Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Een meer waar je met je paard kan lopen

 
Profiel   

Hallo,

Mijn paard heeft een peesblessure. Lopen in het water blijkt goed voor hem te zijn. Nu zoek ik in de buurt van Hoogeveen/ Coevorden een meer/plas waar ik met mijn paard door heen kan lopen.

Weten jullie iets?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-22 15:08 



 
Profiel   

Met een peesblessure zomaar door een meer lopen is totaal niet handig. Als er ineens een kuil zit dan is je peesblessure wellicht ineens erger.

Dan moet je een aquatrainer gaan bezoeken zoals https://dierfysiotherapieanne.nl/aquatraining/

Of de seawalker in Hollandscheveld.

Bij de 2e ben ik een paar keer geweest met mijn paard met een peesblessure.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-22 15:18 



 
Profiel   

Als je water wilt gebruiken als revalidatie training voor je paard zou ik kiezen voor een aquatrainer.

Een meer zou ik absoluut niet doen, de bodem loopt af (scheve belasting onderbeen), is vaak te zacht (instabiel) en je weet nog hoe gelijk de bodem is. Je doet er meer kwaad mee dan goed

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-22 15:19 



 
Profiel   

Je hebt boven Wateren bij het Canadameer de spartelvijver voor honden en paarden, die heeft geen rare kuilen aan de oevers. Ik weet alleen niet hoe dicht je daarbij kunt komen met een auto en trailer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-22 21:07 



 
Profiel   

dianaw33 schreef
Je hebt boven Wateren bij het Canadameer de spartelvijver voor honden en paarden, die heeft geen rare kuilen aan de oevers. Ik weet alleen niet hoe dicht je daarbij kunt komen met een auto en trailer.
Is ook niet in de buurt van Coevorden

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-22 21:33 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar Buitenrijden, ruitervakanties en trektochten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-22 14:33 



 
Profiel   

In Hollandscheveld zit Health4Horses met een een seawalker. Zij bieden ook revalidatietrajecten aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-22 14:58 



 
Profiel   

In zwartemeer heb je een nieuw meertje waar je eventueel met je paard in kan, dicht bij het Bargerveen. Ook is er in Appelscha/Elsloo een spartelvijver waar je met je paard in mag komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-22 13:01 



 
Profiel   

chayenne1998 schreef
In zwartemeer heb je een nieuw meertje waar je eventueel met je paard in kan, dicht bij het Bargerveen. Ook is er in Appelscha/Elsloo een spartelvijver waar je met je paard in mag komen.

Die spartelvijver is hierboven al genoemd. En toen ook al gezegd dat dat echt niet in de buurt van Coevorden is.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-22 20:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen