Equilab

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SandraWierda

Berichten: 1408
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 19:40

SimplySusan schreef:
Het is denk ik tijdelijk geweest dat Equilab de afstand niet meer per gang weergeeft. Sinds afgelopen zondag doet deze optie het bij mij weer. Ik heb ook de gratis versie


Hier ook wisselend, dan zie je hem weer bij elke rit, ook de oude en dan ineens niet meer. Om dan later hem ineens wel weer te zien. Toen ik ze niet kon zien, zag een vriendin die wel een abo heeft ze ook niet.

SandraWierda

Berichten: 1408
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 19:42

Ik heb ook heel lang TopoGPS gebruikt, geeft gemiddelde snelheid en gereden km met kaartje weer.

lideli

Berichten: 2440
Geregistreerd: 21-03-10

Re: Equilab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 20:28

ReLive is ook wel een leuke app. Daar kun je ook een soort film verslagje mee maken

Cchanny

Berichten: 8844
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 20:40

Lucia88 schreef:
Equilab gebruik ik ook al een paar jaar om de kilometers bij te houden van buitenritten, maar het gebeurt mij ook regelmatig dat de GPS ermee ophoudt, ondanks dat ik de spaarstand uit heb van de mobiel en nu sinds kort een nieuwe mobiel met onbeperkt internet heb. Twijfel ook soms of ik een andere app ga gebruiken, maar welke dan?

Ik ben tespreken over MapMyRun.

Ik heb MMR en Equilab regelmatig tegelijk aan gehad en MMR doet het beter dan Equilab.

Endomondo deed het het beste. Maar die is er helaas niet meer.

SjonnieZ

Berichten: 2323
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 22:43

Cchanny schreef:
Lucia88 schreef:
Equilab gebruik ik ook al een paar jaar om de kilometers bij te houden van buitenritten, maar het gebeurt mij ook regelmatig dat de GPS ermee ophoudt, ondanks dat ik de spaarstand uit heb van de mobiel en nu sinds kort een nieuwe mobiel met onbeperkt internet heb. Twijfel ook soms of ik een andere app ga gebruiken, maar welke dan?

Ik ben tespreken over MapMyRun.

Ik heb MMR en Equilab regelmatig tegelijk aan gehad en MMR doet het beter dan Equilab.

Endomondo deed het het beste. Maar die is er helaas niet meer.



Geeft mmr ook de gangen weer? Of is dit een algemene gps app?

Lucia88

Berichten: 529
Geregistreerd: 06-06-15

Re: Equilab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 01:24

Ook benieuwd naar de gangen idd bij mmr, of in elk geval tempo of km/h?

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Equilab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 08:53

MMR is, net als Endomondo en Strava en Adidas Running, een reguliere tracking app waarbij je diverse sporten kunt kiezen al naar gelang welke activiteit je doet. Je km/u en tempo worden bijgehouden en je rondje (gps) ook.

Elke app kent zo z’n voor- en nadelen, al ken ik ze gelukkig ook niet allemaal :)
Bij Strava kun je je laten volgen door een buddy (die kan dus zien waar je bent), maar Strava heeft paardrijden niet als sport (misschien als iedereen dat massaal gaat vragen?).
MMR ken ik niet goed genoeg, maar heeft volgens mij wel paardrijden als optie, maar geen volg-optie (iig destijds niet in de gratis versie).
Adidas heeft paardrijden en zou ook moeten kunnen volgen, maar dat laatste lijkt ook alleen een soort van achteraf mogelijk (of misschien als je een pro-versie neemt, of misschien heb ik het juiste knopje nog niet gevonden).

Celebi
Berichten: 3654
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Equilab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 10:38

Heb best wat paarden apps gedownload vorig jaar en Equilab kwam voor mij toch als beste uit de bus. Wil graag de premium versie maar het is echt heel duur, zelfs nu ik een 50% kortingsaanbod heb vind ik het nog duur. Baal wel enorm dat de tijdlijn bijvoorbeeld nu ook betaald is, die gebruikte ik regelmatig om mijn ritten te corrigeren als ik bijvoorbeeld een stuk gewandeld had en de app dan aangaf dat dat de meest langzame galop ooit was.

Cchanny

Berichten: 8844
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 13:56

SjonnieZ schreef:
Cchanny schreef:
Ik ben tespreken over MapMyRun.

Ik heb MMR en Equilab regelmatig tegelijk aan gehad en MMR doet het beter dan Equilab.

Endomondo deed het het beste. Maar die is er helaas niet meer.



Geeft mmr ook de gangen weer? Of is dit een algemene gps app?


Nee geen gangen. Wel het tempo km/u :)
Ik had bij equilab dat de gangen ook niet juist werden geregistreerd bij mijn paard (ijslander) dus dat had geen toegevoegde waarde

Gigixponys

Berichten: 2748
Geregistreerd: 23-01-13
Woonplaats: België

Re: Equilab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 23:12

Ik gebruik de app nog maar net. En het werkt best okee.

Echter deze donderdag was hij niet helemaal accuraat waar ik net gedraafd had en zei die als gemiddelde draf 5km/u.. :')
Op de grafiek werd het wel juister weergegeven.
Zou dit door de regen kunnen komen, dat de gps een beetje zijn weg kwijt was?

Vandaag was het iig terug normaal.

aliida

Berichten: 19
Geregistreerd: 12-09-22
Woonplaats: Noordoostpolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 23:53

Gigixponys schreef:
Ik gebruik de app nog maar net. En het werkt best okee.

Echter deze donderdag was hij niet helemaal accuraat waar ik net gedraafd had en zei die als gemiddelde draf 5km/u.. :')
Op de grafiek werd het wel juister weergegeven.
Zou dit door de regen kunnen komen, dat de gps een beetje zijn weg kwijt was?

Vandaag was het iig terug normaal.


Bij mij deed Equilab het donderdag ook niet helemaal goed. Ik reed in de buitenbak waar de GPS het normaal prima doet, maar nu had ik alleen een kort blauw lijntje en was daardoor de afstand niet gemeten. Ook was de snelheid niet gemeten. Het regende wel toen ik reed, maar of het daaraan ligt :=