Twee paarden en een Franse topokaart

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cholwell

Berichten: 70
Geregistreerd: 22-03-20

Re: Twee paarden en een Franse topokaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-22 16:25

Zeker. De eerlijke vraag die wij onszelf stelden was "kunnen we het ook?". Met beiden een ruiterbewijs op zak en mijn routine in kaartlezen hadden we er vertrouwen in. Je kunt niet alle scenario's onderweg oplossen maar veruit de meeste wel en dus gingen we er voor. Geen spijt van!

pien_2010

Berichten: 43316
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Twee paarden en een Franse topokaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 16:59

Het is natuurlijk ook niet zo dat het gebied gevaarlijk is, of crimineel, of onbereikbaar als er iets gebeurd. Iedereen of althans vrijwel iedereen zal je helpen als je in de penarie zit, want mensen zijn zo vreselijk aardig en open. Zelfs als je geen woord Frans spreekt.
Je hebt alleen hele gebieden waar je rijdt zonder iemand tegen de komen met af en toe een verdwaalde boerderij.

hommetje
Berichten: 28
Geregistreerd: 06-12-09
Woonplaats: Stad aan t Haringvliet

Re: Twee paarden en een Franse topokaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 17:22

Wat leuk om te lezen. Ik heb hier lang geleden ook een onvergetelijke vakantie gereden. Leuke paarden. Overdag was je alleen, maar in de avond kwam Eveline altijd langs. Paarden werden zeer goed verzorgd. Wij hebben ook op zulke leuke adressen gelogeerd. Denk er nog steeds met een grote glimlach aan terug.

Monique1963

Berichten: 8644
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Twee paarden en een Franse topokaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 19:21

Hey leuk je kwam door Barbaste! Dat filmpje en die brug, is het durpske Barbaste. Helaas zat ik wat te ver weg daarvan, anders had je hier ook even je paarden kunnen laten rusten.

Ik vind het geweldig gaaf wat jullie gedaan hebben! Hoe was de accommodatie voor jullie zelf en het avondeten?

Cholwell

Berichten: 70
Geregistreerd: 22-03-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-22 09:06

Barbaste, zeker. :j
Accommodatie en eten was 'in lijn met de tocht en de behoefte'. Goede kamers en prima eten: meestal drie gangen rondom een plat du jour.
Een hartelijke en behulpzame ontvangst maakt echter het verschil en dat boden alle patrons :D

hannelot
Berichten: 975
Geregistreerd: 19-05-22
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 19:47

wat leuk! wat is het mooi daar!