Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

strandrit op vakantie (Tenerife/kreta)

 
Profiel   

Wij hebben dit jaar 2 vakanties geboekt eentje naar Tenerife de costa Adeje (30/1-6/2) en begin juli naar Kreta Stalis , nu maak ik er een gewoonte van om op elke vakantie is een ritje te maken.
Ik vroeg me af of jullie persoonlijke aanraders hebben :)
ik ben ruim ervaren maar mijn vriend is nog een beginner (hij kan zelfstandig stappen en draven) en we zouden graag samen rijden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 16:14 



 
Profiel   

Odysseia Stabels op Kreta
https://www.horseriding.gr
Geen strand rit, maar wel een hele mooie omgeving op Kreta. Kan het zeker aanraaden! Ook niet verweg van Stalis

Ik heb daar in september een mooie rit gemaakt, de 4 uurs rit. Paarden zagen er goed uit. De eigenaar is Nederlands, waardoor bellen ook makkelijk gaat.

Zo goed bevallen dat ik dit jaar de trektocht wil rijden bij hun. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 16:44 



 
Profiel   

Ik zat toen ook in Stalis, fijn dorpje. Ik ben alleen niet gaan rijden toen ik de paarden incl tuig had gezien.
Kreupel, mager, slecht passend tuig, paarden liepen uren achter elkaar, mensen met een flink gewicht op de dieren. Ik heb dus gepast om te rijden en heb er ook wat van gezegd.
Dit was in Kreta volgens mij in chersonisos 2018

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 16:54 



 
Profiel   

kosseh schreef
Odysseia Stabels op Kreta
https://www.horseriding.gr
Geen strand rit, maar wel een hele mooie omgeving op Kreta. Kan het zeker aanraaden! Ook niet verweg van Stalis

Ik heb daar in september een mooie rit gemaakt, de 4 uurs rit. Paarden zagen er goed uit. De eigenaar is Nederlands, waardoor bellen ook makkelijk gaat.

Zo goed bevallen dat ik dit jaar de trektocht wil rijden bij hun. :D

Dankjewel ! Mag ik vragen welke rit je toen gereden hebt ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 18:06 



 
Profiel   

Ik heb de dagtocht gedaan. Deze doen ze alleen niet in juli en augustus, omdat het dan te warm is. Dacht dat ze dan alleen de 2 uurs ritten deden in de ochtend en begin avond.

De route die ik toen heb gereden is de eerste dag van de panorama ride holiday

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 18:18 



 
Profiel   

kosseh schreef
Ik heb de dagtocht gedaan. Deze doen ze alleen niet in juli en augustus, omdat het dan te warm is. Dacht dat ze dan alleen de 2 uurs ritten deden in de ochtend en begin avond.

De route die ik toen heb gereden is de eerste dag van de panorama ride holiday


Is dat enkel voor ervaren ruiters of had je ook een beginner mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 18:25 



 
Profiel   

zoekizako schreef
kosseh schreef
Ik heb de dagtocht gedaan. Deze doen ze alleen niet in juli en augustus, omdat het dan te warm is. Dacht dat ze dan alleen de 2 uurs ritten deden in de ochtend en begin avond.

De route die ik toen heb gereden is de eerste dag van de panorama ride holiday


Is dat enkel voor ervaren ruiters of had je ook een beginner mee?


Ik was alleen, dus geen beginner mee.
De 2 uur ritten kan volgens mij een beginnende ruiter mee.
De site werkt trouwens een stuk beter als je het op Engels zet, dan heb je meer info en werken de links ook.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 20:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen