Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Wie gaat er mee naar jongerenweek Domaine de Facaud?

 
Profiel   

Hallo! Ik ben een meisje van 19 jaar oud en ik heb een leuke haflinger waar ik op rij. Het leek mij leuk om naar de jongerenweek van Domaine de Facaud te gaan samen met een paar andere jongeren :) . Ik heb zelf niet veel paardrijvrienden van mijn leeftijd die mee willen. Ik ben zelf nog nooit naar Domaine de Facaud geweest maar het lijkt mij wel een leuke ervaring om mee te maken. Dus vroeg ik mij af als er nog mensen waren die met mij willen gaan. Het liefste een paar mensen van mijn leeftijd dus 17-23. Als je mee wilt, dan is het wel gezellig om een paar keer van tevoren af te spreken om elkaar een beetje te leren kennen. Zodat je niet helemaal als vreemden daar naar toe gaat :wave: .
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-22 14:53 



 
Profiel   

Ik ga met mijn groepje ook deze zomer weer heen. Voor de 4e keer! Dus ik volg want ben benieuwd of we dezelfde week gaan haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-22 15:20 



 
Profiel   

Aah leuk!! Zou inderdaad wel grappig zijn als we dezelfde week gaan. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 18:00 



 
Profiel   

Upje :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 22:34 



 
Profiel   

Skyward schreef
Hallo! Ik ben een meisje van 19 jaar oud en ik heb een leuke haflinger waar ik op rij. Het leek mij leuk om naar de jongerenweek van Domaine de Facaud te gaan samen met een paar andere jongeren :) . Ik heb zelf niet veel paardrijvrienden van mijn leeftijd die mee willen. Ik ben zelf nog nooit naar Domaine de Facaud geweest maar het lijkt mij wel een leuke ervaring om mee te maken. Dus vroeg ik mij af als er nog mensen waren die met mij willen gaan. Het liefste een paar mensen van mijn leeftijd dus 17-23. Als je mee wilt, dan is het wel gezellig om een paar keer van tevoren af te spreken om elkaar een beetje te leren kennen. Zodat je niet helemaal als vreemden daar naar toe gaat :wave: .

Hoii, ik zoek eigelijk ook nog iemand die met mij mee zou willen op paardrijvakantie. Ik ben zelf nog nooit naar domaine de facaud geweest maar lijkt me leuk! Ik ben zelf 21 jaar en heb een eigen fries die ik rij

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-22 18:48 



 
Profiel   

Wij gaan 7 tot 14 augustus
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-22 20:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen