas zoeken voor woning en beestenbende. Site heet paardenoppas aan huis. Vaak kan je eigen paard meenemen en staat er ook wel een paard om te rijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-22 10:52 



 
Profiel   

ik weet niet hoe ver het voor je is maar ik ga in mei met een vriendin naar camping de reeenwissel echt een super mooi plekje.
https://reeenwissel.ardoer.com/nl/huren ... ardenlodge
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-22 11:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen