Buiten rit Toscane

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bloem9x
Berichten: 1
Geregistreerd: 16-06-22

Buiten rit Toscane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-22 09:18

Lieve mensen :P

Ik ga eind augustus drie weken naar Italië met mijn vriend samen. Ik zou graag een leuke buitenrit willen maken van ongeveer twee uur. Ik heb al vijf jaar niet gereden, maar daarvoor acht jaar mijn eigen paard gehad. Ik kan mijzelf dus zeker zelfstandig redden, en daarom lijkt het mij onwijs gaaf om dat daar weer een keer te gaan doen. Zelf word ik niet heel veel wijzer van Google dus vandaar hier een poging *\o/*

Hebben jullie tips in het gebied van Toscane?
Budget en afstand maakt voor mij niet uit.

P.s mijn Engels is niet helemaal top, dus een Nederlandse gids of organisatie zou helemaal fijn zijn. _/-\o_

Identity
Berichten: 96
Geregistreerd: 02-07-16

Re: Buiten rit Toscane

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 15:38

Leuk dat je naar Toscane gaat, het is daar zo mooi!

Hier wat tips:

1) Lucca horseriding
Hele rustige ritten, wordt alleen gestapt maar wel heel gaaf en gewoon lekker genieten. Zelfs je vriend zou mee kunnen bij wijze van.
De gids was destijds Nederlandstalig, de site is wel in het Engels. Volgens mij doet zij nog steeds de begeleiding.

2) ridingtuscany.com
Hier een prachtige rit gemaakt door de glooiende heuvels. Stap, draf en galop. Fijne paarden, hele lieve begeleiding. Begeleidster is wel Italiaans en spreekt Engels.

3) Casa Bivignano
Criollo Ranch. Hier helaas nog niet geweest maar het mailcontact wat ik heb gehad met deze mensen gaf mij een heel goed gevoel. De foto’s op de site zien er ook echt goed uit!
Spreken Engels en Duits, zijn zelf uit Oostenrijk geloof ik.

Nederlandstalige gidsen zijn heel moeilijk te vinden voor zover ik weet… meestal is het toch wel Engels.

Alvast heel veel plezier gewenst!

Goof

Berichten: 28799
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Buiten rit Toscane

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 15:42

Ik heb een waanzinnige rit op Ijslanders gemaakt in Toscane. Kleinschalig, alleen met de mensen met wie je zelf komt, ik vond het 1 van de betere ritten in het buitenland en ik heb er veel gereden!
Ik weet uit mijn hoofd niet meer waar het was, zal even zoeken.