Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Paarden huren (zonder begeleiding) in de Veluwe (NIEUW)

 
Profiel   

Hey bokkers!
Ik zag dat hier lange tijd geleden ook een forum voor was gestart maar daar kwamen maar een aantal opties uit, waarvan er 1 ook gesloten was, vandaar even een nieuwe :)

Ik wil samen met 3/4 vriendinnen op paardenvakantie waarvan er 3 eigen paarden bezitten die we graag mee willen nemen en dus ook stallen. (weidegang is ook prima) Voor de andere 2 zullen we dus paardjes willen huren. Omdat we ook gezellig met een groepje gaan, willen we dus ook (liever) geen begeleiding erbij en gewoon zelf erop uit gaan.
Verantwoordelijkheid is geen probleem. Degene die huren zijn 14 (veel ervaring rijd meerdere paarden ook van de anderen) en 18. De rest is 18 en 20.

Ook moeten wij een plekje hebben te overnachten, dus als je op de stal zelf kan verblijven zou dat top zijn, maar indien dat niet mogelijk is, word het voor ons even verder zoeken naar een verblijfplaats voor ons. Tips voor dit zijn ook welkom!

Wie weet een leuk adresje?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 11:53 



 
Profiel   

Misschien bij manege Samoza?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 11:58 



 
Profiel   

De witte wieven is een leuke plek!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 12:19 



 
Profiel   

De Woelige Stal?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 12:50 



 
Profiel   

Wordt dat echt nog ergens gedaan? Zonder begeleiding zo lang paarden uitgeleend?
Dan weet je toch helemaal niet als paarden eigenaar wat er met zo’n beestje gebeurd. In geval van ongelukken hoe werkt de verzekering dan?
Een tijd terug opende ook iemand zo’n topic en toen bleek het ook niet zo makkelijk om voor langere tijd paarden mee te krijgen zonder begeleiding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 12:54 



 
Profiel   

Ik heb laatst met een vriendin 2 paarden gehuurd bij manege Voorthuizen (oude locatie), daar kregen we zo 2 paarden mee zonder begeleiding :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 13:06 



 
Profiel   

_Zsazsa_ schreef
Wordt dat echt nog ergens gedaan? Zonder begeleiding zo lang paarden uitgeleend?
Dan weet je toch helemaal niet als paarden eigenaar wat er met zo’n beestje gebeurd. In geval van ongelukken hoe werkt de verzekering dan?
Een tijd terug opende ook iemand zo’n topic en toen bleek het ook niet zo makkelijk om voor langere tijd paarden mee te krijgen zonder begeleiding.


Hier ben ik het wel mee eens. Een verantwoordelijke stal zal niet zomaar zijn paarden voor lange tijd uitlenen (of eigenlijk voor 1 rit al)

@TS
Daarnaast geef je aan dat verantwoordelijkheid geen probleem is maar 1 van de huurders is 14 jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 13:13 



 
Profiel   

Stal Jacobs uit Voorthuizen.
Heb ik afgelopen zomer 2 paarden voor 4 dagen gehuurd. Werden naar locatie gebracht.
Deden niet moeilijk.
Aankomende zomervakantie gaan we weer daar paarden huren

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 13:19 



 
Profiel   

AnnaXBoy schreef
_Zsazsa_ schreef
Wordt dat echt nog ergens gedaan? Zonder begeleiding zo lang paarden uitgeleend?
Dan weet je toch helemaal niet als paarden eigenaar wat er met zo’n beestje gebeurd. In geval van ongelukken hoe werkt de verzekering dan?
Een tijd terug opende ook iemand zo’n topic en toen bleek het ook niet zo makkelijk om voor langere tijd paarden mee te krijgen zonder begeleiding.


Hier ben ik het wel mee eens. Een verantwoordelijke stal zal niet zomaar zijn paarden voor lange tijd uitlenen (of eigenlijk voor 1 rit al)

@TS
Daarnaast geef je aan dat verantwoordelijkheid geen probleem is maar 1 van de huurders is 14 jaar.



Heel bijzonder inderdaad, zeker bij een minderjarige.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 13:37 



 
Profiel   

Ik ken ook alleen maar Stal Jacobs die dit doet. Plek om te overnachten is dan bijvoorbeeld Boerderij de Vinckenhof in Otterlo. De paarden worden daar dan door Stal Jacobs afgeleverd.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 08:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen