Manege Les Chevaux of Manege Knollegruun

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SsSimonee

Berichten: 2941
Geregistreerd: 06-03-07
Woonplaats: ergens in de achterhoek

Manege Les Chevaux of Manege Knollegruun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-22 18:11

Hoi allemaal,

Over 2 weken ga ik met een vriendin een aantal dagen op vakantie in Drenthe.
We willen graag een bosrit maken alleen de stal waar we altijd heen gaan heeft geen plek.
Nu ben ik verder aan het kijken en ons vakantiepark zit in de buurt van Manege Knollegruun en manege Les Chevaux.

We zijn twee volwassenen dames. Kunnen beide rijden maar ik ben geen hele stoere ruiter, stap draf galop ( een stevige tot rengalop ) prima. Alleen houd ik niet van gekke paarden.

Wie heeft ervaring met een van deze of beide maneges en welke raden jullie aan en waarom?

Muronia

Berichten: 19559
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Manege Les Chevaux of Manege Knollegruun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 18:15

Manege Gasselte zit dan ook in je regio. Daar worden ook veel buitenritten gedaan, dus misschien kun je die ook nog meenemen in je overweging.

Indi_Vito

Berichten: 2742
Geregistreerd: 06-10-09

Re: Manege Les Chevaux of Manege Knollegruun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 19:08

Les chevaux absoluut! Als je, je wensen opgeeft krijg je een paard wat precies bij je past!

SsSimonee

Berichten: 2941
Geregistreerd: 06-03-07
Woonplaats: ergens in de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-22 19:31

Muronia schreef:
Manege Gasselte zit dan ook in je regio. Daar worden ook veel buitenritten gedaan, dus misschien kun je die ook nog meenemen in je overweging.


Heb jij ervaring met die manege?

san4nie
Berichten: 3565
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Re: Manege Les Chevaux of Manege Knollegruun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 20:11

Beide maneges en ook die in gasselte zijn prima. Allemaal wel eens geweest en overal leuke ritten gemaakt. Inderdaad gewoon eerlijk zijn over wat voor paard je wilt.

Judithzzp
Berichten: 1
Geregistreerd: 09-09-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 14:42

oh jammer dat ik dit nu pas zie, dan had ik je knollegruun niet aanbevolen. Mijn dochter en ik hadden hier van de zomer een rit gemaakt maar dat is ons niet zo goed bevallen. Niemand in de kantine dus we hebben lang gewacht. Magere en kreupele paarden die daarna weer in de les moesten lopen. Nee, voor ons niet weer! Jammer want op de plaatjes ziet alles er prachtig uit en de omgeving was ook mooi. Volgende keer gaan we bij Les Chevaux kijken.

SsSimonee

Berichten: 2941
Geregistreerd: 06-03-07
Woonplaats: ergens in de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-22 19:23

Judithzzp schreef:
oh jammer dat ik dit nu pas zie, dan had ik je knollegruun niet aanbevolen. Mijn dochter en ik hadden hier van de zomer een rit gemaakt maar dat is ons niet zo goed bevallen. Niemand in de kantine dus we hebben lang gewacht. Magere en kreupele paarden die daarna weer in de les moesten lopen. Nee, voor ons niet weer! Jammer want op de plaatjes ziet alles er prachtig uit en de omgeving was ook mooi. Volgende keer gaan we bij Les Chevaux kijken.



Ik ben inmiddels bij Les Cheveaux geweest. Dat was geweldig!
Fijne paarden, goed verzorgd, paarden apart voor bos en les op de planning! Zeker voor herhaling vatbaar