Reis/ruitermaatje(s) gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tengeltje11
Berichten: 7138
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Reis/ruitermaatje(s) gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-22 21:05

Behoorlijk last-minute dacht ik dat een weekje ergens gaan ontspannen tijdens een leuke ruitervakantie mss wel leuk kon zijn.

Beginnen rondkijken, maar meestal bieden mensen iets aan, bij een aanvraag van enkele mensen.
Ik ben alleen.

En toen dacht ik van, mss zijn er nog mensen die zoiets wel leuk vinden?
Ergens kleinschalig een weekend, lang weekend of kleine week naar toe gaan op te gaan buitenrijden?

Zelf dacht ik aan Frankrijk, maar sta open voor alles.

Kan de hele vakantie behalve de 2de en 3de week van juli en de eerste van augustus.

Zelf ben ik een vrouw van 37 en rij graag gewoon op het gemak. Een lesje hier of daar kan prima, maar vooral ontspannend buitenrijden spreekt me aan.
(Is dus niet met eigen paard, die heb ik wel, maar laat ik thuis).

Mocht er nog iemand zijn(of meer mensen) die zoiets wel zien zitten, dan hoor ik het graag!

Tuittuit

Berichten: 516
Geregistreerd: 24-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 22:26

Hey, ik zit al paar jaar te denken dat ik wel een keer ergens naar het buitenland zoiets zou willen ( frankrijk is dat ook hoor :D ). Dan van die trektochten ( hoef niet meer in een tentje te slapen :o eigenlijk ). Maar mijn vriendinnen kunnen dit niet betalen of lichamelijke niet aan. Nu vind ik dit ook niks om alleen te doen,maar tegelijk om met een vreemde op pad te gaan := lijkt mij dan ook weer soort van eng,want straks heb je geen klik of wat voor reden dan ook := . Toch zag ik dit de laatste tijd weer voorbij komen op fb, van die georganiseerd ritten en denk ik iedere keer weer, wat zou mij dit gaaf lijken {:} . En toen dacht ik, ik zag weleens oproepjes op bokt staan en wolla kom ik jou bericht tegen.

Zou jij dan zonder eerst kennis met iemand te maken zo op vakantie gaan ??

Ik ben trouwens ook 37 en rij eigenlijk altijd buiten en ben wel van lekker rijden, geen stapritjes zeg maar, maar ik hoef ook niet alleen maar te galopperen, gewoon een lekker tempo zeg maar

tengeltje11
Berichten: 7138
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-22 23:12

Leuk! Een reactie!

Hier zou ik zeker zonder kennis te maken wel op vakantie gaan met iemand, het is niet dat je constant op elkaars lip zit, je overnacht ergens bij mensen die je ontvangen, er rijdt een gids mee, en mss nog externe mensen in de groep, geen ideeā€¦
(Vorig jaar bv op mijn eentje een 5-daagse stage draaien(keramiek) gaan volgen in zuid-frankrijk)

Hier zie ik het ook zeker niet als in een tent, maar meer een all-in iets, want het mag toch ook een beetje echt als vakantie voelen, en naast je paard nog je tent opzetten, naar de winkel hoppen en koken, lijkt me vooral heel erg als thuis :+ .

Tuittuit

Berichten: 516
Geregistreerd: 24-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 23:16

Haha dat laatste vind ik ook _O- . Sorry voor de late reactie, maar was beetje druk. Ik heb toevallig een oproepje van iemand gezien op fb die met een vriendin naar spanje gaat in oktober, van 11 tot de 17e en dit lijkt me ook erg gaaf. Heb haar een berichtje gedaan en ze wil wel een keer een terrasje pakken om te kijken of het een idee is dat ik dan ook die ritten mee ga rijden :o,zodat het vreemde er wat af is. De periode die jij roept komt mij eigenlijk niet goed uit. Maar ik dacht misschien lijkt dit je ook wel wat en kan je die periode toevallig ook ?? Ze gaan dan s ochtends of s avonds rijden en de andere gedeelte van de dag de tourist uithangen, dit is dan geregeld via de organisatie dus allemaal geregeld, je gaat dan ook kijken op de spaanse rijschool. Ik heb eventueel een flyer of informatie folder hoe je het ook wilt noemen. Laat maar weten wat je ervan vind. :list: