Paardrijden in Schotland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spenk
Berichten: 21779
Geregistreerd: 30-08-05

Paardrijden in Schotland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-22 22:45

Hallo allemaal,

Wij willen over een week of 2 naar Schotland vertrekken voor een roadtrip van een dag of 12-14.
Nu zou ik ook graag een buitenrit maken daar. Wie heeft aanraders van stallen waar je een leuke rit kan maken?

Als het ook mogelijk dat beginners meegaan dan kan mijn man ook mee. Die kan wel een beetje rijden vroeger wel wat rondgehobbeld thuis op hun pony's :)) en jaar of 6 geleden is die ook een uur of 3 in gangen meegeweest op buitenrit in Zweden.

Maar wanneer dat niet mogelijk is ga ik alleen.

Anoniem

Re: Paardrijden in Schotland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 23:00

http://www.glentanarriding.co.uk
Hier ben ik jaaaaren geleden eens geweest, was erg leuk en ook geschikt voor relatief onervaren mensen. :) Wij hadden ook twee mensen die meereden die ook ooit "wat hadden rondgehobbeld" en dat ging prima.

xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11573
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Paardrijden in Schotland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 14:02

Ik verplaats het topic naar BRT - Buitenrijden, ruitervakanties en trektochten omdat het daar beter past

jitskenienke

Berichten: 375
Geregistreerd: 23-10-13

Re: Paardrijden in Schotland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 14:38

Ow ik volg! Ik ga ook over 2 weken naar schotland, en ook een roadtrip.. en wil ook heel graag paardrijden! Wat ik had gevonden was : highland trekking and trail riding (highlandponytrekking.com) Ik heb nog geen contact gehad met deze mensen.

Juist door de roadtrip is het erg lastig vooruit te plannen omdat we met de camper gaan en wel kijken wanneer we waar zijn!

Spenk
Berichten: 21779
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Paardrijden in Schotland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-22 14:43

Oh wat leuk! Waar gaan jullie heen? Wij gaan gewoon met de auto dus boeken wel hotel/huisje/stacarvan. Maar willen inderdaad niet alles vooruit plannen.

Bedankt in elk geval voor de tips tot dusver.

jitskenienke

Berichten: 375
Geregistreerd: 23-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 14:45

Spenk schreef:
Oh wat leuk! Waar gaan jullie heen? Wij gaan gewoon met de auto dus boeken wel hotel/huisje/stacarvan. Maar willen inderdaad niet alles vooruit plannen.

Bedankt in elk geval voor de tips tot dusver.



Wij gaan met de (nacht) boot naar newcastel en dan helemaal naar boven en weer naar beneden. de 'route 66' die Topgear ook heeft gereden. Alleen gaan wij er langer over doen!

Waar gaan jullie allemaal heen?

Spenk
Berichten: 21779
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Paardrijden in Schotland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-22 14:46

Leuk! Wij gaan ook een stuk van die Topgear route doen maar niet helemaal naar boven. Willen vanaf iverness oversteken naar de westkust en dan daar een rondje maken.

jitskenienke

Berichten: 375
Geregistreerd: 23-10-13

Re: Paardrijden in Schotland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 14:48

ow heel leuk!!