Paardrijden in de Loonse en Drunense duinen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Csillag

Berichten: 35
Geregistreerd: 21-07-17

Paardrijden in de Loonse en Drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-22 17:37

Altijd al een prachtige buitenrit willen maken in de Loonse en Drunense duinen, maar weet je geen goede routes om te rijden of ben je bang dat je verdwaald raakt?

Dan is de Loonse Ruitergids iets voor jou! (http://www.facebook.com/LoonseRuitergids)

De Loonse Ruitergids biedt 1, 2 of 3 uurs buitenritten aan met mooie routes door de bossen, velden, duinen & uitgestrekte zandvlaktes. Geniet van de adembenemende uitzichten en de schitterende kleur van de heide.
Spot in het wild lopende reeën of ga pootje baden in 1 van de vele vennetjes.

Het grote voordeel van rijden met een gids is dat je niet de weg hoeft te zoeken en je nergens zorgen om hoeft te maken, alleen maar samen met je paard genieten van een relaxte rit.
Het is mogelijk om te dauwtrappen bij zonsopgang, een fijne dagrit te rijden of een avondrit met een prachtige zonsondergang.

Let op: wij verhuren geen paarden! Wij rijden met je mee als gids en organiseren mooie routes door de natuur van de Loonse en Drunense duinen.

Kosten voor een rit zijn 10,- per uur p.p.

Je kunt je aanmelden voor een privé rit of met meerdere personen. Ons maximaal aantal deelnemers per rit is 10. Opgeven voor een rit kan door een berichtje te sturen via de chat of te whatsappen naar Kirsten via 0624610954.

Afbeelding

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Paardrijden in de Loonse en Drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 17:50

Dit hoort denk ik op de Bokt markt thuis :) ik tem

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15452
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 12:49

Omdat adverteren op Bokt niet is toegestaan plaats ik hier een slotje.
Dit topic zal later verwijderd worden.