Waar strand zonder teveel door de duinen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Arantes
Berichten: 889
Geregistreerd: 01-08-06
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 20:57

Tancreda4 schreef:
Bedankt, ik dacht dat ze bedoelde vanuit parking bij Manege naar beneden rijden. Is het gratis parkeren bij die zuidduinen? Kosten maakt mij niet uit, maar dan weet ik dat ik wat mee moet nemen qua geld of pasje ;)


Nee, in de winter wel de eerste 2 uur (wel kenteken aanmelden). Dit geldt trouwens ook voor het parkeerterrein aan de noordduinen.

Vanaf het parkeerterrein in de zuidduinen kan je overigens niet zo direct het strand op als bij de noordduinen. Je moet eerst een heuvel over. Ik zou zelf kiezen voor parkeren op het parkeerterrein aan de noordduinen en dan over de watering naar het zuidstrand.

henshem
Berichten: 1132
Geregistreerd: 20-09-10

Re: Waar strand zonder teveel door de duinen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 22:21

Klopt. Ik ging meestal langs de camping naar het ruiterpad en nam dan het duin dat voor paarden toegankelijk is.

Taucha

Berichten: 1176
Geregistreerd: 05-06-13
Woonplaats: Katwijk

Re: Waar strand zonder teveel door de duinen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 12:17


Laura_
Berichten: 5384
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Waar strand zonder teveel door de duinen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 12:43

Ik heb laatst rondgevraagd met dezelfde vraag. Kijkduin en hoek van holland kwamen daar vaak uit

Ingrid_92

Berichten: 2829
Geregistreerd: 20-05-12
Woonplaats: Stellendam

Re: Waar strand zonder teveel door de duinen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 12:56

Ouddorp is inderdaad super makkelijk. Je kunt op meerdere plaatsen het strand op, verhard pad 1 duin over en je staat op strand. Of via de Brouwersdam, dan ben je gelijk op het strand zonder een duin over te moeten.